Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 juli 2012, 07:34   #1
vanderven
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2012
Berichten: 2
Tria laser review

Hallo lezers,

Ik was zelf lange tijd op zoek naar goede info over de tria en dit was lastig. Nu ik hem zelf heb gekocht wil ik anderen ook helpen door mijn info te delen.

Ik ben via de website van tria beauty.com door geklikt naar de duitse pagina en dan kom je bij MAN klinieken in Duitsland. Ik heb vervolgens naar de vestiging in Dusseldorf gebeld en i.e.i konden ze hem niet buiten Duitsland versturen maar...... Er werkte een dame uit Nederland en die zou hem via de post in Nederland willen versturen. Ik heb toen telefonisch contact gekregen met (judith) en zij wilde hem wel in Nederland versturen. Aangezien ik niet kon wachten vroeg ik of ik hem op zaterdag kon halen en zij is toen speciaal voor mij op zaterdag terug gekomen en kon ik hem meteen meenemen voor 500 euro. Het is bovendien de nieuwste versie.

Nu heb ik al zo'n 35 behandelingen gehad met een diode laser die gaat van 10 joules tot 45 joules. De tria gaat tot max 22 joules.
Ik heb nu een deel van mijn baard gedaan, wat borstharen, mijn onderarmen. Mijn haren beginnen uit te vallen na een week net zoals in de kliniek. De pijn is soms best venijnig, vooral op mij gezicht en plekjes op mijn onderarmen waar dan veel donkere haren staan. Losse haartjes hier en daar is niet pijnlijk. Het effect is hetzelfde als een professionele laser. De haren vallen uit, gaan ontsteken, worden puistjes etc. Dit trekt dan bij en er komen weer een x aantal haren terug. Hoe het bij de Tria is weet ik nog niet dat is dus afwachten. Bij de professionele kliniek heb ik zo'n 97 % van mijn haren verloren met uiteindelijk de hoogste stand 45joules. De baard is nooit hoger gegaan dan 29 joules en daar is ongeveer 70% weg.
De tria is voor mij ideaal om nog wat baardhaar te verwijderen. Aangezien deze haren zeer dik en zwart zijn voel ik een venijnige pijn en het werkt hetzelfde dus als een professionele laser. Ik heb hem op de hoogste stand staan 22 joules. Minder dan in de professionele maar het voelt hetzelfde alleen iets minder pijnlijk maar als voordeel dat ik er niet zo gehavend uit zie.
In de kliniek ben ik jaren bezig geweest met zo'n 35/ 40 behandelingen. Ik verwacht van de tria niet dat alles snel weg is.
Maar ik kan nu wel meteen weer behandelen na 2 weken of dagelijks. Misschien zit daarin wel de kracht van Tria omdat de haren nu voortdurend belaagd worden door warmte en er meer kans is dat ze in de goede fase zijn.
Ik heb mijn onderarmen gedaan en dat is net te doen (5 keer laden)Grotere oppervlaken is niet te doen. Ik denk dat het voor mannen ideaal is omdat ik niet helemaal glad hoef te zijn maar gewoon wat wil uitdunnen en wat vlassiger haar krijgen. Aangezien de dikste en zwartste haren het best vernietigd worden denk ik dat dat zeker gaat lukken. Daarna blijf ik gewoon doorgaan en zie wel hoeveel er uiteindelijk wegblijft.

Ik post opnieuw als ik weer iets zinnigs te melden heb... tot zover.
vanderven is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.