Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 oktober 2004, 16:35   #136
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Zeg Cherifo, ben jij niet onderhevig aan de stress ? Ik gebruik ook van alles en ik moet toegeven, dat ik iedere keer wat voel als ik wat ingenomen heb, maar zo gauw ik met andere dingen bezig ben dan heb ik nergens meer last van. Ik lees bv dan minoxidil wat last op de borst kan geven en dan ga ik weer druk op de borst voelen terwijl die er helemaal niet is. Het is gewoon een mentaal probleem. Er constant met de gedachte bij zijn is niet goed en je moet er niet teveel bij stilstaan. dan slaap je slecht en als je slecht slaapt dan ben je een wrak 's-morgens vroeg. Nou, ga je de hele dag weer dingen lopen afvragen en dan ga je je vanzelf slecht voelen.
nou ja stress..nee helemaal niet..ik weet het verschil van gevoel hoor als ik minox nam had ik een heel ander gevoel en ook bij fina .stopte ik met deze spullen voel ik me terug goed!ja ik moet wel zeker gevoelig zijn hoor voor deze spullen..nou dacht ik bij fluridil,dat dit anders zou uitpakken.opdat de het product ,in contact met water,direct word afgebroken!.ik kan het direct opmeten bij het sporten weet je..last van de ogen had ik niet bij de minox maar wel met de fina.(nu ook het geval) dus ja..
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2004, 18:06   #137
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik vind dat je toch wat overdreven reageert Cherifo. Ik voel mij sommige dagen ook niet altijd even fit. Gisteren nog, ik voelde me volslagen kloten. Ik werd ontzettend brak wakker. Mijn ogen brandden gewoon en ik had overal last van (spieren en gewrichten). Een nachtje goed bijslapen doet dan weer wonderen. Ik vind niet dat je die conclusie zo kunt trekken. Het is wetenschappelijk aangetoond dat Fluridil totaal niet systematisch wordt opgenomen. Er is nog niemand geweest die klaagt over bijwerkingen, behalve jij nu en op HairSite eens een jongen. Ik zou me er echt geen zorgen over maken.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2004, 21:59   #138
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik vind dat je toch wat overdreven reageert Cherifo. Ik voel mij sommige dagen ook niet altijd even fit. Gisteren nog, ik voelde me volslagen kloten. Ik werd ontzettend brak wakker. Mijn ogen brandden gewoon en ik had overal last van (spieren en gewrichten). Een nachtje goed bijslapen doet dan weer wonderen. Ik vind niet dat je die conclusie zo kunt trekken. Het is wetenschappelijk aangetoond dat Fluridil totaal niet systematisch wordt opgenomen. Er is nog niemand geweest die klaagt over bijwerkingen, behalve jij nu en op HairSite eens een jongen. Ik zou me er echt geen zorgen over maken.
ja sorry haarmannetje maar zo voel ik me op dit moment..misschien niet door de fluridil,want dat is nog effe af te wachten weet je.
het komt misschien over of ik overdrijf,maar dat is niet zo hoor.ik weet 1 ding dat elke mens anders reageert op bepaalde medicaties.kijk maar naar de fina,er zijn hier dat bijwerkingen hebben en andere totaal niet.hetzelfde met de minox..ik wacht het nog effe af.Maar het is klote (sorry voor het woord)dat deze forum de enige plaats waar ik effe mijn gevoelens kan laten gaan.en misschien zoals velen hier.
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2004, 22:22   #139
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik moet dit toch nog even kwijt, doch met de nodige voorzichtigheid. Vandaag heb ik net een nieuwe doos Fluridil aangebroken; ik ben dus net een maand bezig. Ik weet dat dit ontzettend subjectief is en dat het eigenlijk nog niets hoeft te betekenen, maar ik kan niet om het feit heen dat er langs de haarlijn een band met volle vellus haren bestaat. Ze lopen vanaf de haarlijn tot buiten steeds meer af wat betreft lengte en dikte, wat op zich wel logisch is.

Ik weet dat vellus haren soms komen en soms weer gaan, maar dit viel mij ontzettend op. Vooral ook als ik er met mijn vingers lichtjes overheen ga voel ik duidelijk het gebied met vellus haar.

Ik ben misschien wat tè enthousiast nu, maar ik wil het nu toch extra in de gaten houden. Na de volgende doos (volgende maand) zal ik weer even een onderzoek doen .
En groeien die vellushaartjes al door haarmannetje?

Is eigenlijk wel je haaruitval gestopt, na een maand moet dit toch wel te merken zijn?
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 08:12   #140
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
En groeien die vellushaartjes al door haarmannetje?

Is eigenlijk wel je haaruitval gestopt, na een maand moet dit toch wel te merken zijn?
na een maand al??? totaal mee oneens! hoe zou je dat moeten merken dan? we weten inmiddels allemaal dat het tellen van uitgevallen haren, indien al mogelijk, geen enkele zin heeft en niets zegt over hoe snel het gaat. We moeten kijken naar wat er nog op het hoofd groeit.

