Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 november 2012, 14:44   #1
maja88888
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2012
Berichten: 2
pil en laserontharing

Dag allemaal,

Ik zit nu 2 maanden aan de pil ( Claudia --> generische versie van Diane). Ik heb ondertussen (voor dat ik met de pil begon) mijn onderbenen laten laseren. Nu zou ik ook mijn bovenbenen willen laten doen maar ik had gelezen dat dit een effect zou kunnen hebben op de behandeling. Ik neem de pil omdat ik last heb van puistjes en omdat ik ook kamp met overmatig haargroei. Zou ik dan eerst best nog even moeten wachten tot ik wat minder last heb van puistjes, en daarna over te schakelen naar een lichtere pil en dan de laserbehandelingen te beginnen voor mijn bovenbenen? Of heeft de pil tijdens de eerste lasersessie niet zo veel effect op de behandeling? (gezien ik deze nog maar 2 maand neem.. )
Alvast bedankt,
Maja
maja88888 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2013, 23:01   #2
PluisKonijn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2012
Berichten: 4
Ik zat dus met hetzelfde dilemma en had me bij mijn salon laten vertellen dat vele anderen het ook deden en geen probleem moest zijn. Helaas heb ik niet veel resultaat dus kan ik niet zeggen of de behandelaar gelijk had. Ik zelf denk dat de pil op zich help, maar dat je moet oppassen mocht je opeens willen stoppen. Want dan verandert je hormoonspiegel en ik denk dat schommelingen daarin nieuwe haartjes zou kunnen veroorzaken. Mocht ik het fout hebben verbeter me graag, want nogmaals ik weet er niet zoveel van af.

Succes!
PluisKonijn is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.