Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 5 januari 2007, 17:30   #46
cop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2004
Berichten: 182
of met emucare oil/gel....
cop is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2007, 15:19   #47
haaribo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2005
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cop
waarom niet gewoon mengen met spirolactone crème van Dr Lee???
vroeg me ook al af of ik het ook met spiro zou kunnen mengen, de spiro die ik heb besteld is geen creme maar een lotion volgens mij.Ik weet nog niet of ik dat 2 keer per dag ga gebruiken of slechts 1 keer wel heb ik gelezen dat spiro en minox samen wel eens kunnen gaan ruiken. Ik ben al een tijdje bezig met minox en heb nog voor een maand of 10 dus hier wil ik mee verder gaan. Wanneer spiro zal gaan ruiken in combi met minox dan ga ik het denk ik niet gebruiken. Of alleen s`avonds en dan s`ochtends minox, misschien kan ik de duta ook wel met de spiro mengen dan maar zal dat dan eens posten op hlh.
emu olie is voor mij zowiezo geen oplossing aangezien het van dieren is gemaakt.
__________________
Status: NW 3A heel langzaam herstellend; op naar NW2!
Dermapen 1,8mm 1xp2w 1,2mm 1xp2w (2-2019);
Minoxidil 5% 2x pd (2-2019)
Finasteride topisch 0,167mg 2x pd (9-2020);
Ketoconazol shampoo 20mg 2x pw (2-2019);
Biotin 1000mg 1pd (8-2019);
Elvive haarverdikker shampoo 1xpd (5-2020)

Historie: Finasteride 1,25mg 1xpd (2005-2007); Minoxodil 5% 1 a 2x pd (2005-2009) sporadisch (2010-2018); Topical Duta 4 ml per flesje minox(2007); Zaagbladpalm 450mg 1x pd diverse perioden (2007-2019); Spironolacton 5% 1ml 1xp3d (2007-2009); Ketoconazol shampoo 20mg 2xpw (2005-2011); Revita (2011-2013); Alpacin shampoo (2017-2020)
haaribo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 12:00   #48
haaribo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2005
Berichten: 167
Ik heb de topische duta binnen! Hij is lekker "juicy orange"! Hij ruikt zelfs een beetje naar fanta. Vraag me af waarom dat zo is. Ik heb nu 1 ml ervan gemengd met 20 ml (1/3 flesje) minox. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik ben van plan het twee keer per dag te gebruiken. Maar aangezien ik ook spiro heb binnen gekregen moet ik nog even kijken wanneer ik die ga gebruiken, het stinkt namelijk best wel, dus ik denk dat ik alleen s`avonds ga gebruiken. Maar er moet wel een tijdje tussen zitten als je minox en spiro allebei gebruikt.
__________________
Status: NW 3A heel langzaam herstellend; op naar NW2!
Dermapen 1,8mm 1xp2w 1,2mm 1xp2w (2-2019);
Minoxidil 5% 2x pd (2-2019)
Finasteride topisch 0,167mg 2x pd (9-2020);
Ketoconazol shampoo 20mg 2x pw (2-2019);
Biotin 1000mg 1pd (8-2019);
Elvive haarverdikker shampoo 1xpd (5-2020)

Historie: Finasteride 1,25mg 1xpd (2005-2007); Minoxodil 5% 1 a 2x pd (2005-2009) sporadisch (2010-2018); Topical Duta 4 ml per flesje minox(2007); Zaagbladpalm 450mg 1x pd diverse perioden (2007-2019); Spironolacton 5% 1ml 1xp3d (2007-2009); Ketoconazol shampoo 20mg 2xpw (2005-2011); Revita (2011-2013); Alpacin shampoo (2017-2020)
haaribo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 12:27   #49
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haaribo
Ik heb de topische duta binnen! Hij is lekker "juicy orange"! Hij ruikt zelfs een beetje naar fanta. Vraag me af waarom dat zo is. Ik heb nu 1 ml ervan gemengd met 20 ml (1/3 flesje) minox. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik ben van plan het twee keer per dag te gebruiken. Maar aangezien ik ook spiro heb binnen gekregen moet ik nog even kijken wanneer ik die ga gebruiken, het stinkt namelijk best wel, dus ik denk dat ik alleen s`avonds ga gebruiken. Maar er moet wel een tijdje tussen zitten als je minox en spiro allebei gebruikt.
He Haaribo, klinkt heel interessant! Leuk dat je dit gaat proberen. Ik heb topical duta altijd al een interessante optie gevonden, ook omdat duta lekker sterk is (lange halfwaardetijd) en dus ook als topical lang actief blijft.

