Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 november 2007, 19:32   #1
barbaravr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 143
ik kan het nt meer aan.....

hey!
ik merk dat ik echt in de put aan het raken ben door dat dom haarverlies. vooral omdat ik nt weet wat ik nu eigenlijk heb. is het aga? komt het door die tekorten? is het stress (heb zoontje met autisme, wat veel stress met zich meebrengt). ik kan het echt nt meer aan. vandaag weer vele haren verloren, nochtans dacht ik dat het aan het beteren was.
ik sukkel er nu 5j mee, sinds de komst v mijn zoontje (nt dat ik het op hem steek hoor, kan ook hormonaal zijn he). ik heb enorm gesukkeld al met mijn bloed (eerst anemie, dan hormonentekort, nu weer anemie).
ik slik nu ong 3mnd bioijzer en vitamines, daarbij ben ik een gezondere levensstijl aan het opbouwen, weightwatchen en meer buiten komen). ik hoop dat het eens eindelijk betert, maar na vandaag denk ik dat het nt zo is. ik weet dat ik nog 1mnd geduld moet hebben, maar ik zie het echt nt beteren. wat doe ik verkeerd? heb ik te weinig geduld? ik weet het nt meer. alles loopt verkeerd. ik weet dat er 1 ding is dat me beter zou maken, depri voorbij, gewoon moest mijn haar eens beteren, ik denk dat ik een nieuwe mens zal zijn. nee, ik weet dat gewoon zeker. maar het wil maar nt lukken!!!! als het binnen 3mnd nt beter is, denk ik dat ik toch met minox zal starten, ik kan dat zo nt meer aan. overal haar, de kindjes zeggen het ook. erg...
barbaravr is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2007, 19:39   #2
steenbokje
mooi hè? àlles!
 
steenbokje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Locatie: rotterdam
Berichten: 240
jeetje wat een ellende eerst alle respect voor jouw zware taak!
Endan dat haar verlies,er is bij jouw gèèn aga vastgesteld.
Dan is het wel raar toch dat het blijft uitvallen,is alles goed met de schildklier en hypofyse?
heb je onderzoeken gehad?
liefs steenbokje
steenbokje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2007, 19:42   #3
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik denk dat je beter direct kunt starten met minoxidil. Heb je al de Diane35?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2007, 19:52   #4
steenbokje
mooi hè? àlles!
 
steenbokje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Locatie: rotterdam
Berichten: 240
gebruik je toevallig geen medicijnen ergens voor?
steenbokje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2007, 19:52   #5
barbaravr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 143
op dit moment slik ik diane35 sinds 3mnd, daarvoor 1j elisa35 (generiek v diane), bioijzer en neogenyl (multivitamines).
ik heb regelmatig tekorten in mijn bloed, anemie, komt door mijn moedercellen die niet goed werken. dus dan kan het daarvan komen.
maar ik had ook een vette huid, vet haar, problemen met cyclus, dus kan aga zijn.
en dan is er mijn zoontje, waar ik veel werk door heb, niet dat ik dat niet graag doe hoor, maar brengt veel stress met zich mee.
daardoor weten we niet goed wat het probleem is.
toen ik startte met elisa, was mijn haar ong 2mnd goed (na 3mnd), maar was dan gestopt met mijn multivitamines en daarna ging het weer bergaf.
ik heb veel nieuwe haartjes, dat wel, en het is minder snel vettig, mijn huid ook, maar of dat genezing betekent?
tis gewoon zo beu. je weet het niet he. en hier moet je haar er altijd mooi bij liggen of ze bekijken je scheef. en zo ligt het al een tijdje niet meer bij mij.
ik wil gewoon dat het stopt, maar ik ben volgens mij de enige niet he...
barbaravr is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2007, 21:21   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
De Diane35 heeft als bijwerking vaak stemmingswisselingen en depressies, die echter verdwijnen na langer gebruik, wat bij jou hopelijk ook zal gebeuren. Hou nog een tijdje vol!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2007, 19:54   #7
barbaravr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 143
ja, ik heb dat al gemerkt. maar vooral als ik in mijn stopweek zit. anders voel ik me wel beter met diane, maar tis inderdaad niet dezelfde pil als elisa, ook al zeggen ze dat. had terug last in mijn borsten, net alsof je een nieuwe pil slikt. nog effe geduld hebben dan...
barbaravr is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2007, 10:31   #8
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Niks zo ellendig als op hol geslagen hormonen en dan nog haaruitval. En als ik de rest van je hoor. Chapeau meid. Steenbokje heeft gelijk. Geef jezelf vaak een schouderklopje oor wat je allemaal doet. Er gebeurd heel veel in je leven en als het chaotisch wordt dan krijgt stress alle kans en dus ook haarverlies. Regelmaat kan ook helpen. Vaste tijden voor alles. Is nietgezellig maar dan weet je waar je aan toe bent en verdwijnt het chaos gevoel en de stress. Goed voor de haartjes.

Sterkte en doorzetten ook de weightwatchers want dat geeft je ook weer een goed gevoel overjezelf.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 20:17   #9
barbaravr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 143
ja, tis niet altijd makkelijk, maar we gaan ervoor. regelmaat heb ik, want dat heeft mijn zoontje erg nodig.
ik ga nog een tijdje doorbijten en dan zien we wel.
wat ik raar vind, is dat het soms 1d redelijk meevalt en de volgende is het weer erger. das toch raar he.
barbaravr is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2007, 17:49   #10
Josie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Berichten: 384
Sterkte inderdaad!!
Josie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Door het bos de bomen niet meer zien Coop Medicijnen/haargroeimiddelen 13 25 april 2006 07:00
vanaf 2 maart 2003 niet meer geplukt silly TTM - Algemeen 12 24 april 2003 13:15
niet meer de enige...... naar de kapper met TTM? silly TTM - Algemeen 9 3 maart 2003 19:58
m'n nichtje van 9 jaar heeft helemaal geen haar meer. jetli AA bij kinderen 1 8 juli 2002 16:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.