Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 juli 2012, 02:35   #31
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Bedoel je deze foto?
Nee, deze foto..

__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 13 juli 2012, 02:40   #32
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Kijk dit vind ik nou een mooie vrouw, dit haar wil ik graag zo hebben, die kleurige kleding draag ik al vaak zo. Gelukkig heb ik van nature al haar haarkleur, dus dat scheeld alweer en de mijn haarlengte komt al aardig in de buurt. Ik weet wel dat ze op deze foto naast haar eigen haar ook extensions erbij heeft, maar dat maakt haar voor mij niet minder aantrekkelijk.


Mijn voorbeeld.. De echte ''Hakuna'' (is niet haar echte naam hoor!)

__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 13 juli 2012, 14:07   #33
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Zou iemand wat leuke fotoshops kunnen maken van Gigi?

Ikzelf ben een klungel wat betreft fotoshopping,vandaar dat ik het hier heel voorzichtig vraag aan jullie.

Maak er maar wat leuks van.

Hoeft/moet niet, maar mag wel, Graag zelfs.

Foto,s aanklikken voor groot formaat.

Enorm veel dank!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg vlcsnap-2012-07-10-22h10m16s236.jpg‎ (54,0 KB, 36x gelezen)
Bestandstype: jpg ndvd_269_filtered_small.jpg‎ (32,8 KB, 33x gelezen)
Bestandstype: jpg vlcsnap-2011-01-14-12h48m14s94.jpg‎ (41,5 KB, 39x gelezen)
)Remco is offline  
Oud 13 juli 2012, 17:04   #34
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakuna Bekijk bericht
Dat schreef hij toch al, met liters Minox aangevuld met Saw Palmetto en als toetje veel toppik in zijn haar strooien. Tja je moet toch wat.
Wat denk je van het gezicht?
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline  
Oud 13 juli 2012, 21:06   #35
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Zou iemand wat leuke fotoshops kunnen maken van Gigi?

Ikzelf ben een klungel wat betreft fotoshopping,vandaar dat ik het hier heel voorzichtig vraag aan jullie.

Maak er maar wat leuks van.

Hoeft/moet niet, maar mag wel, Graag zelfs.

Foto,s aanklikken voor groot formaat.

Enorm veel dank!
Gigi is veels te mooi, ze hoeft niet gefotoshopt te worden. Zij is gewoon puur natuur....Nu jij nog!
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 14 juli 2012, 11:58   #36
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Hoe vind je Gigi op onderstaande fotos? En ikzelf (zonder) toppik op de onderste foto. Begrijpen jullie nu ook, dat ik dus een mooie jonge vrouw had willen zijn in dit leven op aarde? Gigi dus?

Hoeveel lijk ik op haar op de onderste foto? Zonder toppik in mijn haar?




)Remco is offline  
Oud 14 juli 2012, 12:03   #37
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Hier nog een laatste keer mijn foto , En een foto met kort haar.

Heb ik dus gelijk dat ik graag een mooie jonge vrouw, Gigi zou willen zijn.



Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Remco ,Huub ,Joke ,Jeroen.jpg‎ (16,3 KB, 1005x gelezen)
)Remco is offline  
Oud 14 juli 2012, 13:13   #38
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Begrijpen jullie nu ook, dat ik dus een mooie jonge vrouw had willen zijn in dit leven op aarde? Gigi dus?

Ik begrijp je verlangens maar al te goed, ook ik wil nog als een jonge vrouw verder gaan in mijn leven, ook al ga ik richting de 50 jaar. Gelukkig werken mijn haartjes dankzij het strikte regime goed mee en is het al de lengte zoals Gigi het op de foto's heeft (zelfs iets langer).

Mijn ultieme doel is mijn haar tot heup of billengte waarbij ik dan helemaal als vrouw kan voelen, nu geeft mijn haarlengte mij al steeds meer zelfvertrouwen. Ik heb bepaalde jurkjes die ik dan zodra mijn haar nog 20 cm gegroeit is kan aandoen. Kan nu al als ik mijn haar los draag het lekker naar achteren gooien, wat een heerlijk gevoel geeft dat!

Intussen heb ik al een startkapitaaltje gespaard voor mijn kleine HT die nog voor 2015 gedaan zal worden, intussen werken de medicijnen goed voor mij huidge haar en het groeit als kool.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 14 juli 2012, 13:50   #39
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakuna Bekijk bericht
Ik begrijp je verlangens maar al te goed, ook ik wil nog als een jonge vrouw verder gaan in mijn leven, ook al ga ik richting de 50 jaar. Gelukkig werken mijn haartjes dankzij het strikte regime goed mee en is het al de lengte zoals Gigi het op de foto's heeft (zelfs iets langer).

