Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Behandelingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 juli 2009, 23:32   #31
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Fraku,
Wil je dan in ieder geval je berichten nalezen en corrigeren? Verder staat er duidelijk in het Huishoudelijk Reglement: 'Ga op een vriendelijke en respectvolle manier met elkaar om.' Hier dien je je ook aan te houden. Je begeeft je al in de buurt van het randje door je houding tegenover anderen, bijvoorbeeld:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fraku1 Bekijk bericht
...en nu jij...
...en nu jij...
Ook betuigt het niet van respect door vragen niet te beantwoorden en dan in een andere discussie verder te gaan.

Als je het Huishoudelijk Reglement nog een keer extra wilt nalezen, kun je gewoon even op het linkje klikken dat in mijn handtekening staat.
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline  
Oud 6 juli 2009, 00:06   #32
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Wel frappant dat Fraku1 het hier nodig vindt om te attenderen op een oud bericht en geen antwoord te geven op kritische vragen in een ander topic, waar ze op zoek is naar proefkonijnen.
Die andere discussies heb ik net samengevoegd tot één nieuwe discussie, zodat de vragen en onduidelijkheden nu allemaal gebundeld zijn.
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline  
Oud 6 juli 2009, 12:58   #33
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
reactie

hai ik ben niet onfatsoenlijk en heb ook niet zo gepraat ik heb alleen gezegd van en nu jij daar is niks verkeerds mee hebben zoveel mensen naaar mij ook zo geschreven van hier uit en jij betekent gewoon dat jij je mening over dat probleem ken geven .zo erg is het niet misschien was wat ik had geschreven wel waar .want de waarheid komt altijd beetje hard aan en het ligt niet aan het woordje en nu jij .en trouwens ik begreep niet wat je zei over ik heb alles bij mekaar gebundeld .ken je dat mij aub uitleggen en ik heb nog een vraag aaan je martijn .geef me eens aan waar ik onduidelijk ben of ergens over heen praat wat jij zeg.want volgens mijn idee doe ik niks verkeerd? op mijn vragen en antwoorden .bedankt nog voor je mail.
fraku1 is offline  
Oud 6 juli 2009, 13:05   #34
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fraku1 Bekijk bericht
hai ik ben niet onfatsoenlijk en heb ook niet zo gepraat ik heb alleen gezegd van en nu jij daar is niks verkeerds mee hebben zoveel mensen naaar mij ook zo geschreven van hier uit en jij betekent gewoon dat jij je mening over dat probleem ken geven .zo erg is het niet misschien was wat ik had geschreven wel waar .want de waarheid komt altijd beetje hard aan en het ligt niet aan het woordje en nu jij .en trouwens ik begreep niet wat je zei over ik heb alles bij mekaar gebundeld .ken je dat mij aub uitleggen en ik heb nog een vraag aaan je martijn .geef me eens aan waar ik onduidelijk ben of ergens over heen praat wat jij zeg.want volgens mijn idee doe ik niks verkeerd? op mijn vragen en antwoorden .bedankt nog voor je mail.
Gebundeld: de berichten die in verschillende discussies stonden, maar over jouw middel gingen, heb ik in 1 discussie gezet.

Over welke mail heb je het? Ik heb je niks gestuurd.
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline  
Oud 6 juli 2009, 13:08   #35
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
raectie

hai welke topics bedoel je ken je ze me even sturen zo dat ik ze ken beantwoorden.
nu vraag ik voor mijn produkt geen geld maar als het een succes wordt dadelijk in de toekomst wordt wel ja .is ook normaal denk ik als ik mensen ken blij maken waarom mag ik dan ook niet blij gemaakt worden .en het produkt kost ook geld voor mij de mensen die er aan werken het vervoer .enz .denk je dat zo iets gratis komt .om iets te maken tegen woordig alles kost geld .
fraku1 is offline  
Oud 6 juli 2009, 13:12   #36
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
raectie

