Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 5 stemmen, 4,20 gemiddeld. Weergave
Oud 12 september 2011, 00:10   #376
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haartrauma Bekijk bericht
met revita groeit je haar sneller dan een trein! Als je het combineert met een eigengebouwde laserhelm groeien je kale plekken binnen 2 minuten dicht.
ja klopt.
Ik was altijd met revita en daarna de laserhelm.
Maar dan vergeet ik hem na 2 minuten af te doen, en als ik niet oplet heb ik bijna een vrouwenkapsel! Echt 10 cm na 20 minuten!!!

Haartrauma wat een ontzettend klinklare onzin:S
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2011, 02:07   #377
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haartrauma Bekijk bericht
Hanna, ik gebruik de 1 procent versie maar ik laat het heel lang intrekken, wel uren. Op het begin voel je het jeuken en na een tijdje als de jeuk helemaal weg is weet je dat je hoofdhuid gereinigd is. Als je het daarna uitspoelt voelt je hoofdhuid weer heerlijk rustig aan.
Rooscure (1% ketoconazol) liet ik 3 minuten inwerken en kreeg daarvan al een uitgedroogde klittenbos als een vogelnestje.
Ik probeerde het alleen omdat 't werd aangeraden anti-DHT, maar heb 't nooit nodig gehad tegen seb. eczeem of een onrustige hoofdhuid en dat maakt een groot verschil.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2011, 15:51   #378
Powerhouse89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 68
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haartrauma Bekijk bericht
met revita groeit je haar sneller dan een trein! Als je het combineert met een eigengebouwde laserhelm groeien je kale plekken binnen 2 minuten dicht.
Jammer, maar zelfs als trol ben je niet succesvol
Powerhouse89 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2011, 22:42   #379
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Ja maar in Revita zit toch ook 2% ketoconazole? Ze zullen het er toch niet opzetten als het niet zo is? Denk toch wel dat Revita effectiever moet zijn dan Nizoral; er zitten veel meer ingredienten in die ook in het haarwoordenboekje staan. Dat DS Laboritories heeft ook dat Spectral met Minoxidil erin. Denk dat deze maatschappij wel enigzins weet wat ze doen. Het enige waar ik het niet zo vertrouw is dat er staat dat je het MINIMAAL 5 keer in de week moet wassen en dan 2 keer achter elkaar zeg maar, maar als ik het zo vaak was dan lijk ik per week echt nog sneller kaal te worden en in het haarwoordenboekje staat minimaal 2 en maximaal 4 keer per week met keto, heb ook niet het idee dat je haar zo vaak wassen goed kan zijn. Ben op zich wel tevreden over Revita, maakt me ook niet zo veel uit dat het duur is maar toch twijfel ik telkens over een 'draai' in mn regime. Dus Nizoral of Revita, ik twijfel nog steeds wel een beetje. Soms denk ik ook wel eens gewoon een "natuurlijke" shampoo te gebruiken zoals van Weleda ofzo.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2011, 00:08   #380
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Maakt ketoconazole ook haren dikker die niet door MPB dunner zijn geworden? Soms is het moeilijk te zeggen of mijn haar op bepaalde plaatsen werkelijk snel aan het uitdunnen is of het slechts mijn van nature erg dunne haren zijn.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie

Laatst gewijzigd door Hairpilot; 7 oktober 2011 om 13:51
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2011, 02:39   #381
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Ja maar in Revita zit toch ook 2% ketoconazole? Ze zullen het er toch niet opzetten als het niet zo is?
Volgens veel berichten op dit forum zit er géén 2% ketoconazole in Revita. Heb jij dan een flesje waar dat wel op staat?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2011, 21:27   #382
afroindo
HaarWeb lid
 
afroindo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2009
Berichten: 149
Ik gebruik de Revita shampoo nu bijna 3 weken (3 maal per week). Start altijd met een voorbehandeling van 2 minuten en daarna nogmaals een lading van 5 minuten. Hoelang doen de gebruikers die 5 maal weeks gebruiken met een normale fles Revita? Ik kan niet zien hoeveel er nog inzit maar de fles voelt aardig leeg aan. Vind het ontzettend fijne shampoo (ruikt lekker en het geeft mij een gevoel van steviger haar na een wasbeurt) maar vreselijk duur (30 euries heb ik er voor betaald)...
__________________
Babies haven't any hair:
Old men's heads are just as bare;
From the cradle to the grave
Lies a haircut and a shave.
~Samuel Goodman Hoffenstein

------------------------------------------

Currently on:
  • Proscar (Less then 1MG/DAY)
  • Rogaine Foam 5% (Morning/Evening)
  • Revita Shampoo (3 times a week)
  • No other Shampooing (Babyoil only)
  • Olive Oil + Raw Egg (Once monthly treatment)
  • Multivitamins
  • Vitamine D (Additional)
  • MSM (De Tuinen)
  • Fishoil (liquid)
afroindo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2011, 21:32   #383
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
tjah ligt eraan hoe lang je haar is
Ik focus me dan vooral op het gebied bovenop. Gebruik echt maar heel weinig, maar dekt wel alles.
Ik gebruik het ook 3x per week en heb met de vorige fles ongeveer 5 maanden gedaan.

