Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 15 april 2009, 12:03   #586
samad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2008
Berichten: 47
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Klopt, maar ik heb toch vaak op sites van hem (of dat HSI) gelezen dat dus haren teruggroeien etc. Ik neem aan dat hij dat soort dingen ook tijdens consulten zegt.

Dat kan echt niet vind ik. Nu er genoeg mensen dat verhaal geloven heeft hij er ook geen enkele baat bij om met bewijzen te komen!
Hier kom ik binnenkort uitvoerig op terug, feit is dat het voor Gho momenteel het beste is dat het ''goedgekeurde''artikel over zijn HST in het vakblad Dermatologic Surgery zo snel als mogelijk geplaatst wordt.

In oktober vorig was dat al goedgekeurd volgens hem, maar helaas wachten wij er nog steeds op.

Nu krijgen ik en andere patienten van hem regelmatig mail dat HSI weer eens op tv verschijnt met haar HST methode, maar wil nu wel eens de bevestiging krijgen van onafhankelijke vakgenoten zoals bij het Dermatologic Surgery blad, dat zijn methode werkt.

Heb hem gisteren nogmaals gemaild met de vraag of hij al iets wist over een ophandenzijnde plublicatie, ben benieuwd.
samad is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2009, 12:14   #587
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samad Bekijk bericht
Heb ook bij hem een behandeling gehad 1014 grafts
Was jij wel positief hierover? En waarom heb je de 2e keer voor een andere kliniek gekozen?
__________________
- Proscar
- Rooscure
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2009, 12:19   #588
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samad Bekijk bericht
Heb inmiddels een tweede Fue gehad bij een andere kliniek waar interessante feiten aan het licht kwamen. Daarom kan ik ook nog niet zeggen bij welke kliniek dat was.
Ook kan ik nu al een vergelijking maken tussen beide klinieken, over het resultaat nog niet, behandeling is nog geen week geleden
En wat valt je op? Je maakt het wel spannend trouwens met je interessante feiten....
__________________
- Proscar
- Rooscure
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2009, 18:10   #589
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samad Bekijk bericht
Heb ook bij hem een behandeling gehad 1014 grafts
Maar ben je ook tevreden, is de hamvraag?!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 02:13   #590
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samad Bekijk bericht
Nu krijgen ik en andere patienten van hem regelmatig mail dat HSI weer eens op tv verschijnt met haar HST methode, maar wil nu wel eens de bevestiging krijgen van onafhankelijke vakgenoten zoals bij het Dermatologic Surgery blad, dat zijn methode werkt.
Dat kan ik goed begrijpen, Samad. Heb je eigenlijk zelf de indruk dat die theorieen van hem kloppen? (zal hier vast ergens staan hoor, maar ik ben een beetje lui om terug te zoeken)
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 08:57   #591
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Dat kan ik goed begrijpen, Samad. Heb je eigenlijk zelf de indruk dat die theorieen van hem kloppen? (zal hier vast ergens staan hoor, maar ik ben een beetje lui om terug te zoeken)
Je hoeft niet te zoeken, want niemand die de werking hier heeft bevestigd. Lijkt me ook erg moeilijk om aan te tonen dat er sprake is van een hersteld donorgebied...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 16:34   #592
samad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2008
Berichten: 47
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Dat kan ik goed begrijpen, Samad. Heb je eigenlijk zelf de indruk dat die theorieen van hem kloppen? (zal hier vast ergens staan hoor, maar ik ben een beetje lui om terug te zoeken)

Zoals gezegt hier kom ik later op terug, ik krijg volgende week de foto's van voor en tijdens mijn 2e HT van die andere kliniek.

Moet ook nog een en ander verifiëren bij die andere Dr.
samad is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 16:37   #593
samad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2008
Berichten: 47
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Maar ben je ook tevreden, is de hamvraag?!

Hamvraag is in deze hele discussie is, is er hergroei door de HST methode of niet.

Volgende week kan ik hier verder op ingaan even geduld
samad is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 16:46   #594
samad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2008
Berichten: 47
Hst

Hallo vrienden,

voor al die genen die momenteel twijfelen over het wel of niet nemen van een HST bij oa Gho.

Wacht als je kunt eerst het artikel af dat hopelijk snel gaat verschijnen over die methode. Beslis dan of dat de meerprijs waard is.

Heb je geen tijd om daarop te wachten wil ik op dit moment jullie adviseren
om dan in iedergeval te onderhandelen over een prijs die plusminus gelijk is aan de concurrentie van Gho, bijvoorbeeld door te kiezen voor een educatie behandeling.

