Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 maart 2019, 18:40   #16
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Zolang de graft niet meegekomen is (dan bloedt het ook) is er niets aan de hand. Los van dat, het gaat hier om 1 haartje? Ik zou echt intussen niet meer weten hoeveel haartjes en niet alweer uitgevallen zijn sinds mn transplantatie dik een maand geleden dus om je nu druk te maken om 1 haartje.....
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2019, 23:47   #17
Under007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2019
Berichten: 8
Geslacht:
Ik zit inmidds ook rond die tijd na de HT en bij mij begint het al aardig schoon te worden en ja ook bij mij en vooral na het wassen, komen haartjes los wel met een aangekoekte schilfer of bloedrest, dit is wel heel miniem. Als ik dat haartje tussen mijn vingers druk dan breekt het ook af. Ik heb het idee dat deze haartjes er allang uit zijn gevallen alleen vast zaten aan de schilfers/bloedrest enz. Ik maak me geen zorgen zolang ik geen graft zie en bloed.

Ik vraag me wel af of getransplanteerde haren in de tussenijds kunnen groeien!? Want als ze gaan groeien dan ga ik er vanuit dat ze niet meer uitvallen of heb ik het verkeerd!?

Answers....
Under007 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2019, 00:27   #18
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Soms groeien getransplanteerde haren wel door ja, maar dat gebeurt niet vaak. Door het tijdelijk verlaten van het lichaam krijgen ze toch een tik. Na weer ingeplant te zijn komen de haarzakjes weer tot rust en produceren ze weer haren. Dit duurt toch wel enkele maanden. Dus het is gewoon meer een regel dat de getransplanteerde haren uitvallen en uitzonderlijk dat de haren doorgroeien na transplantatie.

Laatst gewijzigd door Reet; 23 maart 2019 om 00:29
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2019, 00:50   #19
Under007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2019
Berichten: 8
Geslacht:
Bedankt voor je reactie..

Als ze doorgroeien dan zal de kwaliteit waarschijnlijk niet hetzefde zijn als wanneer ze eerst tot rust komen ...of maakt het niet uit?
Under007 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2019, 01:10   #20
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Under007 Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie..

Als ze doorgroeien dan zal de kwaliteit waarschijnlijk niet hetzefde zijn als wanneer ze eerst tot rust komen ...of maakt het niet uit?
dat maakt niet uit. op een gegeven moment vallen ze (logisch) toch uit en ontstaat er een nieuwe haar. of dat nou meteen gebeurt of een aantal maanden later: het gaat om het haarzakje en of die na de HT gepakt heeft, niet om de haar zelf.
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2019, 11:40   #21
Sjakie_c
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Ik had na 9 of 10 dagen hetzelfde, meerdere haartjes die meekwamen met korstjes. Geen probleem. Heb alles ook zeer voorzichtig gedaan, was wel een uur bezig met het lotion/was spectakel. Na 18 dagen foto’s opgestuurd voor de nazorg (HWI) en het ziet er allemaal goed uit. De haartjes gaan toch uitvallen of afbreken en dat zie ik ook al gebeuren. Is ook normaal.
Sjakie_c is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2019, 13:37   #22
Under007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2019
Berichten: 8
Geslacht:
Het zou fijn zijn als ze verder groeien en er toch een bepaalde dichtheid blijft, tegen de tijd dat de andere die in de rustfase zitten weer gaan geoeien, dan overlapt het elkaar , dat scheelt een hoop wachtstress lijk mij.

Laatst gewijzigd door Under007; 23 maart 2019 om 13:39
Under007 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2019, 17:40   #23
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Under007 Bekijk bericht
Het zou fijn zijn als ze verder groeien en er toch een bepaalde dichtheid blijft, tegen de tijd dat de andere die in de rustfase zitten weer gaan geoeien, dan overlapt het elkaar , dat scheelt een hoop wachtstress lijk mij.
Dat wil iedereen wel maar het gebeurt maar bij een enkeling dus maak je maar klaar voor die wachtstress......
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.