Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 februari 2020, 21:43   #1
Sytrusze
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2015
Berichten: 4
Geslacht:
Haar potlood voor mannen

Hoi allemaal,

Ik heb mn haar kaalgeschoren (standje 1) en ik onderga binnenkort een haartransplantatie. Voordat ik dat ga doen, wil ik eerst zien hoe het ongeveer eruit komt te zien. Dus ik wil graag de plekken waar ik wil transplanteren eerst soort van tekenen. Zijn er hier speciale potloden voor waarmee je soort van een scalp micropigmentation kunt imiteren door zelf de puntjes te tekenen. Daarmee zou ik een goed beeld kunnen krijgen voor ik iets definitiefs voor de rest van mijn leven laat zetten.

Er moet vast zoiets bestaan alleen ik weet mijn god niet waar ik zou moeten zoeken, google kon ik helaas ook niets vinden dus mijn hoop is dat er hier experts rondlopen Hartelijk bedankt alvast!
Sytrusze is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2020, 12:20   #2
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Potloden voor op de huid.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sytrusze Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Ik heb mn haar kaalgeschoren (standje 1) en ik onderga binnenkort een haartransplantatie. Voordat ik dat ga doen, wil ik eerst zien hoe het ongeveer eruit komt te zien. Dus ik wil graag de plekken waar ik wil transplanteren eerst soort van tekenen. Zijn er hier speciale potloden voor waarmee je soort van een scalp micropigmentation kunt imiteren door zelf de puntjes te tekenen. Daarmee zou ik een goed beeld kunnen krijgen voor ik iets definitiefs voor de rest van mijn leven laat zetten.

Er moet vast zoiets bestaan alleen ik weet mijn god niet waar ik zou moeten zoeken, google kon ik helaas ook niets vinden dus mijn hoop is dat er hier experts rondlopen Hartelijk bedankt alvast!
Stop met zoeken. Iedere arts die operaties uitvoert heeft potloden voor de huid. Dus even googelen op leveranciers van medische hulpmiddelen.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2020, 17:46   #3
Sytrusze
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2015
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy Bekijk bericht
Stop met zoeken. Iedere arts die operaties uitvoert heeft potloden voor de huid. Dus even googelen op leveranciers van medische hulpmiddelen.
Dat klopt, maar die zijn meestal geschikt voor lijnen tekenen (oftewel, die hebben een bredere kop) die zijn minder geschikt voor hele fijne puntjes tekenen.
Sytrusze is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2020, 18:46   #4
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Potlood

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sytrusze Bekijk bericht
Dat klopt, maar die zijn meestal geschikt voor lijnen tekenen (oftewel, die hebben een bredere kop) die zijn minder geschikt voor hele fijne puntjes tekenen.
Even met een puntenslijper een puntje slijpen?
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2020, 01:39   #5
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Wenkbrouwpotlood kun je gewoon bij een drogist kopen.
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.