Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 mei 2007, 09:52   #16
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Limbo toch, weer teveel gedronken gisteren!

Tuurlijk ga ik voor een Fut, dat wist je toch.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2007, 17:13   #17
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.431
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Limbo toch, weer teveel gedronken gisteren!

Tuurlijk ga ik voor een Fut, dat wist je toch.
Ja, I'm sorry. Geen alcohol, echt niet, ben weer toe aan vakantie. En nu vergeet ik het nooit meer!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2007, 18:53   #18
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goldentruy Bekijk bericht
Halo ieder,
het is waar: 4 strips is wat veel na een.Heb dit laten doen bij Dr Coninx in Mechelen, zeg maar de pioneer van FUT ht's in België.Zijn littekens dat hij maakte waren wel fijn, je moet ook weten dat hij maar 800graft per sessie deed.Natuurlijk een paar fijne littekens vormen één breed.Coninx implatings werk kan ik niets op zeggen, maar ja op den duur is dat litteken wel hinderlijk.Maar stel dat je in een sessie bv 2500 graft zou willen doen met de FUT methode ga je nu ook geen fijn potloodlijntje moeten verwachten hoor...Kijk de feiten zijn er: wie begint kaal te worden gaat er zeker niet op vooruit. Bij de ene gaat het wat langer duren, als een ander maar als je resultaat wil om een grote oppervlakte kaalheid tegen te gaan zal je veel graftjes nodig hebben, dus wordt het een groot litteken ofwel een serieus aantal FUE's. En het is ook waar beste Missbut dat het nog in vraag ligt of implanting in een litteken gewenst resultaat zal leveren. Maar ik kan toch maar iets proberen om dat ellendig stuk wat op te vullen, we zullen zien hé. Die roze kleur is misschien van het reinigen van bloed van de FUE ingreep want die foto is genomen vlak na de ingreep,, het stukje litteken moest dan nog gedaan worden. kort samen gevat, ht's zijn niet goedkoop, maar als je er voor kiest kan je niet meer terug, de combinatie van een 'goeie' FUT met erna grote FUE sessie geven het meest resultaat denk ik.Wens iedereen veel moed die erin zit en verder mee wil. Goldentruy
Nu word er wel gebruik gemaakt van de Trichophytic Closure (Frechet methode) bij de FUT .Weet niet of ze bij jouw dit ook al toegepast hebben ?. Ik krijg in okt een FUT ...2800-3000 grafts en de hechting gebeurd op deze manier , ben wel heel benieuwd naar het resultaat hiervan.

Hier zie je de methode : http://www.torontohairdoctor.com/ima...ho-diagram.gif

http://www.torontohairdoctor.com/trichophytic.html
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2007, 19:00   #19
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.431
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Nu word er wel gebruik gemaakt van de Trichophytic Closure (Frechet methode) bij de FUT .Weet niet of ze bij jouw dit ook al toegepast hebben ?. Ik krijg in okt een FUT ...2800-3000 grafts en de hechting gebeurd op deze manier , ben wel heel benieuwd naar het resultaat hiervan.

Hier zie je de methode : http://www.torontohairdoctor.com/ima...ho-diagram.gif

http://www.torontohairdoctor.com/trichophytic.html
Zie de Transhair site: http://www.transhair.nl/behandeling.asp?Id=34
Ik dacht tot vandaag dat dit alleen wordt toegepast bij meer extreme kaalheid!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2007, 19:20   #20
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Zie de Transhair site: http://www.transhair.nl/behandeling.asp?Id=34
Ik dacht tot vandaag dat dit alleen wordt toegepast bij meer extreme kaalheid!
Nee hoor ,mijn hechting word normaal op deze manier (Frechet methode) -Trichophytic Closure uitgevoerd , (haren groeien doorheen het litteken dan) .Heb een papier met de technik en afbeelding meegekregen van Dr.Feriduni , vind het jammer dat ik geen scanner heb . De bovenkant aan èèn kant van de snee loopt wat schuin na het trimmen van de huid . Misschien kan transplantaatje dat eens bevestigen...

http://www.youtube.com/watch?v=H8wQ1...related&search=

Laatst gewijzigd door Dundee; 9 augustus 2007 om 19:32
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2007, 20:35   #21
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.431
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Nee hoor ,mijn hechting word normaal op deze manier (Frechet methode) -Trichophytic Closure uitgevoerd , (haren groeien doorheen het litteken dan) .Heb een papier met de technik en afbeelding meegekregen van Dr.Feriduni , vind het jammer dat ik geen scanner heb . De bovenkant aan èèn kant van de snee loopt wat schuin na het trimmen van de huid . Misschien kan transplantaatje dat eens bevestigen...

http://www.youtube.com/watch?v=H8wQ1...elated&search=
OK; de extender is iets anders dan de hechtingsmethode. Beide zijn dus naar dezelfde heer vernoemd!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2007, 20:42   #22
goldentruy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 28
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Nu word er wel gebruik gemaakt van de Trichophytic Closure (Frechet methode) bij de FUT .Weet niet of ze bij jouw dit ook al toegepast hebben ?. Ik krijg in okt een FUT ...2800-3000 grafts en de hechting gebeurd op deze manier , ben wel heel benieuwd naar het resultaat hiervan.

