Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 december 2016, 20:39   #61
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Update

Het haar is nog niet echt verder uitgevallen ofzo, misschien 30-35% en we zijn bijna een maand verder, vraag me af wanneer ik nu kan concluderen dat het niet meer zal uitvallen, kan dat bij wijze van na 1,5 maand nog ineens gebeuren?

Tot nog toe ging alles voorspoedig, alleen heb op moment van typen toch wel een mentaal dipje, niet zozeer dat het er lelijk uitziet, maar het gevoel dat het nog zo fucking lang duurt. De kerst komt eraan, oud en nieuw, nieuwjaar etc, ik zie daar toch tegenop.

Ik wist van tevoren dat ik door deze periode heen moest gaan en het klopt aardig, het is psychisch toch best zwaar, al verschilt dat per persoon. Ik denk dat dit er misschien ook wel een beetje bijhoort.

Stappen voel ik me niet fijn bij, uit eten niet, sowieso plekken waar veel mensen komen voel ik me verre van chill bij. Ik weet het, ik moet er doorheen.

Ik beeld me maar in dat ik van de zomer met een corono op het terras zit met een brede glimlach op mijn face en terug lachend op deze fase.

Groetjes
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2016, 16:22   #62
Jerry38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2016
Berichten: 22
Geslacht:
Ey man,
Jammer dat je je zo arylaxed eronder voelt. Zoals ik het op je foto zag kan je t prima hebben.
Ik heb vorige week door een vriend mijn haar laten millimeteren. Het zweet stond in mijn handen. Ik wilde kijken hoever mijn inhammen gevorderd waren en of het korte haar me zou staan, ook met het oog op een ht. Ik was echt overtuigd dat t me niet zou staan. Ten eerste heb ik nu een stoere sportieve kop✌️ Maar het belangrijkste was dat mijn omgeving niet zo heel veel verschil merkte.
Moraal van het verhaal is je uiterlijk is veel meer dan je haar, niet voor jou op dit moment, wel voor anderen. Je denkt nu dat je een heel ander (minder goed) uiterlijk hebt maar daar geloof ik niks van.
Dus hup, ga je volzuipen met kerst, ga op tafel mariah carey meekaraoken en laat je haar het geen minuut voor je verpesten...
Jerry38 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2016, 14:12   #63
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry38 Bekijk bericht
Ey man,
Jammer dat je je zo arylaxed eronder voelt. Zoals ik het op je foto zag kan je t prima hebben.
Ik heb vorige week door een vriend mijn haar laten millimeteren. Het zweet stond in mijn handen. Ik wilde kijken hoever mijn inhammen gevorderd waren en of het korte haar me zou staan, ook met het oog op een ht. Ik was echt overtuigd dat t me niet zou staan. Ten eerste heb ik nu een stoere sportieve kop✌️ Maar het belangrijkste was dat mijn omgeving niet zo heel veel verschil merkte.
Moraal van het verhaal is je uiterlijk is veel meer dan je haar, niet voor jou op dit moment, wel voor anderen. Je denkt nu dat je een heel ander (minder goed) uiterlijk hebt maar daar geloof ik niks van.
Dus hup, ga je volzuipen met kerst, ga op tafel mariah carey meekaraoken en laat je haar het geen minuut voor je verpesten...
Heeej jerry38,

Ja, ik heb me wel eens beter gevoeld ja haha, maar het gaat nu wel weer iets beter.
Wat goed man dat het gemillimeterde haar je goed bevalt zeg, betekent dat dus dat je afziet van een HT? Snap best dat het pittig is het moment te milimeteren, klasse van je zeg.

Het is natuurlijk waar wat je zegt, maar het is iets psychisch natuurlijk, ik hou me er mee bezig, maar anderen zijn allemaal met zichzelf bezig en echt niet met mij maargoed haha.

Maarre dat is een goede tip van jou ahah, ga ook gewoon lekker gek doen met de kerst, maar ben stiekem blij als het voorjaar er straks is haha, toch best pittig deze fase.

Het liefst ga ik in een diepe winterslaap en als ik wakker word heb ik mijn haar terug haha
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2016, 14:18   #64
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Update maand 1 na HT

Update maand 1 na de HT.

Het uitvalproces is toch ineens flink versneld helaas na de 3e/4e week. Ik gok dat 90% is uitgevallen, had even de hoop dat het ineens zou doorgroeien maargoed. Toch is de haarlijn nog wel zichtbaar en staan er nog wel haren, maar vraag niet wat de staat er van is hahah.

Donorgebied helemaal geen last van, geen steken /irritatatie of roodheid, niks.

Nog 2 maanden moet ik even volhouden en dan heb ik hopelijk mijn oude haar terug met ietsje hergroei, ik moet er even doorheen.

Fitnessen doe ik nog elke dag, om lekker mijn gedachten te verzetten. Petje op, aan de gewichten hangen en hopelijk zijn de komende 2 maanden zo snel als mogelijk voorbij.

Ik zal over een maandje weer een update doen.

Groetjes mij
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg maand 1.jpg‎ (18,1 KB, 520x gelezen)

Laatst gewijzigd door chelie; 13 december 2016 om 15:00
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2016, 20:41   #65
maxeh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2016
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chelie Bekijk bericht
Update maand 1 na de HT.

Het uitvalproces is toch ineens flink versneld helaas na de 3e/4e week. Ik gok dat 90% is uitgevallen, had even de hoop dat het ineens zou doorgroeien maargoed. Toch is de haarlijn nog wel zichtbaar en staan er nog wel haren, maar vraag niet wat de staat er van is hahah.

Donorgebied helemaal geen last van, geen steken /irritatatie of roodheid, niks.

