Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 september 2014, 22:12   #16
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Niet slapen als in HELEMAAL niet slapen? Daar heb nog nooit van gehoord? Niet slapen op ontvangstgebied lijkt me wel logisch en prettig. Slapen op donorgebied zal niet echt comfortabel aanvoelen maar kan geen kwaad. Tenminste, dat is mijn ervaring geweest na mijn HT.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2014, 07:11   #17
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.407
Geslacht:
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Strange!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2014, 07:52   #18
Royaldutch
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2013
Berichten: 10
Ze hebben er zeker rekening mee gehouden voor als ik later verder kaal word richting de kruin. Ze hebben eerst uitgerekend dat ik maximaal 6000 grafts uit mijn donorgebied kan halen.
En het gebied wat behandeld is, was mogelijk in een grotere dichtheid per cm2.
Maar er is gekozen voor de middenweg waardoor er altijd zeker genoeg grafts over blijven om later de rest van mijn hoofd te behandelen.
Ik ben nu behandeld vanaf het begin van je haar tot het midden van mijn hoofd.
Inclusief de inhammen.
Ik zie het ook een beetje zo: ik ben nu nog 22, nu ga ik stappen etc, en natuurlijk meiden! en het is niet natuurlijk dat jr op je 22e al super kaal bent, al kaler als menig 30er 40er
Royaldutch is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2014, 07:56   #19
Royaldutch
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2013
Berichten: 10
Het is nu de 5e dag na de haartransplantatie, alles gaat goed alleen slaap moeilijk.
Het donorgebied daar lig ik natuurlijk op en dat irriteert en doe een beetje pijn.
En durf niet op mn zij te liggen omdat ik dan bang ben dat ik op de grafts lig.
Wat is jullie ervaring hiermee?
Royaldutch is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2014, 08:28   #20
Gekkie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2008
Berichten: 74
Waar ben je geweest als ik vragen mag?

Kom op met die foto's.

Ben erg nieuwsgierig.
Gekkie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2014, 11:16   #21
Royaldutch
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2013
Berichten: 10
Talking fotos

hierbij de fotos

de eerste foto is een dag voor de behandeling
de tweede foto is de dag van de behandeling
en de derde foto is na 4 dagen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image1.jpg‎ (123,7 KB, 145x gelezen)
Bestandstype: jpg image2.jpg‎ (130,9 KB, 123x gelezen)
Bestandstype: jpg image3.JPG‎ (35,5 KB, 126x gelezen)
Royaldutch is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2014, 11:41   #22
Royaldutch
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2013
Berichten: 10
Exclamation

het is vandaag 7 dagen geleden dat ik de 2200 grafts geimplanteerd heb gekregen.
Ik ben bij Aesthetic beauty clinics in veldhoven geweest.
Super consult gehad, vriendelijke mensen die doen wat de klant wenst maar ook duidelijk zijn wat wel en wat niet kan. zodat ik in de toekomst ALS mijn kruin kaal wordt dan heb ik nog genoeg grafts over daarvoor.

vandaag is de zevende dag na de haartransplantatie en ik mocht de grafts dus voor de eerste keer echt met de hand wassen.

terwijl ik hiermee bezig was had ik een aantal korstjes inclusief een haartje eraan aan mijn handen.

en later na het douchen toen ik de calendula zalf aanbracht op het implantatie gebied had ik weer hetzelfde.

IS DIT NORMAAL?
er was geen bloed of iets.
kan dit ook de hele graft zijn? zo zagen sommige er echt uit.

ik heb er een foto bijgedaan die ik nu net heb gemaakt na het douchen en aanbrengen van de zalf, je ziet ook aan een kant aan de zijkant dat daar veel korstjes weg zijn.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image2 (2).JPG‎ (89,7 KB, 97x gelezen)
Bestandstype: jpg image1 (2).JPG‎ (93,5 KB, 101x gelezen)
Bestandstype: jpg image3 (2).JPG‎ (73,7 KB, 93x gelezen)
Royaldutch is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2014, 11:49   #23
Robderks1988
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2014
Berichten: 3
Geslacht:
Waarom is medicatie zo belangrijk dan? Ik heb rogaine foam 5% gebruikt alleen kreeg er hoofdpijn van en werd wat donker onder mijn ogen. Fina wil ik niet aan beginnen door de bijwerkingen en daarom was rogaine mijn enige oplossing, maar dus blijkbaar ook weer niet
Robderks1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2014, 11:59   #24
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Foto's zien er goed uit! Wordt vast heel mooi.
hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2014, 13:56   #25
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.407
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robderks1988 Bekijk bericht
Waarom is medicatie zo belangrijk dan? Ik heb rogaine foam 5% gebruikt alleen kreeg er hoofdpijn van en werd wat donker onder mijn ogen. Fina wil ik niet aan beginnen door de bijwerkingen en daarom was rogaine mijn enige oplossing, maar dus blijkbaar ook weer niet
Zonder fina kun je over een paar jaar weer de hoofdprijs betalen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2014, 14:38   #26
bennie100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2014
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
22 jaar oud en een haartransplantatie.....sommige zullen het wel nooit snappen denk ik...
Er worden hier allerlei kritieken gegeven op het vroegtijdig ondergaan van een haartransplantatie, en eigenlijk wil ik daar wel het een en ander over kwijt.

Om te beginnen is het zo dat als men op een jonge leeftijd een HT ondergaat en daarbij medicatie slikt de kans vrij groot is dat men daar nog jaren plezier van zal hebben.

