Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Behandelingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 februari 2008, 22:08   #46
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Voor de veteranen zijn al die verhalen over minox 2%, 5%, nepDiane, echte Diane35, fina, duta, spiro, keto, tientallen shampoo's......
allemaal ouwe koek, maar we kunnen wanhopige nieuwkomers helpen hun weg te vinden in het doolhof van threads op dit forum en alleen al daardoor psychische ondersteuning geven.

Helaas haken velen af zodra ze een oplossing voor zichzelf gevonden hebben, lekker egoïstisch.
Hanna is offline  
Oud 27 februari 2008, 09:59   #47
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
accepteren

Je kunt het wel niet wíllen accepteren, maar je zult wel móeten!!!! Het is k.. en dat zal het altijd wel blijven (een gezonde, volle bos is natuurlijk altijd prettiger), maar je zult toch met je haarverlies verder moeten, petje of geen petje, haarwerk of niet!

Hoe denk je dat je leven verloopt als je je altijd maar kwaad en druk blijft maken om iets waar je uiteindelijk toch niks aan kunt veranderen?

Ik ben de laatste om te zeggen dat ik er zo goed in ben. Ik vind mijn haarverlies ook vreselijk, maar het is wel een gegeven feit en ik ben niet van plan om de rest van mijn leven erdoor te laten vergallen!

By the way, er zijn ergere dingen, hoor! Ik ben afgelopen jaar niet alleen veel haar maar ook nog eens mijn reukvermogen (voor een deel) kwijtgeraakt en daardoor proeft alles erg vlak en neutraal. Ik zou mijn laatste haren zo aan de wilgen hangen, als ik maar verzekerd zou zijn van goed functionerende zintuigen! En zelfs dan zijn er nog véél ergere dingen!
Sammy is offline  
Oud 27 februari 2008, 11:11   #48
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy Bekijk bericht
Natuurlijk geldt dat voor mij omdat ik al zo'n 10 jaar in dit proces zit. Als je eerste haren beginnen te vallen zoek je naarstig naar oplossingen; dat heb ik ook gedaan. Maar er moeten er toch wel genoeg van jullie zijn die ook wel eens een andere plaat op willen zetten?
Ik ben het hartgrondig met je eens. Ben zelf tegenwoordig steeds meer te vinden bij "van alles en nog wat". Mijn haarsituatie verandert niet en mijn medische ondergrond bestaat niet. Probeer dus nu de leuke kant te halen van het lid zijn van dit forum.
agatha is offline  
Oud 27 februari 2008, 12:15   #49
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy Bekijk bericht
Hoe denk je dat je leven verloopt als je je altijd maar kwaad en druk blijft maken om iets waar je uiteindelijk toch niks aan kunt veranderen?
Je moet je inderdaad niet kwaad en druk maken, want dan vallen er nog veel meer haren uit. Je kunt wel hopen dat er eerdaags een nieuw medicijn op de markt komt of dat je lichaam vanzelf geneest doordat eindelijk alle stress is verdwenen.
Hanna is offline  
Oud 3 maart 2008, 10:42   #50
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
Sorry, maar daar geloof ik niet meer in! Heb al 10 jaar AGA en wat voor resultaten zijn er in die jaren bereikt? Laat me niet lachen. En volgens mij draagt hoop alleen maar bij aan je ellendig en machteloos voelen! Acceptatie kun je daarentegen wel zelf sturen. En als er dan toch ooit hét middel wordt gevonden is dat alleen maar mooi meegenomen.
Sammy is offline  
Oud 3 maart 2008, 13:00   #51
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Haartransplantatie behoort misschien nog tot de mogelijkheden en heb je ook ThymuSkin geprobeerd? Daarmee zijn volgens studies goede resultaten geboekt, zowel bij AGA als AA, zie: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=12883
Hanna is offline  
Oud 3 maart 2008, 17:00   #52
stipje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2006
Berichten: 122
Ht

Hoi Hanna,

Ik zou wel een haartransplantatie willen doen, maar volgens mij heb ik helemaal niet genoeg donorhaar! Ik zou zo graag bovenop wat voller willen!

Ik dacht dat iedereen een ht kon doen... anders had ik het allang gedaan ongeacht de kosten!

Groetjes Stipje
__________________
REGIME

Haaraanvulling sinds 16 februari 2008

Proscar 1 kwart per dag - vanaf januari 2004, gestopt 1 mei 2007



stipje is offline  
Oud 3 maart 2008, 17:51   #53
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
Voor een ht heb ook ik te weinig donorhaar. Al nooit gezegend geweest met een lekkere volle bos... En wat thymusskin betreft: dan is een pruik volgens mij nog bijna goedkoper op jaarbasis. Er zijn natuurlijk wel grenzen aan de gemiddelde portemonnee.

Maar bedankt voor het meedenken!
Sammy is offline  
Oud 4 maart 2008, 10:43   #54
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.275
Geslacht:
Haartransplanties zijn niet echt geschikt voor vrouwen. Maar daar kun je in de haarimplantatierubriek meer over lezen. Ik zou deze thread graag on-topic houden.
Henk is offline  
Oud 4 maart 2008, 13:56   #55
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Okay, on-topic: Sofje heeft helemaal nooit gereageerd op mijn email.

Mede daarom denk ik dat ze niet geïnteresseerd is in alopecia, noch in psychologen, maar alleen een fraai eindwerk journalistiek wou maken.
Hanna is offline  
Oud 4 maart 2008, 20:38   #56
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.275
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Okay, on-topic: Sofje heeft helemaal nooit gereageerd op mijn email.

Mede daarom denk ik dat ze niet geïnteresseerd is in alopecia, noch in psychologen, maar alleen een fraai eindwerk journalistiek wou maken.
Als ze niet geïnteresseerd was in Alopecia had ze denk ik hier niet op Haarweb terechtgekomen.
En ik hoop dat ze een heel fraai eindwerk journalistiek gaat maken.
Henk is offline  
Oud 11 februari 2009, 22:55   #57
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door valencia. Bekijk bericht
Ik sluit me helemaal bij Hanna aan....

En sofje is geen lotgenoot, ik erger me zelf een beetje aan dit soort mensen gezien ze er zelf beter van willen worden.
Er worden heel kortaf een paar vragen gesteld en weg zijn ze.....
Precies! En de topicstarter Sofje kwam nooit meer terug!
Hanna is offline  
Oud 11 februari 2009, 23:21   #58
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.275
Geslacht:
Misschien heeft ze een goede psycholoog/psychiater gevonden. Of misschien is ze tot de conclusie gekomen dat zij niet degene is die er één nodig heeft.
Henk is offline  
Oud 11 februari 2009, 23:29   #59
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
't Was in ieder geval alleen maar voor haar schoolopleiding, zie:

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...875#post152875
Hanna is offline  
Oud 11 februari 2009, 23:33   #60
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.275
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
't Was in ieder geval alleen maar voor haar schoolopleiding, zie:

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...875#post152875
Dat zou kunnen. Het staat er niet. Maar het zou best kunnen. Maar ja, wat dan nog?
Henk is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gezocht vroeuwen met PCOS Iris Ketel Hirsutisme - Algemeen 0 5 juli 2006 10:07
Gezocht: Foto's resulaten finasteride gebruik Promise Medicijnen/haargroeimiddelen 3 14 september 2004 22:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.