Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 november 2016, 12:10   #1
thomaze1988
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2016
Berichten: 9
Geslacht:
FUE behandeling bij Hairplus MC

Beste Haarweb mensen,

Ik overweeg om een FUE behandeling te ondergaan bij Hairplus MC. Dit zou mij zo'n 2.730 gaan kosten voor 1 behandeling. Ik heb al even met hun gemaild en ik heb zelf wat photoshop werk gedaan en in de bijlage kunnen jullie dus zien hoe het er uit zou moeten zien na 1 behandeling en hoe het er uit zou moeten zien na 2 behandelingen.

Nu is mijn vraag; denken jullie dat dit resultaat haalbaar is? Wat zijn jullie ervaringen met deze kliniek (in de afgelopen jaren dan).

Ik heb heel dun en piekerig haar, moet ik mij zorgen maken over dat 40% té doorzichtig is en dat het er daardoor alsnog uit gaat zien als een kalende plek?

En de laatste vraag; kan je je gewoon scheren/je haar kaal dragen na zo'n behandeling? Of ziet het er dan stom/lelijk uit daar onder?

Ik hoor graag van jullie!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 0.jpg‎ (133,7 KB, 232x gelezen)
Bestandstype: jpg 1behandeling hairplus.jpg‎ (134,0 KB, 184x gelezen)
Bestandstype: jpg 2e behandeling hairplus.jpg‎ (134,0 KB, 183x gelezen)
thomaze1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2016, 12:38   #2
broseph
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 november 2016
Berichten: 4
Geslacht:
Hoi thomaze1988,

Ik heb geen antwoord op je vraag maar ik heb een vraag.
Hoeveel grafts zijn er berekend?
broseph is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2016, 20:12   #3
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Ik schat een kleine 25mc2 per kant als ik zo op de foto af ga.
Wil je dat met maximale dichtheid (55 grafts/cm2) behandelen, zit je op 1375 grafts per kant.
Ik weet niet waarom je 40% roept, maar dan zit je op een dichtheid van 35-40 grafts/cm2 (+/- 900 grafts per kant)

Als ik de prijs die jij roept bij Hairplus vertaal naar het aantal grafts, zit je op 500 per kant.
Dat is 20 grafts/cm2 ! daar wordt jij niet blij van.


Scheren kan gewoon.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door HairCoach; 5 november 2016 om 20:23
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2016, 22:26   #4
thomaze1988
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2016
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door broseph Bekijk bericht
Hoi thomaze1988,

Ik heb geen antwoord op je vraag maar ik heb een vraag.
Hoeveel grafts zijn er berekend?

750 tot 1000 grafts zijn berekend. Het is niet het doel om de hele inhammen weg te halen, gewoon om deze een flink stuk kleiner te maken
thomaze1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2016, 22:29   #5
thomaze1988
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2016
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Ik schat een kleine 25mc2 per kant als ik zo op de foto af ga.
Wil je dat met maximale dichtheid (55 grafts/cm2) behandelen, zit je op 1375 grafts per kant.
Ik weet niet waarom je 40% roept, maar dan zit je op een dichtheid van 35-40 grafts/cm2 (+/- 900 grafts per kant)

Als ik de prijs die jij roept bij Hairplus vertaal naar het aantal grafts, zit je op 500 per kant.
Dat is 20 grafts/cm2 ! daar wordt jij niet blij van.


Scheren kan gewoon.
De reden dat ik 40% roep is omdat mij verteld is dat na een FUE behandeling je bij de eerste behandeling een maximale dekking krijgt van ongeveer 40% van wat je normaal zou hebben op de plekken waar nog 'normaal' haar groeit. Na een 2e behandeling zou die dekking 50-60% kunnen worden. Dit heb ik bij zowel hairplus als een andere partij gehoord dus ik ga er vanuit dat dat ongeveer klopt....

Betreft die grafts per cm², hoeveel zou jij aanraden? En gebaseerd waarop? Alvast bedankt!

En top dat scheren gewoon kan, in het ergste geval als ik het resultaat echt belabberd zou vinden dan ben ik wel een smak geld kwijt maar ga ik er verder niet op achteruit . Als de huid op die plek er maar normaal uit blijft zien onder de haren...
thomaze1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2016, 23:19   #6
Fire84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2016
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomaze1988 Bekijk bericht
De reden dat ik 40% roep is omdat mij verteld is dat na een FUE behandeling je bij de eerste behandeling een maximale dekking krijgt van ongeveer 40% van wat je normaal zou hebben op de plekken waar nog 'normaal' haar groeit. Na een 2e behandeling zou die dekking 50-60% kunnen worden. Dit heb ik bij zowel hairplus als een andere partij gehoord dus ik ga er vanuit dat dat ongeveer klopt....

