Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 mei 2004, 14:37   #1
marianneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: brabant
Berichten: 116
Herbalife

Hoi,

Ik heb iets raars.... Ik ben sinds een aantal maanden begonnen met afslanken door middel van herbalife te gebruiken. En sinds ik herbalife gebruik beginnen mijn haren te groeien. Herbalife is helemaal op natuurbasis. Mijn zusje heeft dezelfde ervaring als ik, bij haar begint haar haren ook helemaal terug te komen. Weet misschien iemand hoe dit kan? Of heeft iemand nog meer deze ervaring?

Groetjes Marianneke
marianneke is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2004, 09:48   #2
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Hoi Marianneke,

Dat wil ik ook wel! Ik heb Herballife wel eens een tijdje gehad, maar toen had ik nog haar! Ik mag ook wel flink wat kilootjes kwijt; als het bij jou lukt ga ik het ook proberen, hoor! Ik wacht nog even tot juli.

Groetjes,

Anjo
Anjo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2005, 15:00   #3
leontine
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2005
Berichten: 2
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marianneke
Hoi,

Ik heb iets raars.... Ik ben sinds een aantal maanden begonnen met afslanken door middel van herbalife te gebruiken. En sinds ik herbalife gebruik beginnen mijn haren te groeien. Herbalife is helemaal op natuurbasis. Mijn zusje heeft dezelfde ervaring als ik, bij haar begint haar haren ook helemaal terug te komen. Weet misschien iemand hoe dit kan? Of heeft iemand nog meer deze ervaring?

Groetjeshee Marianneke
hee marianneke
is het echt dat je je haren weer tertgkrijgt?
kun je er wart meer over vertellen?
leontine
leontine is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2005, 21:45   #4
pim pam pet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2005
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marianneke
Hoi,

Ik heb iets raars.... Ik ben sinds een aantal maanden begonnen met afslanken door middel van herbalife te gebruiken. En sinds ik herbalife gebruik beginnen mijn haren te groeien. Herbalife is helemaal op natuurbasis. Mijn zusje heeft dezelfde ervaring als ik, bij haar begint haar haren ook helemaal terug te komen. Weet misschien iemand hoe dit kan? Of heeft iemand nog meer deze ervaring?

Groetjes Marianneke
hoi

Ik moet wel geen kilotjes kwijt maar ik zou wel mijn haar terug willen ,
hou ons op de hoogte ?

Een AA'er
pim pam pet is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2005, 12:50   #5
Patriesje
Patriesje
 
Patriesje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 augustus 2004
Locatie: Veenendaal
Berichten: 41
Dat zou wel iets heel moois zijn..!

Hou ons eventjes op de hoogte
Ik heb nou dan wel bijna overal al weer dons zitten, het lijkt me toch geweldig als je kan afvallen en je haar terug krijgen in 1x

Groetjes Patries
__________________
Op dit moment eventjes lekker helemaal niets!!!
Patriesje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2005, 14:25   #6
kloete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2004
Berichten: 92
waar je kun die shit kopen? reform zaken? De tuinen?

hoe duur?
__________________
Regime:
Proscar (1.25 mg finasteride per dag, vanaf 10/01/2005)
Rooscure (2x in de week, vanaf xx/02/2005)

Status:
Inhammen en dunner wordend haar bovenop. Geen last van haaruitval.
kloete is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2005, 19:14   #7
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marianneke
Hoi,

Ik heb iets raars.... Ik ben sinds een aantal maanden begonnen met afslanken door middel van herbalife te gebruiken. En sinds ik herbalife gebruik beginnen mijn haren te groeien. Herbalife is helemaal op natuurbasis. Mijn zusje heeft dezelfde ervaring als ik, bij haar begint haar haren ook helemaal terug te komen. Weet misschien iemand hoe dit kan? Of heeft iemand nog meer deze ervaring?

Groetjes Marianneke

Hi Marianneke,

Dat is interessant. Wat fijn voor je zeg.
Er was laatst iemand die mij volgens mij Herbalife wilde aansmeren.
Maar ik ben er nog niet op in gegaan en heb me nog niet in hun producten verdiept, maar ik ben meestal wel voor zo veel mogelijk natuurlijk en gebruik het liefst kruiden en mineralen. (hobby)
Dus ik ben benieuwd welk product je nu gebruikt, hoe vaak en hoe lang al??
Mogelijk kan ik je vraag dan beter beantwoorden met een logisch antwoord.


groeten, Lanne.
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 20:02   #8
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
HI Marjanneke,

Het zou wel prettig zijn als je even reageerde op de vragen zoals over wat voor soort producten van Herbalife je praat e.d.
Zie bovenstaande reacties
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2005, 13:50   #9
marianneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: brabant
Berichten: 116
Hallo,

Sorry dat ik zo laat reageer, maar het gaat de laatste tijd niet zo goed met me. Ik heb sinds een aantal maanden een traagwerkende schildklier en daardoor ben ik ontzettend moe. Ik wil vanalles maar er komt letterlijk niets van terecht...