Ik lees opmerkingen dat men vanaf hun 25ste pas echt kaal worden, dat deze jongen in kwestie later in de problemen zal komen etc etc. Alhoewel het risico over het algemeen wat groter is hoeft dit helemaal niet zo te zijn. Er kan momenteel nog niet vastgesteld worden wanneer men hoeveel haar verliest. Mijn vader ging tussen zijn 19de en 22ste naar NW 2A-3 hij is nu 63 en zit daar nog steeds met voor de rest een volle bos haar, en zonder enige medicatie te gebruiken en gebruikt te hebben. Er is uiteraard een kans dat een persoon pech heeft en zijn haaruitval enkele jaren later in een stroomversnelling uitvalt maar dat is simpelweg niet te voorspellen, het enige wat gezegd kan worden is dat over het 'algemeen' dat risico groter is.

Dat wetende is het over het algemeen zo dat een HT op jonge leeftijd af te raden valt als dat de enige factor is die telt. Echter wordt er in dit soort redenaties vaak voorbij gegaan aan het feit dat men psychologisch vaak veel instabieler is op jongere leeftijden. Men is wat onzekerder, zaken maken op jongere leeftijden vaak wat meer impact etc. Daarnaast is het zo dat veel mensen in hun jeugdige jaren gevormd worden voor de rest van hun leven. Men zou zich dus kunnen afvragen of het hebben van een volle bos haar tot een leeftijd van ~28 jaar relatief gezien niet veel meer waarde heeft dan het hebben van een volle bos haren in de jaren die erna komen.

Het is kortom niet per definitie dom maar meer een afweging van verschillende factoren, en die factoren zijn persoonlijk. Het is voor veel mensen zo dat de baat van hebben van haar op een jonge leeftijd zwaarder weegt ten opzichte van de last van het hebben van veel minder haar later.

PS: Mocht het zo zijn dat iemand van begin 20 nu een HT ondergaat en over 7 jaar alsnog kaal is, dan zijn er waarschijnlijk nog veel wetenschappers die hun geld erop durven in te zetten dat er over ~10 jaar (van nu) een medische oplossing voor is. Er is zelfs dan nog hoop dus!
bennie100 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2014, 16:03   #27
Royaldutch
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2013
Berichten: 10
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royaldutch Bekijk bericht
het is vandaag 7 dagen geleden dat ik de 2200 grafts geimplanteerd heb gekregen.
Ik ben bij Aesthetic beauty clinics in veldhoven geweest.
Super consult gehad, vriendelijke mensen die doen wat de klant wenst maar ook duidelijk zijn wat wel en wat niet kan. zodat ik in de toekomst ALS mijn kruin kaal wordt dan heb ik nog genoeg grafts over daarvoor.

vandaag is de zevende dag na de haartransplantatie en ik mocht de grafts dus voor de eerste keer echt met de hand wassen.

terwijl ik hiermee bezig was had ik een aantal korstjes inclusief een haartje eraan aan mijn handen.

en later na het douchen toen ik de calendula zalf aanbracht op het implantatie gebied had ik weer hetzelfde.

IS DIT NORMAAL?
er was geen bloed of iets.
kan dit ook de hele graft zijn? zo zagen sommige er echt uit.

ik heb er een foto bijgedaan die ik nu net heb gemaakt na het douchen en aanbrengen van de zalf, je ziet ook aan een kant aan de zijkant dat daar veel korstjes weg zijn.
Heeft iemand ook een antwoord op mijn vraag?
Royaldutch is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2014, 18:47   #28
Marc82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2014
Berichten: 93
Geslacht:
Dat kan geen kwaad. Complete grafts zonder dat het bloed bestaat niet. De grafts zitten inmiddels goed vast.
Ik ben ook behandelt in Veldhoven.
Je zult zien dat de komende weken meer haartjes uitvallen. volstrekt normaal dus. Succes
Marc82 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2014, 18:51   #29
dalanor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 25
Geslacht:
Als er een graft loskomt dan bloedt het behoorlijk. Als er gewoon haren uitvallen met eventueel een wit bolletje eraan, is er niks aan de hand. Wil je het zeker weten, kun je toch altijd even met de kliniek bellen?

Trouwens, ik heb je verhaal met belangstelling gelezen. Ik was 19 toen ik mijn eerste HT onderging en ben nu 30 jaar. Nooit spijt gehad!

Jouw foto's zien er goed uit, de haarlijn is erg mooi en heeft een natuurlijke onregelmatigheid. Over twee weken onderga ik dezelfde behandeling in Veldhoven. Heb ook een thread aangemaakt op dit forum: FUE 1100+grafts, verdichten inhammen en opvullen FUT litteken. Misschien interessant om te lezen.

Overigens, mijn advies zou zijn om Finasteride en Minoxidil te gaan gebruiken, daarmee kun je de boel echt stabiliseren!
__________________
2002 nov FUT 450 grafts op inhammen, Transhair
2002-2004 Finasteride + supplementen
2004-2012 Medicatieloos
2012-heden Finasteride 1,25 mg 1dd1 + Minoxidil 5% 1dd
2014 okt FUE 1297 grafts op inhammen en FUT litteken, Aesthetic Beauty Clinics
dalanor is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2014, 19:09   #30
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.407
Geslacht:
Na 7 dagen zal het echt geen graft meer zijn maar een haartje. No problem, de rest komt later vanzelf nog aan de beurt!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.