Betreft die grafts per cm², hoeveel zou jij aanraden? En gebaseerd waarop? Alvast bedankt!

En top dat scheren gewoon kan, in het ergste geval als ik het resultaat echt belabberd zou vinden dan ben ik wel een smak geld kwijt maar ga ik er verder niet op achteruit . Als de huid op die plek er maar normaal uit blijft zien onder de haren...
Wil zelf boven de 40 haren per cm2, wil echt niet dat het te veel doorschijnt.
Fire84 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2016, 23:30   #7
thomaze1988
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2016
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fire84 Bekijk bericht
Wil zelf boven de 40 haren per cm2, wil echt niet dat het te veel doorschijnt.

Ja ik heb ook geen idee waar HairCoach de 20 haren per cm² vandaan haalt, maar hij heeft wel ervaring zo te zien... Ik kan het altijd navragen natuurlijk, maar zij gaven aan dat dit de hoeveelheid was die ik nodig heb. Maargoed, ik zit hier niet voor niets natuurlijk, dus hoe meer info jullie hebben hoe beter!
thomaze1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2016, 21:15   #8
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Ik vertaal die prijs op de website naar het aantal grafts.
Voor € 2730,- na de korting krijg je daar 1000 grafts.

de oppervlakte (schatting) is 25cm2 per kant, dus 50cm2 totaal.
1000 : 50 = 20 grafts/cm2

20 grafts/cm2 is een dekking van maximaal 30%

Misschien is de oppervlakte kleiner....foto's kunnen bedrieglijk zijn.
Ik neem aan dat ze de oppervlakte gemeten hebben.

Ik baseer de hoeveelheden op de huidige situatie naar een NW1, zoals je gefotoshopte eindsituatie.

Ik zou, gezien de huidige haardos gaan voor een kleine 45-50 grafts/cm2
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2016, 18:19   #9
thomaze1988
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2016
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Ik vertaal die prijs op de website naar het aantal grafts.
Voor € 2730,- na de korting krijg je daar 1000 grafts.

de oppervlakte (schatting) is 25cm2 per kant, dus 50cm2 totaal.
1000 : 50 = 20 grafts/cm2

20 grafts/cm2 is een dekking van maximaal 30%

Misschien is de oppervlakte kleiner....foto's kunnen bedrieglijk zijn.
Ik neem aan dat ze de oppervlakte gemeten hebben.

Ik baseer de hoeveelheden op de huidige situatie naar een NW1, zoals je gefotoshopte eindsituatie.

Ik zou, gezien de huidige haardos gaan voor een kleine 45-50 grafts/cm2
Ik snap hem, maar is wellicht ook wel verwarrend voor anderen . Die ongeveer 1000 grafts zijn gebaseerd op dezelfde foto's, dus wellicht verschilt het per persoon hoe die er naar kijkt. Ik ben daar ook langs geweest en zij gaven daar ook aan dat 1000 grafts ongeveer wel klopt. Meer zou niet kunnen volgens hun. Maar goed, dat van die hoeveelheid geloof ik wel, maar ik zou echt oprechte ervaringen van anderen willen horen/zien.

Foto's/reviews op het internet geloof ik niet zo aangezien die vaak gefaked worden, dus ik ben eigenlijk echt op zoek naar iemand die daar ook daadwerkelijk client is geweest...

Heeft iemand hier echt ervaring met Hairplus MC?
thomaze1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2016, 13:41   #10
givemehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2016
Berichten: 6
Geslacht:
Thumbs down

Omdat ik zelf ook iets wil laten doen, was ik ook aan het rondkijken en ik kwam toch wel wat NARE ZAKEN tegen over dit bedrijf. Ik was naar de ervaringen aan het zoeken en dan kun je o.a. hier terecht:

https://www.kliniekervaringen.nl/kli...-99/ervaringen

Kijk eens goed naar de datum en tijd van de reacties. Allemaal reacties op 1 dag van mensen die toevallig op die dag allemaal een review schrijven en allemaal achter elkaar met minuten ertussen.

Een bedrijf die fake reviews plaatst op dergelijke websites je haar laten doen?