Je kunt ook voorwassen met een goedkope, milde shampoo
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2011, 21:38   #384
afroindo
HaarWeb lid
 
afroindo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2009
Berichten: 149
Haha ja gelukkig heb ik het momenteel ongeveer op een halve cm :-) Dus ik gebruik ook maar een klein beetje. Maar ik pak ook meteen rondom mee. Misschien zou ik er ook idd verstandig aan doen enkel bovenop de Revita te nemen en als voorbeurt idd eens een milde shampoo te gaan gebruiken. Maar met milde bedoelen ze daar een non alcohol versie oid? Ben jij ook tevreden met Revita Dizinee?
__________________
Babies haven't any hair:
Old men's heads are just as bare;
From the cradle to the grave
Lies a haircut and a shave.
~Samuel Goodman Hoffenstein

------------------------------------------

Currently on:
  • Proscar (Less then 1MG/DAY)
  • Rogaine Foam 5% (Morning/Evening)
  • Revita Shampoo (3 times a week)
  • No other Shampooing (Babyoil only)
  • Olive Oil + Raw Egg (Once monthly treatment)
  • Multivitamins
  • Vitamine D (Additional)
  • MSM (De Tuinen)
  • Fishoil (liquid)
afroindo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2011, 22:00   #385
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Nou..
reactie 1: ja ik vind Revita top. Het ruikt lekker, het voelt goed aan, maakt mn haar iets dikker (cosmetisch)..allemaal prima
Maaaaaaar..ik blijf het hele ketaconazole verhaal raar vinden. Het is nog steeds niet duidelijk hoeveel er in zit. En het blijft raar (vind ik) dat er zo een grote verschillen zitten tussen batches (fles 1 en fles 2 zijn nooit hetzelfde..)

Ik heb nu ook Nizoral 2% erbij.. Het ruikt minder lekker (vies, als je het mij vraagt) en ik vind het minder fijn in gebruik..
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 10:31   #386
afroindo
HaarWeb lid
 
afroindo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2009
Berichten: 149
Terwijl ik dit lees hoor ik mijn de Revita lekker knetteren in mijn haren. Ik merk persoonlijk al wel een toename in kwaliteit van mijn haar. Haren zijn donkerder van kleur en ook aan de voorzijde lijkt alles al wat steviger dan voorheen. Door welk van de middelen het nu precies komt kan ik niet zeggen maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit. Resultaat is waar het om gaat!
__________________
Babies haven't any hair:
Old men's heads are just as bare;
From the cradle to the grave
Lies a haircut and a shave.
~Samuel Goodman Hoffenstein

------------------------------------------

Currently on:
  • Proscar (Less then 1MG/DAY)
  • Rogaine Foam 5% (Morning/Evening)
  • Revita Shampoo (3 times a week)
  • No other Shampooing (Babyoil only)
  • Olive Oil + Raw Egg (Once monthly treatment)
  • Multivitamins
  • Vitamine D (Additional)
  • MSM (De Tuinen)
  • Fishoil (liquid)
afroindo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 15:48   #387
Gino
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2011
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Nou..
reactie 1: ja ik vind Revita top. Het ruikt lekker, het voelt goed aan, maakt mn haar iets dikker (cosmetisch)..allemaal prima
Maaaaaaar..ik blijf het hele ketaconazole verhaal raar vinden. Het is nog steeds niet duidelijk hoeveel er in zit. En het blijft raar (vind ik) dat er zo een grote verschillen zitten tussen batches (fles 1 en fles 2 zijn nooit hetzelfde..)

Ik heb nu ook Nizoral 2% erbij.. Het ruikt minder lekker (vies, als je het mij vraagt) en ik vind het minder fijn in gebruik..
Hoi!!

Waar heb je de nizoral 2% shampoo gekocht?
wil er ook aan beginnen. en hoeveel heb je ervoor betaald als ik mag vragen ?
Gino is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2013, 17:49   #388
napalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2013
Berichten: 17
Dht verlager?

Ik vroeg me af of Revita shampoo een DHT verlager/blokker is?
Zo ja, is dit alleen lokaal of zou je ook sides kunnen verwachten van een shampoo?
napalm is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2013, 20:10   #389
pureklasbakken
HaarWeb lid
 
pureklasbakken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2012
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napalm Bekijk bericht
Ik vroeg me af of Revita shampoo een DHT verlager/blokker is?
Zo ja, is dit alleen lokaal of zou je ook sides kunnen verwachten van een shampoo?
In Revita zit ketoconazol, wat een DHT remmende werking heeft. Aangetoond in verschillende studies, bijv: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9...?dopt=Abstract. Verder nog nooit gehoord van iemand die sides had.. maar het kan natuurlijk altijd zijn dat je huid overgevoelig is of dat je allergisch bent voor een bepaalde stof in de shampoo.

Laatst gewijzigd door Henk; 2 december 2013 om 22:10 Reden: reclame
pureklasbakken is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2013, 20:50   #390
Ferry
HaarWeb lid
 
Ferry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 maart 2013
Berichten: 290
Ik wil ook graag een ondersteunende shampoo, maar wat is nou een beter product; Revita shampoo of Regenepure shampoo??

Ik lees vaak dat Revita een beter optisch effect geeft. Het optische effect is voor mij niet echt belangrijk, aangezien ik mijn haar regelmatig millimeter (zeker met dit weer).

Het belangrijkste is dat het mijn haaruitval mogelijk iets weet te vertragen, door de ondersteunende samenstelling. Welke shampoo voldoet dan meer.. wie o wie weet dit?

Laatst gewijzigd door Ferry; 22 juli 2013 om 21:20
Ferry is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
een beetje informatie JackTheRipper Medicijnen/haargroeimiddelen 9 23 april 2007 12:58
Welke shampoo gebruiken jullie voor je haarwerk? kattemie Haarwerken 11 2 september 2006 22:52
Haaruitval door (goeie) SHAMPOO ! Arina Haarproblemen bij vrouwen 31 2 juli 2006 21:48
shampoo van dermatoloog okki Haarproblemen bij vrouwen 23 26 februari 2006 12:20
Nizoral 2% Shampoo tegen Proscar ruilen! Gaga Koopjeshoek 5 13 november 2004 02:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.