Nog 2 maanden moet ik even volhouden en dan heb ik hopelijk mijn oude haar terug met ietsje hergroei, ik moet er even doorheen.

Fitnessen doe ik nog elke dag, om lekker mijn gedachten te verzetten. Petje op, aan de gewichten hangen en hopelijk zijn de komende 2 maanden zo snel als mogelijk voorbij.

Ik zal over een maandje weer een update doen.

Groetjes mij
Ik vind het er serieus zelfs zo niet eens gek uit zien, en dat is een compliment

Maar je bent realistisch! Doorzetten en volhouden.

Misschien helpt de gedachte om maar te denken dat je nu weet hoe je eruit ziet als alles eraf is, heb je die kennis ook weer :p
maxeh is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2016, 13:44   #66
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxeh Bekijk bericht
Ik vind het er serieus zelfs zo niet eens gek uit zien, en dat is een compliment

Maar je bent realistisch! Doorzetten en volhouden.

Misschien helpt de gedachte om maar te denken dat je nu weet hoe je eruit ziet als alles eraf is, heb je die kennis ook weer :p
Heej Maxeh,

Thanks, ik vind het ook niet lelijk ofzo, maar geheel gelukkig word ik er ook zeker niet van haha. Ja daar heb je zeker gelijk in, fijn om eens te zien hoe het eruit ziet met een kort koppie, maar zo heeeeel fijn vind ik het nou ook weer niet haha.

Grtzz
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2016, 12:03   #67
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Vreemd? Tussentijdse update

Heeej mensen,

Het is iets meer dan 5 weken geleden. Ik heb het gevoel alsof het getransplanteerde haar weer begint te groeien ofzo, al kan dat helemaal niet. Het haar is ook superdonker nu, wellicht komt dat door de minox ofzo.;
Alleen de inhammen links en rechtsbovenin blijft wat achter. Ik bedoel vergelijk deze foto eens met de vorige? Al behoorlijk verschil vind ik.

En het haar groeit ook op plekken waar eerst helemaal geen haar stond, ik bedoel dan zone 2 en zone 3 gedeeltelijk.

Voor mijn gevoel ziet het er ineens alweer veel beter uit, wat vinden jullie?

Ik heb wel ineens last van puistjes op het donorgebied..??
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png 5 weken pic.png‎ (78,9 KB, 408x gelezen)

Laatst gewijzigd door chelie; 21 december 2016 om 12:09
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2016, 17:45   #68
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Cursus fotografie volgen aub ;-)

5 weken? Amai jouw haar groeit snel! Maar ja, ik had ook enkele vroege groeiers in het nieuwe gebied.

Betere foto en dan kunnen we zeker kijken voor je :-)
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2016, 18:13   #69
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Iets duidelijke fotos hoop ik

TraderOne,

Heb wat meer fotos toegevoegd, hopelijk zijn deze wat duidelijker.

Met name op foto 3 zie je dat zone 3 al gevuld is met haren, geloof me ik had hier eerst helemaal geen haar zitten, maar echt een eilandje, zie fotos aan begin van deze discussie.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (16,5 KB, 365x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (9,5 KB, 314x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.jpg‎ (13,1 KB, 342x gelezen)

Laatst gewijzigd door chelie; 21 december 2016 om 18:15
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2016, 23:24   #70
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
zeer goed resultaat voor 5 weken! Bijna uitzonderlijk.
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2016, 00:26   #71
peterfue
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Hallo,ik ben al een tijdje mee aan het lezen en ga binnekort ook een transplantatie ondergaan in Veldhoven. Ik vroeg me af na het zien van je foto's of ze niet te hoog grafts wegnemen in het donorgebied? Zodat ze op die manier momenteel wel over genoeg grafts beschikken maar dat de haren op langere termijn alsnog gaan uitvallen. Ik vroeg me dit mede af omdat ze op consult bij esteworld en Barendrecht een veel lagere hoeveelheid grafts voorstelden aan mij dan in Veldhoven..
peterfue is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2016, 09:09   #72
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Dat ligt er een beetje aan wat je aangegeven hebt qua dichtheid.

Ze kunnen redelijk inschatten hoe jouw haarkrans zich ontwikkelt.

Bij Hairplus gaan ze (vrijwel) nooit hoger dan 1500.


Heb je een foto ?
En wat hebben ze jou geadviseerd ?
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2016, 16:34   #73
peterfue
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Ja klopt,haarplus is heel erg beperkt qua aantal grafts hoewel ik er naar mijn gevoel veel nodig heb. In Veldhoven spraken ze van 3000 om het hele gebied te verbeteren. Volgens Hidde was het slechts mogelijk om een 2000 te verplaatsen omdat mijn donor ontoereikend zou zijn..
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg OI000008-1.jpg‎ (154,0 KB, 412x gelezen)
Bestandstype: jpg OI000031-1.jpg‎ (149,6 KB, 396x gelezen)
peterfue is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2016, 17:34   #74
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Ik neem aan dat je bij Veldhoven op consult bent geweest ?
Dan zullen de aantallen echt wel kloppen.

Als ik jouw foto's bekijk, zijn 3000 grafts wel haalbaar en ook wel nodig.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2016, 17:50   #75
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Ik neem aan dat je bij Veldhoven op consult bent geweest ?
Dan zullen de aantallen echt wel kloppen.

Als ik jouw foto's bekijk, zijn 3000 grafts wel haalbaar en ook wel nodig.
Ik denk ook wel dat je 3.000 grafts nodig hebt, maar de vraag is kan je donor dat aan. Ik denk dat de andere klinieken daarom lager hebben gezegd i v m dat je donor niet goed is.
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
3400 grafts, 3400grafts, haartransplantatie, veldhoven

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.