Ik zou het niet vertrouwen ...
givemehair is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2016, 21:26   #11
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door givemehair Bekijk bericht
Omdat ik zelf ook iets wil laten doen, was ik ook aan het rondkijken en ik kwam toch wel wat NARE ZAKEN tegen over dit bedrijf. Ik was naar de ervaringen aan het zoeken en dan kun je o.a. hier terecht:

https://www.kliniekervaringen.nl/kli...-99/ervaringen

Kijk eens goed naar de datum en tijd van de reacties. Allemaal reacties op 1 dag van mensen die toevallig op die dag allemaal een review schrijven en allemaal achter elkaar met minuten ertussen.

Een bedrijf die fake reviews plaatst op dergelijke websites je haar laten doen?

Ik zou het niet vertrouwen ...
Ik heb mijn bedenkingen er ook bij. Het lijkt mij geen objectieve site doordat de eigenaar van de www.kliniekervaringen.nl ook nog allerlei promotiewerk voor bepaalde klinieken doet. Die klinieken waar hij promotiewerk voor doet hebben allemaal uitstekende recensies. Ieder is vrij om zich door die site te laten leiden, maar ik zou het met een korreltje zout nemen.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2016, 22:14   #12
thomaze1988
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2016
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Ik heb mijn bedenkingen er ook bij. Het lijkt mij geen objectieve site doordat de eigenaar van de www.kliniekervaringen.nl ook nog allerlei promotiewerk voor bepaalde klinieken doet. Die klinieken waar hij promotiewerk voor doet hebben allemaal uitstekende recensies. Ieder is vrij om zich door die site te laten leiden, maar ik zou het met een korreltje zout nemen.
Goeie! Is idd verdacht... Ik vraag me af of er ergens een lijst is met hoeveel grafts per cm² alle klinieken doen... Iemand enig idee?
thomaze1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2016, 20:40   #13
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomaze1988 Bekijk bericht

Foto's/reviews op het internet geloof ik niet zo aangezien die vaak gefaked worden, dus ik ben eigenlijk echt op zoek naar iemand die daar ook daadwerkelijk client is geweest...

Heeft iemand hier echt ervaring met Hairplus MC?

Ik ben begin oktober bij Hairplus MC behandeld. Naar tevredenheid, alhoewel de haren nog moeten gaan groeien en ik pas over een paar maanden er duidelijkheid over heb.
Het team is heel professioneel en haarchirurg Ferry Biparvar informeert je grondig over de haalbaarheid van het gewenste resultaat. Ik heb drie consults gehad voor de operatie omdat ik niets te wensen over wilde laten. Dat zegt ook iets over de persoonlijke aandacht die je er krijgt.
Websites als Kliniekervaringen.nl kunnen zowel in het voordeel als nadeel van een kliniek werken, omdat iedereen er iets kan neerzetten.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2016, 21:02   #14
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Websites als Kliniekervaringen.nl kunnen zowel in het voordeel als nadeel van een kliniek werken, omdat iedereen er iets kan neerzetten.
Het zou een geweldig site kunnen zijn, maar wetende dat de eigenaar van de site is ingehuurd door o.a. Hairplus om promotiewerk voor de klinieken te doen, dan haak ik af. Belangenverstrengeling ligt dan om de hoek.
Wel fijn trouwens dat je tevreden bent met Hairplus, hou ons op de hoogte met de vorderingen.

Groeten,

Henk

Laatst gewijzigd door Henk; 14 november 2016 om 21:51
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2016, 21:21   #15
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomaze1988 Bekijk bericht

Foto's/reviews op het internet geloof ik niet zo aangezien die vaak gefaked worden, dus ik ben eigenlijk echt op zoek naar iemand die daar ook daadwerkelijk client is geweest...

Heeft iemand hier echt ervaring met Hairplus MC?
Foto´s kunnen soms veel zeggen, maar op een foto kan het er ook een stuk beter uitzien dan in het echt. Zelfs zonder trucage. Foto´s hebben namelijk geen 3d. In Duitsland waren (misschien nu nog wel) foto´s voor reclame van een haartransplantatie om die reden verboden.

Als je op zoek ben naar ervaringen bij Hairplus MC kun je de zoekfunctie gebruiken, maar je kan ook gebruik maken van de labels die onderaan staan vermeld. Eigenlijk een functie van haarweb waar nog te weinig gebruik van wordt gemaakt.
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ervaring, hairplus mc, kliniekervaringen.nl

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.