Grappig dat het oranje is en naar fanta ruikt. Verbaast me niets dat ze wat aan de geur hebben gedaan, want ik heb wel eens een dutacap opengesneden en daar komt me toch een putlucht uit! Duta stinkt heel erg.

Maar even over de verhoudingen. Ik las dit van jou:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haaribo
Als het in je lichaam blijft dan heb je natuurlijk kans op bijwerkingen maar er werd aangeraden 3 duta capsules = 1.5 mg te mixen met een potje minox waar je een maand mee doet. Ook al gaat duta de bloedbaan in dan is het wel erg weinig en zijn de kansen op bijwerkingen ook wel heel erg klein. Verder is het natuurlijk effectief als je de duta inbrengt waar het nodig is namelijk bij het haar en is er daarom ook veel minder duta nodig.

ik vind het best wel een goede beredenering en denk dat ik de vloeibare duta ga bestellen voor 40$ voor 30 ml a 0.5mg per ml. 3 ml per minox flesje dus dan kan ik met 30 ml wel 10 flesjes minox bijvullen = 10 maanden.
Het flesje dat je gekocht hebt (deze neem ik aan) is in een dosering van 0,5mg duta per 1ml, ofwel 0,05%. Nu ga je het dus zo verdunnen dat je straks 1,5mg (3ml) per 30ml hebt, dat is dus 0,05mg duta per 1ml, ofwel 0,005%.

Dus in 1ml van jouw topical zit straks 0,005% duta en 5% minox, ofwel 0,05mg duta en 50mg minox.

Nu is duta natuurlijk veel sterker dan minox en is het inderdaad goed dat je er minder van in doet, maar denk je niet dat dit te weinig is? 0,05mg dutasteride per dag is de laagste dosering waarmee getest is in de trials, en hier was nauwelijks resultaat mee te zien [bron]. Dit was natuurlijk wel oraal. Bij een topical breng je het veel directer toe en is er misschien minder nodig. Bovendien neem ik aan dat jij de topical 2x per dag gaat gebruiken.

Jammer dat er geen trials zijn gedaan naar de effectiviteit van topical duta per dosering, nu moet je eigenlijk gewoon gokken. Misschien kun je het beste met deze verhoudingen zo beginnen, en als het straks niet goed blijkt te werken kun je de dosering duta bijv. verdubbelen (0,01% duta en 5% minox per ml).

In ieder geval interessant, hou ons op de hoogte!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 10 januari 2007 om 12:45
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 12:46   #50
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
He Haaribo, klinkt heel interessant! Leuk dat je dit gaat proberen. Ik heb topical duta altijd al een interessante optie gevonden, ook omdat duta lekker sterk is (lange halfwaardetijd) en dus ook als topical lang actief blijft.
Het is niet duidelijk hoe lang Dutasteride bij het haartje blijft om DHT te verminderen. Misschien komt het daar niet eens. Dit is ook meteen het grootste probleem van Topische Duta. of Fina. Succes met Topische Duta. kan net zo goed komen doordat het systematische effecten heeft.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 13:33   #51
haaribo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2005
Berichten: 167
ik weet ook niet zeker of het voldoende zal zijn ik hoop het in ieder geval van wel en anders kan ik de dosering nog wel verhogen als het niet voldoende blijkt te zijn maar als ik afga op wat die jongen op hairlosstalk (collegechemistrystudent) erover zegt dan heb ik er wel vertrouwen in: http://www.hairlosstalk.com/discussi...er=asc&start=0

Citaat:
"The problem with aloe vera is it is water based, and Dut is not water soluble. Even if you mix in the dutasteride, only the dut in contact with skin will go in. The rest will not diffuse through the aloe to the skin because of insolubility. You'd have better odds with petroleum jelley, though the viscosity is so high that the diffusion from the surface of the jelly to the skin would take forever. This would help with time release. I doubt that high dose of aloe on your skin for so long is healthy.

