Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 mei 2006, 15:23   #1
ole
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2006
Berichten: 13
haarwerk bevestiging

ik heb een vraag als je een permanente haarwerk vestiging wil is dat alleen mogelijk als je helemaal kaal bent.

of is het ook mogelijk als je haren hebt op de kruin en een beetje vooraan je hoofd dus midden stuk niet.

kan iemand mij hierin adviseren

bedankt
ole is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2006, 17:12   #2
Heidi
HaarWeb lid
 
Heidi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2003
Locatie: België
Berichten: 64
een permanent haarwerk betekent dat het om de X weken eraf moet gehaald worden door kapper, die X weken zijn gemiddeld 6 weken.

Dit is dan even eraf halen zodat je hoofdhuid kan ademen, het haarwerk gaat dan in onderhoud en je krijgt een nieuw op je hoofd
Heidi is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2006, 18:01   #3
Els Bergers
Ask me
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Locatie: Vlaardingen/ Woerden
Berichten: 145
Hallo ole,

Een permanente bevestiging op een geheel kaal koppie, is alleen mogelijk met een medische bevestiging ( is wel heel eng), een semi permanente bevestiging, is wel mogelijk. Dat betekend je hoeft het zelf er niet af te halen, maar het kan. Als je nog meer wil weten hoor ik dat wel.

Groetjes Els
Els Bergers is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2006, 13:43   #4
ole
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2006
Berichten: 13
ole

ik dank jullie voor jullie adviezen maar het is eigenlijk niet het antwoord op mijn vraag.

maar is er een mogelijkheid voor een haarwerk voor mij die het gehele hoofd bedekt en goed vast blijft zitten. (zie volgende vragen van mij)


ps kun je sporten en douchen met je semi permanente haarwerk ofwel blijft hij heel goed vast zitten en kan eigenlijk op geen enkele manier er af gaan cq vallen

dan heb ik nog een vraag aan iemand of het wel echt lijkt je haar of dat iedereen het kan zien. ik ben zeer krities en heb al een paar sites bekenen maar geen een voldeed aan de verwachtingen.
ole is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2006, 22:32   #5
Noord Hollander
Noord Hollander
 
Geregistreerd: 27 augustus 2005
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 154
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ole
ik dank jullie voor jullie adviezen maar het is eigenlijk niet het antwoord op mijn vraag.

maar is er een mogelijkheid voor een haarwerk voor mij die het gehele hoofd bedekt en goed vast blijft zitten. (zie volgende vragen van mij)


ps kun je sporten en douchen met je semi permanente haarwerk ofwel blijft hij heel goed vast zitten en kan eigenlijk op geen enkele manier er af gaan cq vallen

dan heb ik nog een vraag aan iemand of het wel echt lijkt je haar of dat iedereen het kan zien. ik ben zeer krities en heb al een paar sites bekenen maar geen een voldeed aan de verwachtingen.
Ik heb al 6 jaar lang een permanent bevestigd haarwerk. Dit zit 4 to 6 weken vast. Ik douch, sport enz. GEEN probleem. Wel word mijn hoofd kaal geschoren. Dit is ff schrikken, maar went vanzelf.
Noord Hollander is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan alle hulp gebruiken sweet_muisje AA - Algemeen 17 14 maart 2006 10:53
Haarwerken FAQ Webmaster Haarwerken 0 15 augustus 2005 11:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.