Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 augustus 2010, 00:38   #1
rogier21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2010
Berichten: 1
Ervaringen rond Rotterdam

Hallo allemaal,

Ik ben een man van 24 en heb een hekel aan scheren

Dus ik ben nu opzoek naar een GOEDE ontharingskliniek omgeving Rotterdam. Ik heb het forum afgezocht maar veel berichten zijn enorm oud en er kan veel veranderen in 7 jaar

Ik heb nu mijn oog laten vallen op korpos (Den Haag) en Bogar (Rijswijk).

Ik betaal liever iets meer voor een professionele behandeling dan het goedkoop te laten doen door een paar amateurs.

Mijn voorkeur gaat uit naar IPL omdat mijn pijngrens niet zo hoog is en ik nogal geschrokken ben van de pijn berichten op dit forum van laser/diode.

Als iemand nog aan- of afraders weet omgeving Rotterdam dan zou ik daar erg blij mee zijn.
rogier21 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2010, 21:23   #2
Waterlady
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2009
Berichten: 57
Ik kan je Korpos aanraden! En ik zou me niet laten afschrikken door de verhalen over de diode. Ik laat me daar ook mee behandelen en ja soms is het wat pijnlijk (vooral daar waar de haren dik en dicht op elkaar staan, maar mettertijd wordt dat minder), maar er wordt altijd ijs gebruikt om de plek te verdoven! Ik zou de keuze voor IPL zeker niet laten afhangen van je pijngrens, met de diode bereik je gewoon een veel beter resultaat. Bij Korpos zullen ze nooit de diode heel hoog zetten maar juist samen met jou kijken wat je aan kan. Ik zou gewoon een intake gaan doen en een teststuk laten doen!
Waterlady is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2010, 14:35   #3
spinnertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2009
Berichten: 28
helemaal met waterlady eens.
ik heb bij korpos ook mijn behandelingen gedaan en is idd soms even doorbijten....maar het resultaat is zeker de moeite waard!
spinnertje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2010, 13:58   #4
Nigel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2010
Berichten: 3
Hallo mensen,

Ik ben ook nieuw hier.

Ik ben een man van 31 jaar en ook ik hou niet van scheren. Ik heb mijn overbeharing dan ook nog nooit weggeschoren omdat ik bang ben dat het alleen maar erger wordt.

Ook ik heb mijn ogen laten vallen op Korpos en Bogar.
Hier en daar heb ik wat ervaringen van anderen kunnen lezen m.b.t Korpos wat voor een groot deel positieve berichten zijn, maar ik las er eentje die niet zo tevreden over was en er brandwonden op na hield. Iets wat ik niet zo snel zou verwachten van een kliniek als Korpos.
Over Bogar heb ik tot nu toe nog geen ervaringen kunnen vinden.

@waterlady en spinnertje: hoe lang is het geleden dat jullie je daar hebben laten behandelen?

@rogier21: veel succes met de keuze
Nigel is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met de ELOS-methode Tini Hirsutisme - Behandelingen 11 4 augustus 2011 00:39
haarwerk k33 marijke Haarwerken 70 23 mei 2008 01:34
Dringend verzoek aan onze leden: post ervaringen! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 0 16 maart 2005 17:47
Ervaringen over haarverlies Vercetti AGA - Algemeen 19 30 oktober 2004 00:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.