Maar over Herbalife. Het hielp echt ontzettend goed. Ik heb het ongeveer een jaar gebruikt. Mijn haar groeide er erg goed door en ik viel uiteraard ook af (wat ook de bedoeling was). Ben ongeveer 13 kilo afgevallen. En ik had mijn haren bijna allemaal terug. (ik was voordat ik begon met herbalife op een enkel plukje na helemaal kaal). Ik ben nu een half jaar geleden gestopt met herbalife om te kijken wat het zou doen met mijn haren. Het ging goed. Het haar bleef!!!!

Maar sinds 2 maanden ben ik ontzettend moe, en is er uitgekomen dat ik een traagwerkende schildsklier heb. En een symtoom van een traagwerkende schildklier is dat je haar uitvalt. Dus je raad het al, het gaat weer slechter met mijn haren. Het is niet zo dat alles is uitgevallen. Ik schat dat ik nu ongeveer 50% procent nog heb.
Voor die schildklier heb ik nu medicijnen, die zorgen dat mijn schildklier weer beter gaat werken. Als het wat beter met me gaat, dan ga ik weer aan de herbalife.

Voor diegene die willen weten wat herbalife is. Tja het is een verantwoorde afslank methode. Het is zijn shakes die de neemt i.p.v. ontbijt en lunch. En daarbij neem je (Natuurlijke) tabletten van herbalife.
Het nadeel is dat je herbalife niet in de winkel kan kopen, maar bij distributeurs. Tik op internet op een zoekprogramma herbalife. En je zult heel veel info en distributeurs vinden.

Groetjes Marianneke
marianneke is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2005, 20:19   #10
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marianneke
Hallo,

Sorry dat ik zo laat reageer, maar het gaat de laatste tijd niet zo goed met me. Ik heb sinds een aantal maanden een traagwerkende schildklier en daardoor ben ik ontzettend moe. Ik wil vanalles maar er komt letterlijk niets van terecht...

Maar over Herbalife. Het hielp echt ontzettend goed. Ik heb het ongeveer een jaar gebruikt. Mijn haar groeide er erg goed door en ik viel uiteraard ook af (wat ook de bedoeling was). Ben ongeveer 13 kilo afgevallen. En ik had mijn haren bijna allemaal terug. (ik was voordat ik begon met herbalife op een enkel plukje na helemaal kaal). Ik ben nu een half jaar geleden gestopt met herbalife om te kijken wat het zou doen met mijn haren. Het ging goed. Het haar bleef!!!!

Maar sinds 2 maanden ben ik ontzettend moe, en is er uitgekomen dat ik een traagwerkende schildsklier heb. En een symtoom van een traagwerkende schildklier is dat je haar uitvalt. Dus je raad het al, het gaat weer slechter met mijn haren. Het is niet zo dat alles is uitgevallen. Ik schat dat ik nu ongeveer 50% procent nog heb.
Voor die schildklier heb ik nu medicijnen, die zorgen dat mijn schildklier weer beter gaat werken. Als het wat beter met me gaat, dan ga ik weer aan de herbalife.

Voor diegene die willen weten wat herbalife is. Tja het is een verantwoorde afslank methode. Het is zijn shakes die de neemt i.p.v. ontbijt en lunch. En daarbij neem je (Natuurlijke) tabletten van herbalife.
Het nadeel is dat je herbalife niet in de winkel kan kopen, maar bij distributeurs. Tik op internet op een zoekprogramma herbalife. En je zult heel veel info en distributeurs vinden.

Groetjes Marianneke

Hi Marianneke,

Wat vervelend voor je dat je zo moe bent van die schildklier.
Ja dat klopt inderdaad dat je daar ontzettend gaar en moe van kunt worden.
Sterkte daarmee! Tip: bezoek eens een orthomoleculair therapeut of arts: op www.soe.nl kun je onderaan de blz adressen vinden.

Je hebt wel allerlei dingen geschreven, maar helaas geen antwoord gegeven op mijn meest prangende vraag: WELKE tabletten je nu precies geslikt hebt.
De rest van herbalife weet ik wel, en ook wel hoe ik het kan vinden, maar ze hebben zo veel.
Zou je daar nog ff antwoord op kunnen geven?

groeten, Lanne
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2005, 10:27   #11
marianneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: brabant
Berichten: 116
Hallo Lanne,

Sorry, ik was inderdaad vergeten te vermelden welke dingen ik gebruikte met herbalife.
Nu zit ik niet thuis maar bij mijn ouders achter de pc, dus ik kan niet precies melden welke pillen ik gebruikte. Maar dit zal ik vanavond hier vermelden.
Wat ik nu zo kan vertellen is dat ik de shakes gebruikte (chocolade en aardbei) en de pillen die bij de shake's hoorden. (maar hoe die pillen heten weet ik, zoals ik eerder vermelde, niet uit mijn hoofd)

Groetjes Marianneke
marianneke is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2005, 19:57   #12
marianneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: brabant
Berichten: 116
De shakes heten formule 1. Een half uur voor de shakes en de gewone warme maaltijd slikte ik de volgende tabletten: formule 2 ( vezel en kruidentabletten), formule 3 (cell-u-loss) en cell nutrition.

Groetjes Marianneke
marianneke is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2005, 12:23   #13
michelfaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 2
gebruik Herbalife

Hoi allemaal,

Via wat surfen kwam ik op deze site terecht. Ik ben zelf erg geinteresseerd in voeding en wat het met je doet.

Leuk dat Herbalife dit effect op je heeft gehad naast het afslanken. Het is echter geen medicijn, maar een voedingsproduct. Natuurlijk heeft Herbalife wel bijkomende voordelen zoals bijvoorbeeld in uw geval terugkerende haargroei, maar dit kun je nooit 100% zeker weten van dit voedingsproduct.

Zelf ben ik Herbalife distributeur en ik ben ook erg bezig met de bijkomende voordelen van de producten. Ik wil even een reactie geven op de producten die gebruikt werden. Ik zie dat je gebruik heb gemaakt van een afslankpakket. Hierbij heb je ondervonden dat je haargroei weer gestimuleerd werd. Dit is echter niet het enige pakket waarbij je lichaam gaat reageren.

Je kunt ook gewoon starten met een basispakket als je dit voor je gezondheid wilt doen want het is natuurlijk zonde om geld uit te geven aan producten waar je niets aan heb.

Wil je wat meer weten over de producten en de werking dan kun je altijd even kijken op mijn site en mocht je meer willen weten over wat Herbalife is of de producten kun je contact opnemen en vertel ik je graag meer, want we doen veel meer dan afslankproducten aanbieden en ik ben blij dat mensen ook positieve verhalen vertellen. Heel veel verhalen die verteld worden over Herbalife hebben namelijk niets met de producten te maken.

Met vriendelijke groet,
Michel Faas

Laatst gewijzigd door Martijn; 19 januari 2009 om 16:16 Reden: reclame (website) verwijderd
michelfaas is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2005, 18:27   #14
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marianneke
De shakes heten formule 1. Een half uur voor de shakes en de gewone warme maaltijd slikte ik de volgende tabletten: formule 2 ( vezel en kruidentabletten), formule 3 (cell-u-loss) en cell nutrition.

Groetjes Marianneke
Bedankt voor je info.

Heb je ook een idee welke bestanddelen het nu precies hebben gedaan voor jou?
Want ik kon niet lezen op de site welke ingredienten er nu precies inzaten
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2005, 00:07   #15
michelfaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 2
welk product helpt bij resultaat

Ik weet niet precies voor wie de vraag bedoelt is. Voor de gebruiker die het resultaat geboekt heeft of voor mij als distributeur. Ik zal even kort wat vertellen.

Hoogstwaarschijnlijk komt het resultaat door de voeding ( de formule 1 ) in combinatie met de vezel en kruiden tabletten. Wat ik lees is dat er ook Cell-U-Loss en Cell-Nutrition gebruikt is. De Cell-U-Loss werkt met name in op de celwand van de vetcellen dus heeft waarschijnlijk niets met het bereikte effect te maken, afgezien van het afslanken dan. Verder wordt er Cell-Nutrition gebruikt wat ervoor zorgt dat de cellen optimaal gevoed worden. Dit zal dus wel meegewerkt kunnen hebben in het resultaat dat bereikt is.

Samenvattend kun je zeggen dat het de combinatie is van Formule1, vezel en kruiden tabletten en de Cell-Nutrition. Het is heel mooi dat dit resultaat naast het afslanken bereikt is, maar dit is per persoon natuurlijk verschillend want elk lichaam reageerd weer iets anders.

Als antwoord op de andere vraag welke ingredienten in de producten zitten kan ik wel antwoord geven maar dan wordt het een erg lang verhaal voor dit forum ben ik bang van. -knip-

Met vriendelijke groet,
Michel Faas

Laatst gewijzigd door Martijn; 19 januari 2009 om 16:18 Reden: reclame (o.a. website) verwijderd
michelfaas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.