Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 augustus 2012, 23:39   #1
barba_mama
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2012
Berichten: 7
Voorstellen, wat gevonden wat werkte, en weer verloren!

Even voorstellen
Ik ben een vrouw van 27 jaar, en tja....te veel haartjes he. Nou ben ik inmiddels op een punt dat ik heel veel van mezelf heb geaccepteerd. Dus gelukkig raak ik niet meer in blinde paniek als ik het woord "bikini" hoor, en schaam ik mezelf niet meer kapot. Maar ja, ik heb dus nog steeds die haren. Veel op mijn benen, ERG veel op de achterkant van m'n boven benen. En bikinilijn die kennelijk niet weet waar een bikini stop. Haar op m'n handen, vingers, voeten, tenen, op mijn buik en rond mijn tepels. Gelukkig niet zo veel in mijn gezicht, en daar ben ik dankbaar voor.

Ik ben aan de Diana pil, inmiddels aan de "goedkope" versie ervan. Het was geen wondermiddel, maar heeft er wel voor gezorgd dat er geen extra haarplekken bij zijn gekomen, en op mijn buik zijn er inmiddels minder dikke haren. Helaas rond mijn tepels nog even veel, maar gelukkig komt door die pil het haar minder snel terug na epileren.

Ik had een keer een bon van de Douglas, en gierig als ik was kocht ik een fles body lotion tegen haargroei dat in de aanbieding was... en het werkte! Terwijl ik na ontharen normaal na 3 weken ECHT weer aan de slag moest (even het bijhouden buiten beschouwing latend), was het met deze creme 5 weken, en daarna zelfs 6 weken! Echt GEWELDIG. En het kwam allemaal dunner terug. En toen was de fles op. Terug naar de Douglas...bleek dat die fles toen zo goedkoop was omdat het uit het assortiment gehaald werd! NEEEE! Nu probeer ik dus erachter te komen wat ook al weer het merk was... Scheelt toch weer een paar weken kopzorgen als ik het weer kan vinden. Denk dat het biotherm ofzo was... of niet Weet iemand misschien een creme die even goed werkt?

ps: ben erachter dat het van Roc was.

Laatst gewijzigd door barba_mama; 7 augustus 2012 om 23:42
barba_mama is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2012, 22:11   #2
nogeenvraagje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2012
Berichten: 13
Fijn te lezen dat je er veel van hebt geaccepteerd.

Ik heb even op de website van ROC gekeken, maar kon niks vinden. Misschien kun j even bij de Douglas winkel vragen of ze hem apart kunnen bestellen of dat zij misschien weten waar ze hem anders verkopen?
nogeenvraagje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2012, 21:50   #3
Haar-man
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 2
gevonden

http://www.topdrogist.nl/Roc-soya-ep...ct__26024.html

als dit is wat je zocht?
Haar-man is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2012, 15:36   #4
123s
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 15
Geweldig dat er een oplossing is gevonden voor de vervelende haren. Ik ben blij voor je. Is de crème ook vriendelijk en gezond voor je huid? Ik ben benieuwd.
Groetjes
123s is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.