Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 januari 2020, 10:21   #151
KaleKiet
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Gefeliciteerd, wat een enorme vooruitgang.
Wat vraagjes naar aanleiding van de foto’s en beginsituatie.
Hoe is het exact met de structuur van het haar? Kun je het bijvoorbeeld stijl en glazend krijgen met olie of gel?
Dit is nog een twijfelpuntje voor mezelf aangezien mijn eigen haar stijl en gezond/glazend is, en ik vaak over springend haar hoor en zie.

Thanks!
Het haar is nog wat kort om echt te kunnen stylen, maar met een beetje wax is het prima in model te zetten. Het is veel veerkrachtiger dan de paar ‘oude’ haartjes die ik nog had, die meer de veerkracht van overgekookte vermicelli hadden. Met een beetje olie gaat het zo hard glanzen dat ik bijna een zonnebril op moet zetten voor de spiegel.

Geen problemen dus. Het haar voelt gezond, stevig en dik. Ik heb overigens wel consistent met Revita gewassen, een paar keer per week, en ik slik nu elke dag vitamine B. Misschien heeft dat ook wat geholpen.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2020, 12:01   #152
KaleKiet
HaarWeb lid

Geslacht:
Update na 9 maanden

Alweer twee maanden na mijn laatste post. Hier is de 9 maanden update.

Ik zal heel eerlijk zijn, ik ben redelijk tevreden, niet laaiend enthousiast, en hoop op nog wat verbetering de komende 5 maanden. De foto's zijn zojuist genomen, direct na het haren wassen, en zonder iets er in (normaal gebruik ik Aveda thickening paste, wat het haar direct een stuk voller laat lijken). Zoals je ziet is alles redelijk gevuld, maar midden voor zit nog wel een vrij grote plek die wat lastiger schijnt mee te komen.

Nu moet ik toevoegen dat deze foto's onder de allerslechtste omstandigheden zijn gemaakt: in een kamer met een glazen dak, dus enorm veel licht pal van boven. Binnenshuis ziet het er gewoon goed uit, en zeker met een beetje Aveda, Dermmatch en iets fibertjes heb ik inmiddels weer genoeg materiaal om een zeer fraai eindresultaat te krijgen. Ik hoop echter dat de haren nog zoveel dikker en langer worden dat het gepruts met lapmiddeltjes alleen nog sporadisch nodig zal zijn.

In Augustus heb ik mijn eindevaluatie in Veldhoven. Benieuwd hoe het dan eruit zal zien. Ik had altijd al een tweede HT gepland (heb nog 2900 grafts over) maar denk dat ik de helft daarvan toch wel nodig ga hebben om midden voor verder te verdichten, en de rest laat gebruiken om de kruin nog wat op te vullen, want die is goed kaal.

't Is wat he, die kaalheid bij mannen!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0098.jpg‎ (65,8 KB, 129x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_7688.jpg‎ (149,7 KB, 145x gelezen)

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 23 maart 2020 om 12:23
Oud 23 maart 2020, 12:34   #153
Wesley123
HaarWeb lid

Geslacht:
Ziet er netjes uit!

Ik ben persoonlijk ook wel benieuwd hoe het eruit ziet als je je haar echt in model hebt gedaan, en fibers?
Wesley123 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2020, 14:14   #154
Inesmoll
HaarWeb lid

Geslacht:
Hallo Kiet,
het voorzicht geeft toch een goed resultaat ,dus je hebt nog tot augustus te gaan en zal zeker nog beter worden.De foto die je genomen hebt betreft bovenkant merk je natuurlijk dat er nog plekken zijn waar er nog bij moet om de kaalheid op te vangen.Nu ikzelf ook een Ht heb ondergaan besef ik dat met de 3300 grafts die ikzelf gekregen heb geen wonderen moet verwachten met dit aantal .Ook merk ik nu dat ik beter de frontlijn beter ietsje lager had gehad,natuurlijk zou dit ook betekenen dat de rest weer minder grafts zouden krijgen.Jouw resultaat op dit ogenblik is goed en mag gezien worden en ik vermoed dat het je toch nu reeds een beter gevoel geeft .Ik kijk verder uit naar je volgende update om nog een beter resultaat te zien.Succes verder.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2020, 18:33   #155
KaleKiet
HaarWeb lid

Geslacht:
Bedankt Inesmoll, voor je reactie.

Je hebt absoluut gelijk, deze foto's zijn de slechtste die ik had kunnen maken natuurlijk. Onder 'gewone' omstandigheden is het nu al een enorme vooruitgang, van voren heb ik echt weer een fraaie kuif. Als ik foto's van vorig jaar zie was het een armoedig, plat achterovergeslagen hoopje plukjes, die ook nog eens stijf stonden van de Volluma spray. Ook is het zo dat na twee dagen zonder wassen mijn haar dikker wordt van de natuurlijke vetten enz. Wat dat betreft ben ik er nog niet uit wat het beste is: de 'stimulerende' Revita shampoo zou ik 5 keer per week moeten gebruiken, maar ik lees vaak dat het voor je haar veel beter is om het gewoon te spoelen, zonder zeep, en hooguit eens in de 2 weken te wassen. Inderdaad ziet het er dan al snel een stuk voller uit. Direct na het wassen is het altijd op zijn minst (dat was bij de laatste foto's ook het geval).

Enniewee, nog 5 maanden te gaan voordat het eindresultaat zichtbaar is, dus er kan nog een hoop gebeuren. Ik heb ook net weer een nieuw potje Aveda Men's Thickening Paste gekocht, prettig spul, dat direct een hoop dikte en stevigheid geeft aan je haar.

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 23 maart 2020 om 18:36
Oud 23 maart 2020, 22:48   #156
Inesmoll
HaarWeb lid

Geslacht:
Inderdaad is het zo telkens ik mijn haar gewassen heb is het zeer zacht en luchtig en dan kijk je in de spiegel en lijkt het niet zo vol.Ik was mijn haar nu 2keer per week en doe 1 X shampoo erop wrijf het in en spoel af op die manier blijft het meer stugger en iets voller te zijn.Zoals je zegt ziet het er na enkele dagen dat je het gewassen hebt beter en voller uit en natuurlijk komt dit ook door het gebruik van Minoxidil.Ik gebruik nu de Minoxidil van Laboratorios Vinos 240 ml en deze is minder vettig dan degene ik voordien had en kost hier ong. 22 euro.Shampoo : blijf ik de neutrale gebruiken zonder reuk of andere toevoegings middelen en deze werkt goed.Voor de rest hopen dat het eindresultaat genoeg voldoening mag schenken
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten