Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 mei 2006, 14:45   #1
Spike99
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2005
Berichten: 62
haarwerk en warmte?

Ik vraga mij iets af. Zoals vandaga is het dik rond de 25 graden. Zweet je dan niet onwijs veel met zon haarwerk op? En is het geen ophoopplaats voor bacterien en dergelijke? En als laatste ... laat de lijm/tape niet los als je zweet?
Spike99 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2006, 17:07   #2
kattemie
I am not my hair
 
kattemie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 april 2005
Berichten: 173
Ja, het is warm en ja, de lijm laat sneller los door het zweten. Maar met een volle bos haar is het ook warm in de zon, dus ik merk niet echt heel veel verschil. Maar de lijm kan wel een 'probleem' zijn. Die gaat inderdaad wat sneller los. Je moet het gewoon wat beter in de gaten houden en de randjes wat eerder bijwerken dan bij wat minder warm weer.

Succes,
Karen
__________________
* Mijn informatiepagina over alopecia: www.kaleplekkensite.tk *
kattemie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2006, 18:13   #3
Heidi
HaarWeb lid
 
Heidi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2003
Locatie: België
Berichten: 64
dat hangt er vanaf welk soort haarwerk je hebt, en als je een volledig haarwerk hebt en je doet de lijm tegoei erop dan blijft dat zitten, koud weer, warm weer dat maakt niet uit... Lijm Elite Santé Adhésif is SUPERGOED en lost niet

Het verschil is, dat als het regent je het niet onmiddellijk meer merkt als je bvb daarvoor kaal was.

Als de zon schijnt is het zalig om met je haar in de zon te zitten.

Als de wind waait kun je gemakkelijk zo rondlopen en als je lang geen haar meer hebt gehad dan doet het goed om de wind te kunnen voelen in je haar
Heidi is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2006, 18:25   #4
boes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 73
Ik moet zeggen dat het went met de warmte. Maar dat er zeker ook momenten zijn waarop ik denk: weg met dat ding! To hot en irritant. DAt zijn van die momenten dat je weer de balen hebt. Maar kies dan toch voor het uiterlijk ipv gemak. Zweet me dan liever rot met haarwerk op als met eigen luchtige korte haar te zonnen. Ik kan dan die extra zweetdruppels toch trotseren omdat het geestelijke goed voelen met haarwerk de overhand heeft. Maar het blijft idd zo een moment dat je heel goed beseft weer dat het een letterlijke aanvulling is. Maar het me beter voelen met lang haar weegt voor mij toch zwaarder als luchtig me rot voelen met kort koppie. Gr
boes is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zonder haarwerk door het leven: Op weg naar een positiever lichaamsbeeld Grover TTM - Algemeen 6 17 april 2006 11:00
Haarwerken FAQ Webmaster Haarwerken 0 15 augustus 2005 11:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.