Bij mij gaat het opschuiven van de haargrens tergend langzaam, een paar milimeter per jaar ofzo. Na een jaar zie je dus al amper verschil, laat staan dat je in een maand daar 'n oordeel over kan geven.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 11:24   #141
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
na een maand al??? totaal mee oneens! hoe zou je dat moeten merken dan? we weten inmiddels allemaal dat het tellen van uitgevallen haren, indien al mogelijk, geen enkele zin heeft en niets zegt over hoe snel het gaat. We moeten kijken naar wat er nog op het hoofd groeit.

Bij mij gaat het opschuiven van de haargrens tergend langzaam, een paar milimeter per jaar ofzo. Na een jaar zie je dus al amper verschil, laat staan dat je in een maand daar 'n oordeel over kan geven.
Je kunt toch wel merken of je haaruitval is gestopt. Als je je hoofd boven het wasbak houdt en je gaat met je handen heen en weer over je haren, en je ziet elke keer haar in de wasbak. En na een maand doe je hetzelfde, en je ziet veeeeeeeeel minder. Dan betekent het toch dat je haaruitval gestopt is danwel gestabiliseerd is.

Ik had dat wel met innovate. Ik klopte mijn haar uit boven de wasbak en met moeite kwamen er 3 haartjes los. Nu gebruik ik niks specifieks tegen haaruitval, als ik mijn haar uitklop boven de wasbak, dan komen er minimaal 20 haartjes te liggen.
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 11:27   #142
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Je kunt toch wel merken of je haaruitval is gestopt. Als je je hoofd boven het wasbak houdt en je gaat met je handen heen en weer over je haren, en je ziet elke keer haar in de wasbak. En na een maand doe je hetzelfde, en je ziet veeeeeeeeel minder. Dan betekent het toch dat je haaruitval gestopt is danwel gestabiliseerd is.
nee dat betekent dat helaas niet. de hoeveelheid haren die van je hoofd vallen zegt niks over hoe het met je AGA staat.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 12:01   #143
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
nee dat betekent dat helaas niet. de hoeveelheid haren die van je hoofd vallen zegt niks over hoe het met je AGA staat.
Oh serieus, dat wist ik niet.

Maar wat betekent het dan, als je een middel gebruikt tegen haaruitval, en je verliest weinig haar? (lees:wasbak-gedoe)?

Laatst gewijzigd door Biljartbal; 13 oktober 2004 om 14:11
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 15:23   #144
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Biljartbal, ik ben het met Laurens eens dat ik nu onmogelijk kan bepalen of mijn haaruitval gestopt is. Net als bij Laurens gaat het bij mij ook tergend langzaam. Ik merk echt niet aan den lijve dat mijn haar uitvalt en dat zichtbaar wordt door een verder teruggetrokken haarlijn. Sommigen hier schrijven dat ze in een paar maanden volledig uitgedund zijn; daarmee kan ik mij echter niet identificeren.

Dus ja, ik kan die vraag niet beantwoorden. Als die vellushaartjes (die nog niet doorgegroeid zijn; wat ik overigens ook niet verwacht nog) echt komen door Fluridil, dan neem ik aan dat mijn haaruitval gestopt is. Het zou vreemd zijn dat ik hergroei heb, terwijl ik daarnaast ook gewoon haaruitval heb.

Ik heb goede hoop uiteraard en ga ermee door en uiteraard hou ik jullie op de hoogte .


Cherifo, het was geen beschuldiging van mij aan jouw adres . Ik geloof best wel dat je je naar voelt en dat vind ik ook vervelend, maar ik kan niet geloven dat het door Fluridil komt; tenzij je allergisch bent voor bijvoorbeeld die alcoholsoort. Maar het is bewezen dat Fluridil niet systematisch wordt opgenomen; dat is juist ook het hele principe achter Fluridil. Dus mijn excuses voor het feit dat je je door mij aangevallen voelde .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 19:09   #145
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Biljartbal, ik ben het met Laurens eens dat ik nu onmogelijk kan bepalen of mijn haaruitval gestopt is. Net als bij Laurens gaat het bij mij ook tergend langzaam. Ik merk echt niet aan den lijve dat mijn haar uitvalt en dat zichtbaar wordt door een verder teruggetrokken haarlijn. Sommigen hier schrijven dat ze in een paar maanden volledig uitgedund zijn; daarmee kan ik mij echter niet identificeren.

Dus ja, ik kan die vraag niet beantwoorden. Als die vellushaartjes (die nog niet doorgegroeid zijn; wat ik overigens ook niet verwacht nog) echt komen door Fluridil, dan neem ik aan dat mijn haaruitval gestopt is. Het zou vreemd zijn dat ik hergroei heb, terwijl ik daarnaast ook gewoon haaruitval heb.

