Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 november 2004, 16:04   #91
Mark82
HaarWeb lid
 
Mark82's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 219
Geslacht:
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Victor kom nou toch. Haarklinieken zijn over het algemeen wel degelijk geldpompen en dat bewijst mijn e-mailconversatie met de heer Kettmann van HairLase maar weer eens. Zo gauw er kritiek komt schieten ze in hun harnas en dat vind ik al verdacht genoeg. Ik pleit er bijvoorbeeld ten zeerste voor dat er vanuit de overheid een strenge regelgeving komt wat betreft esthetische ingrepen en klinieken. Natuurlijk zijn er ook geslaagde gevallen, maar dat praat de niet geslaagde gevallen niet goed en die laatste groep is aanzienlijk groot vind ik.

En ja, neem Gerard Joling eens als voorbeeld. Je zegt terecht dat hij rijk is, dat staat buiten kijf. Maar waarom moet hij, zoals Laurens zegt, nog steeds zoveel moeite doen voordat zijn haar enigszins zit (extensions, styling, Topik enzovoort)? Zijn donorgebied ziet er nog steeds piekfijn uit. Een volle bos kwalitatief haar en toch is dat niet genoeg om zijn bovenkant er fatsoenlijk mee te bedekken? Ik vind Gerard Joling, juist omdat hij zo rijk en bekend is, een goed voorbeeld waarom een HT ook voor mij nooit een optie zou zijn. Ik heb hem gezien in zijn reallife soap en ik knapte er spontaan op af. Zo zou ik niet iedere ochtend bezig willen zijn hoor.
Je zegt het zelf al, "over het algemeen". Ik beweer ook niet dat er geen onzuiverheden kunnen worden geconstateerd. Dhr.Laurensj kijkt echter wel erg zwart/wit. Misschien bezoekt die Haarweb een beetje TE vaak om een goed oordeel te kunnen geven van de buitenwereld. Het ligt er maar net aan in welk stadium je je bevindt wanneer je overgaat tot een transplantatie. Jolings donorgebied ziet er goed uit? Is iets wat er goed uitziet automatisch ook goed? M'n koffie op werk ziet er prachtig uit, maar smaakt niet. Dus omdat Dhr.Joling in zijn reallife soap niet toonbaar is met een volle bos haar, ben jij afgeknapt op HK. Prachtige beargumentatie. Goh, wat kort door de bocht zeg. Misschien, heel misschien moet je ook in je conclusie meenemen dat de kwaliteit per HK ook kan verschillen. Haarweb is voornamelijk pessimistisch en onjuist gedrag. Dat op haarweb.nl HK worden afgekraken is nieuw in Nederland. Het is niet voor niets dat het vaak als advies wordt gegeven en je er absoluut geen slecht woord over kan meepikken. Behalve op, jaja.... haarweb.nl. Hier komen veel mensen bij elkaar die niet erg wijs zijn, heel naief en sommigen die zich isoleren op haarweb.nl waardoor ze geen goed overzicht meer hebben op de buitenwereld.

Tip :Hou je bezig met research ipv af te gaan op zogenaamde media plaatjes en daar je conclusies aan vast te binden. Je stemt toch ook niet op Wouter Bos, omdat die zo'n goede uitstraling heeft? Nee, je leest elk partijprogramma en zet dat als een basis tot het maken van een keuze.

Laatst gewijzigd door Mark82; 4 november 2004 om 16:07
Mark82 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2004, 16:35   #92
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor
Dus omdat Dhr.Joling in zijn reallife soap niet toonbaar is met een volle bos haar, ben jij afgeknapt op HK. Prachtige beargumentatie. Goh, wat kort door de bocht zeg.
Mensen als Advocaat van Barneveld en Joling worden gebruikt als boegbeeld, zie je dan het gehannes van Gerard met zijn haar, dan rijzen er toch twijfels.

Citaat:
Het is niet voor niets dat het vaak als advies wordt gegeven en je er absoluut geen slecht woord over kan meepikken. Behalve op, jaja.... haarweb.nl.
Wie geeft HT als advies? de huisarts? de consumentenbond? Nee, de cosmetische industrie, hier sla je de plank helemaal mis.

Citaat:
Hier komen veel mensen bij elkaar die niet erg wijs zijn, heel naief en sommigen die zich isoleren op haarweb.nl waardoor ze geen goed overzicht meer hebben op de buitenwereld.
Lieve Victor, naast mijn dagelijks bezoek hier op dit forum heb ik het druk met mijn studie, commissie, werk en collegas, vrienden, vriendin, sport, etc.
Daarnaast is mijn zicht op de buitenwereld uitstekend te noemen, open en bereid tot een goed debat. En zo zijn velen met mij druk met hun leven bezig. Ik ontken niet dat er ook mensen zijn die er absoluut te obsessief mee bezig zijn, die vind je echter overal.

Citaat:
Tip :Hou je bezig met research ipv af te gaan op zogenaamde media plaatjes en daar je conclusies aan vast te binden. Je stemt toch ook niet op Wouter Bos, omdat die zo'n goede uitstraling heeft? Nee, je leest elk partijprogramma en zet dat als een basis tot het maken van een keuze.
Partijprogramma's en wervende folders zijn aardig leesvoer, uitvoerbaarheid van het beloofde goed is een tweede.