hai martijn oke nu begrijp ik het je hebt alles onder een onderwerp gezet .oke bedankt nog voor je medewerking .en ken je me eve sturen waar ik onduidelijk ben ?.op mijn vragen en of antwoorden.is ook vervelend als je elke keer hoort je bent onduidelijk of je praat er over heen .is ook niet leuk.voor mij en de mensen .bedankt nog .
fraku1 is offline  
Oud 6 juli 2009, 14:06   #37
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fraku1 Bekijk bericht
hai martijn oke nu begrijp ik het je hebt alles onder een onderwerp gezet .oke bedankt nog voor je medewerking .en ken je me eve sturen waar ik onduidelijk ben ?.op mijn vragen en of antwoorden.is ook vervelend als je elke keer hoort je bent onduidelijk of je praat er over heen .is ook niet leuk.voor mij en de mensen .bedankt nog .
Verder gaat alles wel lekker met je?
jord-y is offline  
Oud 6 juli 2009, 15:02   #38
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
reactie

hai .met mij gaat het super.dat ik weer met mijn volle hoofd haar ken lopen.en geen muts aan .hhhhhhhhhh
fraku1 is offline  
Oud 6 juli 2009, 15:23   #39
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fraku1 Bekijk bericht
hai .met mij gaat het super.dat ik weer met mijn volle hoofd haar ken lopen.en geen muts aan .hhhhhhhhhh
Sorry ik geloof niet in sinterklaas,dus ook niet in zulke verhaaltjes
Of er moeten duidelijke foto's en (betrouwbare) bekende mensen van hier het kunnen bevestigen
jord-y is offline  
Oud 6 juli 2009, 16:15   #40
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Ondertussen heb ik een theorie over een verklaring van het fenomeen:
Zou dit middeltje irritatie van de huid opwekken, waardoor het immuunsysteem even ergens anders mee bezig is dan met AA? Dit is immers ook het doel van een aantal middeltjes dat een huidarts zou kunnen voorschrijven.
Dit zou tijdelijke hergroei kunnen verklaren, maar dit gaat gepaard met o.a. veel jeuk.
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline  
Oud 6 juli 2009, 18:56   #41
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Sorry ik geloof niet in sinterklaas,dus ook niet in zulke verhaaltjes
Of er moeten duidelijke foto's en (betrouwbare) bekende mensen van hier het kunnen bevestigen
hai je hoef niet in sinterklaas te geloven .maar het wordt wel ieder jaar gevierd hhhhh snap je hem
fraku1 is offline  
Oud 6 juli 2009, 19:00   #42
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Bekijk bericht
Ondertussen heb ik een theorie over een verklaring van het fenomeen:
Zou dit middeltje irritatie van de huid opwekken, waardoor het immuunsysteem even ergens anders mee bezig is dan met AA? Dit is immers ook het doel van een aantal middeltjes dat een huidarts zou kunnen voorschrijven.
Dit zou tijdelijke hergroei kunnen verklaren, maar dit gaat gepaard met o.a. veel jeuk.
hai klopt ook wat je zeg martijn maar bij mij middeltje heb je geen last van jeuk misschien komt die jeuk wel door de chemische dingen in het medicijn .dit is natuurlijkprodukt.maar geloof me aa ziekte .vergeet je hoofd niet snel en huid .
fraku1 is offline  
Oud 6 juli 2009, 22:37   #43
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
bactieren

hallo ik zat wat rond te lezen en toen vond ik dat omdat ik het woordje bactieren gebruikten en paar mensen waren er tegen .nou lees dit maar eve dan

