Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 januari 2020, 10:38   #1
DonnySabel
HaarWeb lid

Geslacht:
Dr. Cinik 2800 FUE haarlijn correctie

Hallo,

Kom uit een familie waar kaalheid veel voorkomt, ik zat hier al jaren mee ben zelf 30 jaar oud. Leed er onder, voelde me niet aantrekkelijk als ik in de spiegel keek.
Het tastte mij op een mentaal niveau aan, emotioneel zat ik ermee. Had daardoor een minderwaardigheid gevoel, zelfverzekerdheid ontbrak er heel erg aan ondanks alle complimenten van mijn omgeving voor de operatie nog. Dus toch maar de knoop doorgehakt en besloten om het te laten doen.

Om naar dokter Cinik te gaan kreeg ik als tip van mijn vriendin. Zij had het weer van iemand van de sportschool. Ik had al super veel onderzoek gedaan en veel contacten gelegd maar kreeg het beste gevoel bij Arzu. Vriendelijkheid, menselijkheid en haar meeleven aan de telefoon sprak mij aan. Werk van Dr. Cinik en hem zelf had ik op Youtube en andere sociale media al genoeg bekeken. Hij kwam oprecht en puur over, dat is voor mij belangrijk.

Dus vorig jaar al besloten om te gaan naar Dr. Cinik. Door mijn financiële situatie kon ik helaas pas dit jaar gaan. Operatie zelf duurde niet lang, ongeveer 7 uur, het voelde voor mij alsof het veel sneller ging. Door mijn angst en gevoeligheid voor naalden raakte ik totaal in paniek in het begin van de anestesie. Maar kreeg steun van alle kanten, Arzu sprak op me in, we gingen pauzeren, alle tijd werd me gegeven waar ik dankbaar voor ben. Maar het rare is dat je daarna helemaal niets meer voelt tijdens de operatie. Ja je besefte dat er wordt gesleuteld aan je hoofd maar thats it. Ook kreeg ik een infuus waar ik kalmer van werd. Al met al ben ik gewoon echt opgelucht en trots op mezelf dat ik het gedaan heb na zoveel angst.
Na de operatie terug in het hotel ben ik nog verbaasd geweest dat die groep mensen mij zo hebben geholpen om te kalmeren terwijl ze mij helemaal niet kenden, Arzu enigszins via de telefoon maar de rest niet. Ja daar ben ik zeker van onder de indruk.

Laat ik een ding duidelijk stellen, wees niet bang door mijn verhaal. heb zelf mentale problemen door angsten voor bepaalde dingen zoals naalden. Laat het jou vooral niet afschrikken. Behalve de verdoving is de rest kinder spel. Je ligt daar en je slaapt ook vaak. Het is zo voorbij. Als je er zo erg onder lijdt als mij gewoon doen, niet wachten!.

Dr. Cinik en zijn team ontzettend bedankt, echt heel erg bedankt. Hopelijk ga ik mij in elke zin veel beter voelen na een jaar met haar.

Donny

Laatst gewijzigd door DonnySabel; 10 januari 2020 om 21:06
DonnySabel is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2020, 10:54   #2
AJT
HaarWeb lid

Geslacht:
Welkom Donny, heb je toevallig voor en na foto’s als aanvulling op je verhaal? Dat heeft mij ook geholpen om de stap te nemen!
AJT is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2020, 11:24   #3
DonnySabel
HaarWeb lid

Geslacht:
Dankjewel, tuurlijk wil ik foto's delen.
Oud 9 januari 2020, 11:28   #4
DonnySabel
HaarWeb lid

Geslacht:
foto's

Foto's, er volgen meer
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2020-01-09 at 12.22.39.jpg‎ (131,0 KB, 135x gelezen)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2020-01-08 at 11.22.32.jpeg‎ (94,1 KB, 138x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2020-01-09 at 12.04.34.jpg‎ (136,2 KB, 130x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2020-01-09 at 12.04.58.jpg‎ (146,3 KB, 114x gelezen)
Oud 9 januari 2020, 11:31   #5
DonnySabel
HaarWeb lid

Geslacht:
Voor en na
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2020-01-08 at 11.22.31.jpg‎ (141,1 KB, 131x gelezen)
Oud 20 januari 2020, 16:18   #6
DonnySabel
HaarWeb lid

Geslacht:
Smile

na 12 dagen

WhatsApp Image 2020-01-20 at 16.59.41.jpeg
Oud 28 januari 2020, 15:55   #7
Mushab
HaarWeb lid