En nu ga ik zinnige dingen doen.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2004, 18:33   #93
Mark82
HaarWeb lid
 
Mark82's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 219
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
Mensen als Advocaat van Barneveld en Joling worden gebruikt als boegbeeld, zie je dan het gehannes van Gerard met zijn haar, dan rijzen er toch twijfels.
En dat ze gebruikt worden als boegbeeld is terecht? Joling is net zoveel mens als jij en ik en zou zo dus ook moeten worden beoordeeld.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
Wie geeft HT als advies? de huisarts? de consumentenbond? Nee, de cosmetische industrie, hier sla je de plank helemaal mis.
De huisarts ja, de consumentenbond kan ik niets over zeggen. Ik heb de visie van de consumentebond nooit kunnen waarnemen helaas als het gaat om haarverlies en eventueel mogelijke preventies tot verder haarverlies.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
Lieve Victor, naast mijn dagelijks bezoek hier op dit forum heb ik het druk met mijn studie, commissie, werk en collegas, vrienden, vriendin, sport, etc.
Daarnaast is mijn zicht op de buitenwereld uitstekend te noemen, open en bereid tot een goed debat. En zo zijn velen met mij druk met hun leven bezig. Ik ontken niet dat er ook mensen zijn die er absoluut te obsessief mee bezig zijn, die vind je echter overal.
Dat is waar ik bang voor ben. De obsessie voor iets of iemand, waardoor je blind bent voor de werkelijkheid. Ik wens je veel succes verder in alles wat je onderneemt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
Partijprogramma's en wervende folders zijn aardig leesvoer, uitvoerbaarheid van het beloofde goed is een tweede.
Of course, maar van alle maatstaven lijkt mij het partijprogramma toch het meest vetrouwelijk. Het gaat om de inhoud, niet de vertaling daarvan. Helaas zijn er mensen die DAAR juist op letten en dat stoort mij persoonlijk.

Uitvoeren van wat is beloofd heb je als kiezer nooit in de hand. Je zal dus altijd risico's lopen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
En nu ga ik zinnige dingen doen.
Ik ook, een leuk spelletje Civilization bv
Mark82 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2004, 21:46   #94
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor
En dat ze gebruikt worden als boegbeeld is terecht? Joling is net zoveel mens als jij en ik en zou zo dus ook moeten worden beoordeeld.
Ik beoordeel alleen zijn geklooi met zijn haar, verder vel ik geen enkel oordeel over Joling. Het is laseraesthetic dat hem gebruikt in hun marketing.

Citaat:
Dat is waar ik bang voor ben. De obsessie voor iets of iemand, waardoor je blind bent voor de werkelijkheid. Ik wens je veel succes verder in alles wat je onderneemt.
Er zijn veel mensen die, eigenlijk ten onrechte, psychisch lijden onder haarverlies. Door een meer accepterende houding heb je veel meer pret in het leven en minder gezeur en geleur met je haar. Dat is echter makkelijker gezegt dan gedaan. De 'zware gevallen' krijgen op Haarweb het nodige tegengas, constructieve posts die de zaak relativeren en ze opbeuren.


Citaat:
Of course, maar van alle maatstaven lijkt mij het partijprogramma toch het meest vetrouwelijk. Het gaat om de inhoud, niet de vertaling daarvan. Helaas zijn er mensen die DAAR juist op letten en dat stoort mij persoonlijk.

Uitvoeren van wat is beloofd heb je als kiezer nooit in de hand. Je zal dus altijd risico's lopen.
Ben ik niet geheel met je eens, je kan een idieele inhoud opstellen, hoe deze zich vertaalt naar de realiteit is een tweede. Uitvoering is uiteindelijk een belangrijker en vooral concreter gegeven dan het oorspronkelijke concept. En bij HT's (Ik sta er niet frontaal tegenover) komt het nogal eens voor dat de consument een net te rooskleurig beeld geschetst wordt. Eenmaal echt goed voorgelicht heb ik geen enkel bezwaar dat men overgaat tot een HT.

Het grootste probleem dat ik bij HT's heb is dat het een fysieke oplossing is voor een meestal psychisch (niet kunnen/willen accepteren) probleem.
Deze oplossingen werken meestal maar ten dele. De situatie gaat er op vooruit maar meestal niet genoeg, mensen zitten er dan nog steeds mee.

Het had een flamewar kunnen worden maar het wordt een goede discussie...kan ik waarderen!

Groeten Pizzacat
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2005, 17:29   #95
maaike26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 1
[Kliniek] Hairplus

Hoi, ook ik ben nieuw op dit web. Ik ben 26 en tja, ook heeeel veeeel last van haaruitval ( ). Morgen heb ik een afspraak bij hairplus in barendrecht, ter orientatie. Ik overweeg nl. een transplantatie maar zit echt nog in de verkenningsfase. Weet iemand iets over deze kliniek? Bedankt alvast! Maaike
maaike26 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2005, 18:07   #96
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.251
Geslacht:
Ik heb wel ervaring met Hairplus, maar dat was in Amsterdam en het is al meer dan tien jaar geleden.
Ik kan je wel een goede raad geven, neem in ieder geval nooit direct een beslissing. Ook niet als ze proberen je over te halen door het aanbieden van kortingen. Die korting kun je een aantal dagen later ook nog wel krijgen, maar dan heb je er in ieder geval rustig over na kunnen denken.

P.s; Ik heb je thread even samengevoegd met een al bestaande thread.

Laatst gewijzigd door Henk; 20 juli 2005 om 18:24
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2007, 13:59   #97
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Exclamation

Zie ook deze thread:

Misleidende postings door AJvdBerg (HairPlus)
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek]Hairplus Rein Haarwerken 0 1 juli 2005 16:34
2 bezoekjes aan Hairplus dieseltje Medicijnen/haargroeimiddelen 6 8 september 2004 10:02
Hairplus te Rotterdam Raymond79 Haarwerken 8 24 augustus 2003 18:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.