1/3 of topical testosterone is absorbed from patches, and they are worn 23 hours per day, I think. Dusteride would probably have a lower absorption rate because it is bigger (extra benzene ring), if it were in a cream patch. It would do much better in minoxidil. It is perfectly stable in a minoxidil solution. The lower the concentration of a topical (increases fraction absorbed, not amount), and the slower the evaporation of the solution (more time to absorb), and the lower the viscosity of the solution (affects diffusion rate from top of liquid to bottom where contacts the skin), the higher the percentage of the dose will be absorbed. It also helps if the dutasteride is not significantly more soluble in the solution than in the skin, or it will want to stay in solution and only a little will go in the skin. The water and glycol in minoxidil slow the evaporation rate, giving time for absorption, though the glycol makes the skin more permeable and is responsible for all irritation.

I know with my chemical research that if you squirt 2-4 capsules into your minoxidil bottle, you will get enough in your skin to have the equivalent of 2.5+ mg orally. I don't know if it will stay in high concentration in the skin before slowly leaving, or if it will get rinsed away by blood so fast that your scalp only has the high dose for an hour or less, and your body just gets a lower dose (the fraction that entered the skin) than it would from oral. At least the dutasteride would take every R5 with it on its way out of the scalp, and dutasteride, unlike finasteride, does not let go of R5. We need to apply it topically and then have a doc test the dut levels in our scalp 1, 4, and 11 hours after the minoxidil application. We also need to know serum levels because we don't know how much scalp DHT comes from body serum and how much is locally produced in the scalp. The scalp has about 1/200th the volume of the body, based on 400 cm3 of scalp vs 80kg of body. MPB area is 200cm3. So 1 capsule in minoxidil applied over 30 days would give the scalp the equivalent of 0.5*200/30 = 3.33 mg oral, while the body gets 0.5/30 = 0.017 mg of used Dut/scalpR5 complex for less side effects. Only 60% is absorbed in the intestine, and probably only 1/5 would penitrate the scalp. The question is how fast would the blood in the scalp rinse away the Dut. The worse a man's scalp circulation, the longer it stays there for him. I think 2-4 capsules in 1 minox bottle would do fine. Apply 2 times a day, or use 2% 3 times for a more even dose. The concentration of Dut in the bottle is so much lower than that of the minoxidil that I'm sure it will almost all go in.

This is MUCH cheaper than 30 capsules a month, so buy the real Avodart at Walgreens in person and know you are getting real Dut."
__________________
Status: NW 3A heel langzaam herstellend; op naar NW2!
Dermapen 1,8mm 1xp2w 1,2mm 1xp2w (2-2019);
Minoxidil 5% 2x pd (2-2019)
Finasteride topisch 0,167mg 2x pd (9-2020);
Ketoconazol shampoo 20mg 2x pw (2-2019);
Biotin 1000mg 1pd (8-2019);
Elvive haarverdikker shampoo 1xpd (5-2020)

Historie: Finasteride 1,25mg 1xpd (2005-2007); Minoxodil 5% 1 a 2x pd (2005-2009) sporadisch (2010-2018); Topical Duta 4 ml per flesje minox(2007); Zaagbladpalm 450mg 1x pd diverse perioden (2007-2019); Spironolacton 5% 1ml 1xp3d (2007-2009); Ketoconazol shampoo 20mg 2xpw (2005-2011); Revita (2011-2013); Alpacin shampoo (2017-2020)
haaribo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 13:36   #52
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
tvp,

hoop dat je goede resultaten gaat boeken met je duta-topical
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 15:32   #53
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
http://www.lipoxidil.com/site/order.php