Autoimmuunziekten
Er is altijd gedacht dat autoimmuunziekten “zo maar” ontstaan. De reactie van het lichaam is een ontstekingsreactie ingezet door het immuunsysteem die hetzelfde is als bij het binnendringen van een bacterie of een splinter. Maar men kon nooit een bacterie vinden vandaar de term autoimmuunziekte wat eigenlijk wil zeggen “we weten de oorzaak niet”. Er is nu een ontdekking gedaan dat er wel een bacterie verantwoordelijk is die (zeer waarschijnlijk) de oorzaak is van een lange lijst van ziekten waarvoor tot op heden nog geen oorzaak is gevonden laat staan een therapie nl:
-rheuma (=rheumatoide arthritis; chronisch rheuma)
-chronisch vermoeidheidssyndroom (=CFS/ME)
-fibromyalgie (=spierrheuma)
-sarcoidosis (=ziekte van Besnier Boeck; = longziekte)
-ziekte van Crohn en colitis ulcerosa (=darmziekten)
-diabetes type I (=suikerziekte waarvoor insuline moet worden gespoten)
-multiple sclerose
-SLE (lupus erythematodes)
-M. Sjoegren
-Chronic fatigue (=CFS/ME)(Chronic Fatique Syndrome/Myalgic Encephalomyelitis)
-Asthma
-Chronic refractory sinusitis (bijholten ontstekingen)
-Cardiac disease (allerlei hartziekten)
-Interstitial cystitis (=blaasziekte) (alles eindigend op –itis duidt op een ontsteking)
-Prostatitis (=prostaatontsteking)
-anorexia nervosa
-Amyotrophische Lateraal Sclerose (=dodelijke neurologische ziekte)
-Parkinson
-Alzheimer-Dementie
-sclerodermie
-uveitis (=oogontsteking)
-autisme
-AMD (=Age-related Macula Degeneration) (=ouderdomsblindheid)
-acne rosacea (=huidziekte in aangezicht)
-psoriasis (=huidziekte)
-alopecia areata (=haaruitval)
De bacterie heet chlamydia pneumoniae vooral niet te verwisselen met chlamydia trachomatis die de SOA veroorzaakt. Alles is te lezen op ( Link ) . Deze site is opgezet door mensen met MS. De “founding father” is een Engelse arts/microbioloog David Wheldon die zich ging interesseren in MS toen zijn vrouw een agressieve vorm van MS kreeg. Hier ( Link ) staat uitleg met zijn argumenten en een lange lijst ondersteunende literatuur en zijn therapie. Er zijn inmiddels veel patiënten behandeld ( Link ) waarvan het merendeel zelf en de behandelend neuroloog vinden dat ze genezen zijn. Ook de vrouw van David Wheldon schrijft dat ze genezen is. Haar EDSS (=mate van invaliditeit) ging van 7 naar kleiner dan 2. De afwijkingen op de MRI scan verdwenen. De therapie bestaat uit vrij simpele antibiotica zoals doxicycline en roxitromycine en later metronidazol (Flagyl). Omdat het doden van de bacteriën langzaam moet gebeuren (anders wordt men erg ziek) duurt de behandeling tussen de een en twee jaar. Maar het werkt wel. Het zou mooi zijn als mensen met deze ellendige ziekten hun weg weten te vinden naar deze site en mogelijk genezen kunnen worden.
Dr J.A.P.Hooykaas
fraku1 is offline  
Oud 6 juli 2009, 22:41   #44
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
naam van die site

http://www.leefbewust.com/week9_2009.html
fraku1 is offline  
Oud 6 juli 2009, 23:28   #45
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Bekijk bericht
Ondertussen heb ik een theorie over een verklaring van het fenomeen:
Zou dit middeltje irritatie van de huid opwekken, waardoor het immuunsysteem even ergens anders mee bezig is dan met AA? Dit is immers ook het doel van een aantal middeltjes dat een huidarts zou kunnen voorschrijven.
Dit zou tijdelijke hergroei kunnen verklaren, maar dit gaat gepaard met o.a. veel jeuk.
Welk fenomeen?
Bij de meeste areata-patiënten komt het haar vanzelf weer terug. Anderen hebben goede ervaringen met doodgewone wonderolie/ricinusolie/castor olie om het hergroeiproces te versnellen, wat geen irritatie/jeuk veroorzaakt; ook minoxidil wordt daartoe ingezet.
Sneetjes maken in de huid, lijkt mij in ieder geval geen goed idee, omdat op elk litteken nooit meer een haar groeit.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fraku1 Bekijk bericht
De therapie bestaat uit vrij simpele antibiotica zoals doxicycline en roxitromycine en later metronidazol (Flagyl).
Dr J.A.P.Hooykaas
Wat zegt de AAPV daarvan?
Antibiotica heeft bij Haarweblid Madelieve totaal niets geholpen, alleen maar zeer vervelende bijwerkingen.
Hanna is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
middel tegen AA?????? stress AA - Behandelingen 3 31 mei 2010 02:33
middel tegen ongewenste haargroei cartel1905 Hirsutisme - Behandelingen 5 12 oktober 2008 14:31
Help dit middel tegen haaruitval? dan11ring Medicijnen/haargroeimiddelen 1 29 maart 2005 13:55
Help dit middel tegen haaruitval? dan11ring Medicijnen/haargroeimiddelen 1 29 maart 2005 13:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.