Mijn ultieme doel is mijn haar tot heup of billengte waarbij ik dan helemaal als vrouw kan voelen, nu geeft mijn haarlengte mij al steeds meer zelfvertrouwen. Ik heb bepaalde jurkjes die ik dan zodra mijn haar nog 20 cm gegroeit is kan aandoen. Kan nu al als ik mijn haar los draag het lekker naar achteren gooien, wat een heerlijk gevoel geeft dat!

Intussen heb ik al een startkapitaaltje gespaard voor mijn kleine HT die nog voor 2015 gedaan zal worden, intussen werken de medicijnen goed voor mij huidge haar en het groeit als kool.
1 Ben jij een man of een vrouw=

2 Hoe vind jij Gigi in de laatste 3 foto,s=

3 Ik heb na het haarwassen, heel vaan bonken met klitten in mijn haar, heb jij dat ook, en hoe komt dat, en wat kan ik daaraan doen=
)Remco is offline  
Oud 14 juli 2012, 14:09   #40
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
1 Ben jij een man of een vrouw=

2 Hoe vind jij Gigi in de laatste 3 foto,s=

3 Ik heb na het haarwassen, heel vaan bonken met klitten in mijn haar, heb jij dat ook, en hoe komt dat, en wat kan ik daaraan doen=
IK ben een man, maar wil qua uiterlijk als vrouw door het leven gaan. Vooral mijn haar betekend voor mij veel. Het enige wat ik misschien zou overwegen is borstimplataten laten zetten (B of C cup) maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Maar eerst die HT voor mijn inhammen.

Ik had nog nooit van Gigi gehoord, pas toen jij hierover ging posten ben ik eens via Google wat info en foto's gaan zoeken. De reden waarom zij voor mij onbekend was is dat zij hoofdzakelijk voor de commerciele omroepen werkt en uitgerekend deze zenders kijk ik echt nooit. Maar zij is een mooie vrouw, nu jij nog!

Over dat klitten in je haar, ik denk dat je haar droog is of dat je de verkeerde haarborsels en kammen gebruikt. Je zou na het waasen eens een goede conditioner kunnen gebruiken.
Ik gebruik altijd zuiver zwijnenharen borstels van Mason Pearson voor mijn haar (ze zijn erg duur) maar mijn haartjes glanzen en vallen met het uitborstelen heel mooi en lang. heb ondekt dat ik een lichte slag in mijn haar heb, dat hed ik niet verwacht nu het steeds langer groeit. De laatse keer dat ik ze echt lang had gehad was in 1998. Sinds 98' tot maart 2010 heb ik ze kort gehad, in 2004 zelfs een keer gemilimeterd, maar daar heb ik helaas geen foto van. Maar als de groeicyclus van mijn haar 5 tot 6 jaar bedraagt dan is heup of billlengte haalbaar.

O,ja ik heb veel haar, het moet minstens 3 tot 4 uur drogen na het wassen. Dat vele haar is te verklaren zijn met het strikte medicatieregime en goede verzorging met de juiste borstels en conditioners. Hierdoor verlies ik het laatste jaar minder en minder haar en hou ik uiteindelijk meer haren over dan er verloren gaan.

In 1992 kon ik maar 1 staart maken met al mijn haren, nu kan ik al 2 dikke pluimstaarten maken.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.

Laatst gewijzigd door Hakuna; 14 juli 2012 om 14:16
Hakuna is offline  
Oud 14 juli 2012, 14:27   #41
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakuna Bekijk bericht
IK ben een man, maar wil qua uiterlijk als vrouw door het leven gaan. Vooral mijn haar betekend voor mij veel. Het enige wat ik misschien zou overwegen is borstimplataten laten zetten (B of C cup) maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Maar eerst die HT voor mijn inhammen.

Ik had nog nooit van Gigi gehoord, pas toen jij hierover ging posten ben ik eens via Google wat info en foto's gaan zoeken. De reden waarom zij voor mij onbekend was is dat zij hoofdzakelijk voor de commerciele omroepen werkt en uitgerekend deze zenders kijk ik echt nooit. Maar zij is een mooie vrouw, nu jij nog!

Over dat klitten in je haar, ik denk dat je haar droog is of dat je de verkeerde haarborsels en kammen gebruikt. Je zou na het waasen eens een goede conditioner kunnen gebruiken.
Ik gebruik altijd zuiver zwijnenharen borstels van Mason Pearson voor mijn haar (ze zijn erg duur) maar mijn haartjes glanzen en vallen met het uitborstelen heel mooi en lang. heb ondekt dat ik een lichte slag in mijn haar heb, dat hed ik niet verwacht nu het steeds langer groeit. De laatse keer dat ik ze echt lang had gehad was in 1998. Sinds 98' tot maart 2010 heb ik ze kort gehad, in 2004 zelfs een keer gemilimeterd, maar daar heb ik helaas geen foto van. Maar als de groeicyclus van mijn haar 5 tot 6 jaar bedraagt dan is heup of billlengte haalbaar.