Is ook topical dutasteride te bestellen! Natuurlijk stervensduur en met 0,015% dutasteride!
Ook zit er 0,015% dutasteride in de Mega Growth Factor Plus ( 0.05 % 17-a-Estradiol, 1.5 % Flutamide, 0.015 % Dutasteride, 4.5 % Lipoxidil, L-Arginine and 10 % Ginseng liposomes) een nogal bruut product lijkt mij! Mij lijkt topical dutasteride een veiliger idee als flutamide op spirolactone!

Iig succes! Hou ons op de hoogte van je resultaten en eventuele interessante threads op buitenlandse forums
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 20:31   #54
freddie
HaarWeb lid
 
freddie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2004
Locatie: dichtbij een bancontact
Berichten: 34
heb ook net de topical duta besteld, ga nog even uitzoeken wat de beste oplossing is om te mengen houd jullie op de hoogte
freddie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 21:21   #55
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Tiuri kvind het raar dat je het een goed alternatief vind. Ik dacht dat je het niet zo super vond omdat het dht in je bloed met rust laat. En dat deze nog je hoofdhuid kan bereiken. Maar je kan wel stellen dat er wel meer 5-ar in je huid zit(dacht ik)

Ik weet het zelf niet echt maar ik ga ook finasteride ook proberen ik ga het wel niet bij m'n regime zetten maar je horen wel nog iets.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 21:26   #56
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik ben ook erg benieuwd hoe het je gaat bevallen, Haaribo! Hou ons vooral op de hoogte. Ook over hoe het zich laat mengen en of je soms reacties (klonteringen, verandering van kleur ed) in het flesje waarneemt in de loop van de tijd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Dus in 1ml van jouw topical zit straks 0,005% duta en 5% minox, ofwel 0,05mg duta en 50mg minox.

Nu is duta natuurlijk veel sterker dan minox en is het inderdaad goed dat je er minder van in doet, maar denk je niet dat dit te weinig is? 0,05mg dutasteride per dag is de laagste dosering waarmee getest is in de trials, en hier was nauwelijks resultaat mee te zien [bron]. Dit was natuurlijk wel oraal. Bij een topical breng je het veel directer toe en is er misschien minder nodig. Bovendien neem ik aan dat jij de topical 2x per dag gaat gebruiken.
Mijn benadering is misschien helemaal fout, maar als je kijkt naar minoxidil dan zie je dat voor orale minoxidil (als bloeddrukverlagend middel) naar een dosering van 100mg per dag toegewerkt wordt (bron). Dit is de dosering waarbij destijds ook het fenomeen van de extra haargroei werd waargenomen en het is het 25-voudige 2,5 voudige van de standaard topische toediening (uitgaande van twee maal daags 1ml 2% oplossing ofwel 4 mg 40 mg per dag).

Met 0,1mg dutasteride per dag zit Haaribo (als het rekensommetje klopt) op maar een vijfde van de orale dosis voor BHP behandeling (bron).

Gevoelsmatig is het helemaal zo laag niet toch niet zo heel erg laag dus.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 10 januari 2007 om 22:28 Reden: Rekenvaut aangepast (zie post Tiuri hieronder)
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 21:32   #57
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Studietje:

Citaat:

Since the limited knowledge of cutaneous drug metabolism can impair the development of specifically acting topical dermatics and transdermal application systems, the cell-type-specific androgen metabolism in human skin and its inhibition by drugs were investigated. Cultured human foreskin and scalp skin keratinocytes and fibroblasts as well as occipital scalp dermal papilla cells (DPC) were incubated with testosterone 10(-6) and 10(-8)M alone and in the presence of 17alpha-estradiol, 17beta-estradiol or dutasteride for 24 h. Androgens extracted from culture supernatants were subjected to thin-layer chromatography and quantified by beta-counting. In keratinocytes and DPC, dihydrotestosterone (DHT) was only formed to a low extent while androstenedione was the main metabolite. In fibroblasts, DHT formation was pronounced following 10(-8)M testosterone. Dutasteride 10(-8)M completely suppressed 5alpha-dihydro metabolite formation. 17alpha-Estradiol and 17beta-estradiol at nontoxic concentrations decreased 17-ketometabolites. Human skin regulates testosterone action by cell-type-specific activation or deactivation. Effects of 17alpha-estradiol in androgenetic alopecia are not due to 5alpha-reductase inhibition. Dutasteride may be useful in acne and androgenetic alopecia. Copyright 2003 S. Karger AG, Basel
bron
Wat er hier gezegt wordt
Citaat:
completely suppressed 5alpha-dihydro metabolite formation
Bedoelen ze dan de huid?
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 21:37   #58
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Ik ben ook erg benieuwd hoe het je gaat bevallen, Haaribo! Hou ons vooral op de hoogte. Ook over hoe het zich laat mengen en of je soms reacties (klonteringen, verandering van kleur ed) in het flesje waarneemt in de loop van de tijd.

Mijn benadering is misschien helemaal fout, maar als je kijkt naar minoxidil dan zie je dat voor orale minoxidil (als bloeddrukverlagend middel) naar een dosering van 100mg per dag toegewerkt wordt (bron). Dit is de dosering waarbij destijds ook het fenomeen van de extra haargroei werd waargenomen en het is het 25-voudige van de standaard topische toediening (uitgaande van twee maal daags 1ml 2% oplossing ofwel 4 mg per dag).

Met 0,1mg dutasteride per dag zit Haaribo (als het rekensommetje klopt) op maar een vijfde van de orale dosis voor BHP behandeling (bron).

Gevoelsmatig is het helemaal zo laag niet dus.
Of jij of ik jij maakt een rekenfout.

Ik heb me hierop gebaseerd: http://www.manuelsweb.com/solutions1.htm

Daar staat dat 1mg/mL dus 0,1% is. Als dat klopt krijg je dus bij gebruik van 1ml 5% minox 50mg minox op je huid. Dus dat is ook 100mg per dag.

Dan moet wel dat staatje in die link kloppen.

EDIT: ik had inderdaad gelijk.
1 liter = 1 kilo
1 milliliter (1/1000ste liter) = 1 gram (1/1000ste kilo)
0,001 milliliter (1/1000000ste liter) = 1milligram (1/1000000ste kilo)

In 1ml van minox 5% zit dus 0,05 x 1000 = 50mg minoxidil.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 10 januari 2007 om 22:09
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 22:22   #59
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Tiuri, je hebt helemaal gelijk, ik zat er met minoxidil een factor 10 naast

Ik schrik er eerlijk gezegd wel een beetje van, zoveel minoxidil op 1 plek! Je zou toch verwachten dat je voor topische toepassing maar een fractie nodig zou hebben van wat oraal wordt ingenomen. Maar waarschijnlijk speelt het onvermogen van je huid om stoffen op te nemen dan een belangrijke rol en moet je een flinke overmaat aanbrengen om het verlies onderweg te compenseren.

Zijn er echt geen -niet schadelijke- stoffen die beter de huid kunnen penetreren dan alcohol en waarin een stof als dutasteride wel opgelost kan worden?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2007, 11:41   #60
Lambert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2005
Berichten: 38
Resultaten

Willen en kunnen de topical duta gebruikers (zoals Haaribo en Freeddie) al wat zeggen over hun bevindingen tot nu toe?
Lambert is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[dutasteride] Generieke duta (Dr. Reddy's Dutas) Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 74 30 december 2009 18:31
Pimecrolimus (Elidel) en tacrolimus (Protopic) Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 263 30 maart 2006 02:35
Topical Duta !!!!! kabouterplop Medicijnen/haargroeimiddelen 0 5 maart 2005 18:55
Prijs minoxidil? Andastra Medicijnen/haargroeimiddelen 8 31 mei 2004 22:27
Overstappen op Duta?? melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 1 6 juli 2003 14:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.