Dergelijke behandeling heb ik ook gehad en de prijs per graft was destijds marktconform aan de concurrentie en op zich niets mis mee.
samad is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 17:08   #595
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Een eduactie-behandeling?? Wat is dat nu weer. Een gewone FUE mss?? Maar dat is zijn methode toch al??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 17:13   #596
samad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2008
Berichten: 47
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Een eduactie-behandeling?? Wat is dat nu weer. Een gewone FUE mss?? Maar dat is zijn methode toch al??
Dat is een HST uitgevoerd door personen in opleiding, volgens Gho dezelfde behandeling en kwaliteit als de duurdere variant maar kan de behandeling langer duren als normaal.
samad is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 17:19   #597
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samad Bekijk bericht
Hamvraag is in deze hele discussie is, is er hergroei door de HST methode of niet.

Volgende week kan ik hier verder op ingaan even geduld
Als ik het goed begrijp wil je dus met de foto´s die de andere kliniek van je donor gemaakt heeft, kunnen bekijken of er nou hergroei of niet heeft plaatsgevonden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samad Bekijk bericht
Dat is een HST uitgevoerd door personen in opleiding, volgens Gho dezelfde behandeling en kwaliteit als de duurdere variant maar kan de behandeling langer duren als normaal.
Tuurlijk, het is natuurlijk niet zo dat je hier ervaring voor nodig hebt ofzo..

Niet tegen jou natuurlijk, maar twijfel nogal aan de beweringen van deze man..
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 17:25   #598
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samad Bekijk bericht
Dat is een HST uitgevoerd door personen in opleiding, volgens Gho dezelfde behandeling en kwaliteit als de duurdere variant maar kan de behandeling langer duren als normaal.
Oh, dat weten we nu dan ook weer, dank je.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2009, 12:51   #599
samad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2008
Berichten: 47
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bekijk bericht
Was jij wel positief hierover? En waarom heb je de 2e keer voor een andere kliniek gekozen?
Ben eerst eens gaan informeren bij Gho voor een 2e HT.

Omdat de eerste (1014 grafts) gezien mijn haarsituatie zoals sommige van jullie ook al aangaven toch te weinig was, verder was ik ook niet zo tevreden met de verdeling van de getransplanteerde haren het leek alsof er aan de voorkant links minder geplaatst was dan rechts. Volgens Gho leek dat maar zo omdat het veschil het had te maken met hoe ik mijn haren kamde, van links naar rechts daardoor leek links minder vol.

Gho bood een speciale prijs aan rekeninghoudend met mijn eerste behandeling bij hem. Het aanbod was plusminus 1400 grafts voor 4000 euro
Heb naderhand paar keer contact met hem gehad alvorens tot een beslissing te komen, maar hij kon mij niet garanderen dat die 1400 grafts gehaald zouden worden, dit was echter prijstechnisch voor mij wel een voorwaarde. Hij durfde daar echter niet aan. Ik wist echter van mijn eerste consult bij hem voor mijn eerste Ht dat mijn donorsituatie uitstekend was, zeer vol, na de ondergane 1e HST bij hem was dit donorgbied dus volledig hergroeit en moest dus dezelfde dichtheid hebben als voor mijn HT, en toch was nu ineens niet zeker of 1400 grafts gehaald konden worden? Hmm

Ook omdat er nogal wat twijfel bestond her en der was over of de HST methode nu wel of niet werkt ben ik eens op consult geweest bij die andere kliniek.

De info die ik daar ontving plus de garantie dat men 1500 grafts kon halen voor 4500 euro deed mij besluiten voor die kliniek te gaan. Ik kan nu zeggen dat die 1500 grafts zijn gehaald, heb ze zelf kunnen zien en tellen.

Het aanbod van die kliniek was mede gebaseerd op de belangstelling die men had in de toegepaste methode HST van Gho en men bij een behandeling na het afscheren beter kon beoordelen of er nu wel of niet sprake was van hergroei na mijn eerste HT bij Gho.

Komende week wordt dus meer duidelijk
samad is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2009, 22:02   #600
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Dus Samad, je had een transplantatie van 1014 grafts bij Gho gehad en toen je een tweede wilde twijfelde hij of hij er nog 1400 uit kon halen. Volgens Gho konden er dus in totaal niet eens 2500 grafts uitgehaald worden terwijl je een dikke donor hebt?

Raar verhaal, zeker aangezien de eerder gebruikte donorharen volgens Gho voor een groot gedeelte zouden moeten teruggroeien..
Tato is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.