O,ja ik heb veel haar, het moet minstens 3 tot 4 uur drogen na het wassen. Dat vele haar is te verklaren zijn met het strikte medicatieregime en goede verzorging met de juiste borstels en conditioners. Hierdoor verlies ik het laatste jaar minder en minder haar en hou ik uiteindelijk meer haren over dan er verloren gaan.

In 1992 kon ik maar 1 staart maken met al mijn haren, nu kan ik al 2 dikke pluimstaarten maken.
Ik borstel mijn haar al jaren niet meer, omdat ik bang ben dat er teveel uitvalt door het kammen,

Is het niet nadelig voor mijn haar als ik het al jaren niet meer kam-borstel=

En klopt het dat regen een aanslag is op je haar, iedere keer als ik door regen fiets, is mijn haar verpest, en gaat het draderig, slierterig opdrogen.
)Remco is offline  
Oud 14 juli 2012, 16:38   #42
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Ik borstel mijn haar al jaren niet meer, omdat ik bang ben dat er teveel uitvalt door het kammen,

Is het niet nadelig voor mijn haar als ik het al jaren niet meer kam-borstel=

En klopt het dat regen een aanslag is op je haar, iedere keer als ik door regen fiets, is mijn haar verpest, en gaat het draderig, slierterig opdrogen.

Je haar nooit borstelen of kammen werkt juist klitten in de hand, kijk maar naar al die rasta kapsels, ook deze zien er klitterig en onverzorgd uit. maar dat schijnt bij dit soort kapsels zo te moeten. Maar bij jou gaat het haar ook klitten, zeker als je glad, stijl en dun haar hebt. Ik heb vrijwel geen last van klitten. Ik doe het als volgt,.. Splits mijn lang haar in twee losse staarten (links en rechts) dan in iedere staart een grote klem, vervolgens borstel vanaf de onderkant beginnen met een grove borstel de staarten uit, dan met de zwijnenharen borstel ik de staarten na, ook nu weer vanaf de onderkant beginnen. Dan maak ik de staarten los zodat al mijn haar weer los valt, dan borstel ik vanaf de onderkant alle haren samen met een grote zwijnenharen borstel. Resultaat, hooi glanzend en zonder klitten vallend haar. Bij het slapen bind ik mijn haar samen met een satijnen strik zodat het haar tijdens het slapen niet in de knoop kan raken..

Mijn kammen en borstels..



Di middelste borstel kost alleen al ruim 180 euro, maar is een echte weldaad voor mijn haartjes.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.

Laatst gewijzigd door Hakuna; 14 juli 2012 om 16:43
Hakuna is offline  
Oud 14 juli 2012, 20:00   #43
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Ja beste Strider,

Ik heb de grootste denkbare moeite met het idee van kaal worden, zeker omdat ik zo graag een mooie vrouw (Gigi) met mooi blond haar zou willen zijn, maar gelukkig lijk ik nou iets op haar, door veel toppik in mijn haar te strooien, en nu mijn haar geblondeerd te hebben.

En ,ja, ik ben echt de persoon Remco op die 2 de foto (MET) toppik, en de eerste foto, (ZONDER) toppik.
Ik ben Elser, geen Strider,
Als je echt op Gigi wilt lijken moet je een haarwerk o.i.d. nemen. Dit is een verloren strijd. Kaal worden is geen pretje maar het mag geen obsessie worden.

Laatst gewijzigd door Elser; 14 juli 2012 om 20:03
Elser is offline  
Oud 14 juli 2012, 20:23   #44
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elser Bekijk bericht
Ik ben Elser, geen Strider,
Als je echt op Gigi wilt lijken moet je een haarwerk o.i.d. nemen. Dit is een verloren strijd. Kaal worden is geen pretje maar het mag geen obsessie worden.
Ga jij ook al een poging wagen om hem te overtuigen. Remco wilt met uitsluitend Minox en Saw Palmetto afgewerkt met toppik in no time zowel zijn uiterlijk maar vooral zijn haar als Gigi Ravelli hebben.

Als hij zijn best doet komt hij in zijn fantasie héél ver.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 14 juli 2012, 20:35   #45
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Het is carnavalesk maar toch wat treurig.
Arme Remco
Elser is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.