Ik heb goede hoop uiteraard en ga ermee door en uiteraard hou ik jullie op de hoogte .


Cherifo, het was geen beschuldiging van mij aan jouw adres . Ik geloof best wel dat je je naar voelt en dat vind ik ook vervelend, maar ik kan niet geloven dat het door Fluridil komt; tenzij je allergisch bent voor bijvoorbeeld die alcoholsoort. Maar het is bewezen dat Fluridil niet systematisch wordt opgenomen; dat is juist ook het hele principe achter Fluridil. Dus mijn excuses voor het feit dat je je door mij aangevallen voelde .
geen probleem hoor,ik kan je reactie eigenlijk ook wel een beetje begrijpen hoor..je bent nu ook al een maand bezig met de fluridil en dan ineens zo'n negatief bericht krijgen,terwijl jij zelf niets voelt.

maar ik vroeg me eigenlijk af of ik niet door de fina en of alopesan en dergelijke de laatste maanden niet een te lage dht zou hebben en dit zou miss de oorzaak zou kunne zijn van vermoeidheid..kan ik dat opmeten in het bloed en wat zijn de waarden max en min waarde die een gezonde man moet hebben...

thanks
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 19:55   #146
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
geen probleem hoor,ik kan je reactie eigenlijk ook wel een beetje begrijpen hoor..je bent nu ook al een maand bezig met de fluridil en dan ineens zo'n negatief bericht krijgen,terwijl jij zelf niets voelt.
Dat ook, maar ook omdat je het zomaar toeschrijft aan Fluridil, terwijl daar geen wetenschappelijke aanleidingen voor zijn. Jij zou eigenlijk de eerste zijn (hoewel, er was volgens mij nog eens iemand op HairSite die ook systematische bijwerkingen van Fluridil beweerde te hebben die duidden op DHT-problemen).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
maar ik vroeg me eigenlijk af of ik niet door de fina en of alopesan en dergelijke de laatste maanden niet een te lage dht zou hebben en dit zou miss de oorzaak zou kunne zijn van vermoeidheid..kan ik dat opmeten in het bloed en wat zijn de waarden max en min waarde die een gezonde man moet hebben...
thanks
Het kan wel dat een te laag DHT-gehalte zorgt voor vermoeidheid dacht ik. Als je dat zeker wilt weten zou ja naar mijn huisarts gaan. Die kan dan je DHt-gehalte laten checken en die weet ook precies binnen welke marges die moet zitten.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 23:23   #147
Newt0n
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 15
Wat kost fluridil eigenlijk?
Voor wanneer ik van rooscure naar fluridil wil overstappen...

ps. folligen en fluridil, hoe verschillend deze van elkaar?

ff gecheckt en ik vind fluridill voor 40e/maand terug, best wel duur

Laatst gewijzigd door Newt0n; 13 oktober 2004 om 23:42
Newt0n is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 23:39   #148
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Dat ook, maar ook omdat je het zomaar toeschrijft aan Fluridil, terwijl daar geen wetenschappelijke aanleidingen voor zijn. Jij zou eigenlijk de eerste zijn (hoewel, er was volgens mij nog eens iemand op HairSite die ook systematische bijwerkingen van Fluridil beweerde te hebben die duidden op DHT-problemen).

heb je toevallig die thread nog op hairsite over die persoon?


Het kan wel dat een te laag DHT-gehalte zorgt voor vermoeidheid dacht ik. Als je dat zeker wilt weten zou ja naar mijn huisarts gaan. Die kan dan je DHt-gehalte laten checken en die weet ook precies binnen welke marges die moet zitten.
ja ik ga dat effe checken denk ik..thanks
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 23:43   #149
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Newt0n
Wat kost fluridil eigenlijk?
Voor wanneer ik van rooscure naar fluridil wil overstappen...
wel newton zie hier de prijs:
http://www.menspharma.com/order.html

ps:heb je een pm gestuurd
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2004, 10:41   #150
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Newt0n
Wat kost fluridil eigenlijk?
Voor wanneer ik van rooscure naar fluridil wil overstappen...

ps. folligen en fluridil, hoe verschillend deze van elkaar?

ff gecheckt en ik vind fluridill voor 40e/maand terug, best wel duur


Gewoon rooscure blijven gebruiken hoor, fluridil is geen shampoo he
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Algemeen Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1278 4 maart 2023 22:53
[minoxidil] Algemeen cherifo Medicijnen/haargroeimiddelen 3780 20 september 2021 15:09
[saw palmetto] Algemeen Mika Medicijnen/haargroeimiddelen 1151 22 juni 2016 11:59
[fluridil] Shedding ralluf Medicijnen/haargroeimiddelen 10 20 november 2006 14:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.