Hier zie je de methode : http://www.torontohairdoctor.com/ima...ho-diagram.gif

http://www.torontohairdoctor.com/trichophytic.html
Hey Dundee, kan je mij precies eens uitleggen hoe dat werkt die trichophytic closure?? Het litteken word aan de ene kant schuin afgebiesd zal ik maar zeggen en zo kunnen de haren doorgroeien?? Dus iemand die een FUT laten doen heeft vroeger, zoals ik, met het litteken gewoon te hebben doen toehechten, is het dus te laat om dit nog te doen??

Laatst gewijzigd door goldentruy; 9 augustus 2007 om 20:57
goldentruy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2007, 22:13   #23
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goldentruy Bekijk bericht
Hey Dundee, kan je mij precies eens uitleggen hoe dat werkt die trichophytic closure?? Het litteken word aan de ene kant schuin afgebiesd zal ik maar zeggen en zo kunnen de haren doorgroeien?? Dus iemand die een FUT laten doen heeft vroeger, zoals ik, met het litteken gewoon te hebben doen toehechten, is het dus te laat om dit nog te doen??


Nee hoor ,als je nog genoeg (losse hoofdhuid) hebt ,wat ik niet weet natuurlijk na 4 Fut's ,dan is het prima geschikt om je litteken weg te werken . De Trichophytic Closure techniek kan uitgevoerd worden bij patiënten die eerder een Fus behandeling hebben ondergaan hebben ter verbetering van het donorlitteken .Ze is in het bijzonder geschikt voor recontructie of correctie behandelingen .
Ik heb helaas geen scanner, is een beetje uitleg met de afbeeldingen erbij ,weet je wat ,anders stuur ik je het papier op per brief met de post ,is een kleine moeite en kan je het eens rustig bekijken/lezen. Stuur me anders even je adres via pm ,dan stuur ik het je op want doe er toch niks mee.
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2007, 08:38   #24
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
Uit eigen ervaring weet ik dat de Trichophytic Closure techniek een hele verbetering is t.o.v. de traditioneel hechtingstechniek.

Voorheen, na mij 1e HT had ik een dun lijntje, het zgn. potloodstreepje. Bij mijn 2e HT (FUT) is bij uitnemen van de strip het oude litteken tevens verwijderd.

Nadat de hoofdhuid d.m.v. de Trichophytic Closure techniek is gesloten, is nu precies een jaar later het litteken nauwelijks zichtbaar. De haren groeien door het littekenweefsel heen wat uiteraard een zeer natuurlijk effect geeft. Op deze wijze kan ik het haar gewoon laten knippen zonder dat het litteken zichtbaar is. Mijn kapper zit iedere knipbeurt altijd te zoeken waar het ook alweer gehecht was.
odessa is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2007, 10:24   #25
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa Bekijk bericht
Nadat de hoofdhuid d.m.v. de Trichophytic Closure techniek is gesloten, is nu precies een jaar later het litteken nauwelijks zichtbaar. De haren groeien door het littekenweefsel heen wat uiteraard een zeer natuurlijk effect geeft. Op deze wijze kan ik het haar gewoon laten knippen zonder dat het litteken zichtbaar is. Mijn kapper zit iedere knipbeurt altijd te zoeken waar het ook alweer gehecht was.
Dit klinkt ideaal!!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2007, 16:46   #26
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Dit klinkt ideaal!!
Ik ben blij dat ik die ook krijg...stelt me toch al iets geruster..want het enige waar je je eigenlijk zorgen over maakt is toch wel een litteken..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2007, 17:53   #27
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Ik ben blij dat ik die ook krijg...stelt me toch al iets geruster..want het enige waar je je eigenlijk zorgen over maakt is toch wel een litteken..
Zelf heb ik ook een Trichstrip. Inmiddels is het bijna 9 maanden geleden dat ik onder het mes ging, maar het litteken is nog steeds te zien voor de kapper. Opzich is dat niet erg, want het is een smal litteken van 2mm breed. Het verhaal hierboven klinkt iig heel erg positief voor de toekomst.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2007, 19:04   #28
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Zelf heb ik ook een Trichstrip.
het is een smal litteken van 2mm breed.
Om ''jaloers'' van te worden!
Ik hoop dat ik dat ook kan krijgen na een trico!
Als was het al de helft minder dan nu(max 1 cm!!!!!!)

Gr.

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2007, 20:15   #29
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mlsbutt Bekijk bericht
Om ''jaloers'' van te worden!
Ik hoop dat ik dat ook kan krijgen na een trico!
Als was het al de helft minder dan nu(max 1 cm!!!!!!)

Gr.

Mustafa
Hee Mustafa,

Ja 1cm is idd schandalig breed. Dat moet absoluut te corriceren zijn!! Laat je je in oktober ook hechten met een trichostrip? of blijf je nog steeds bij een FUE?
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2007, 21:07   #30
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Heey Spiderman!,

Ik laat in okt '07, 1 okt is de eerste behandeldag.

Een FUE uitvoeren max 2000, hoogswaarschijnlijk is zoveel niet nodig.
Het litteken corriceren laat ik later doen.
Zeg maar een maandje of 5 later middels een tricoclosure.
En als het dan zeker is dat, dat ''loeder'''niet meer uitrekt.
Dan mss nog een FUE om het smallere litteken te verdichten(hoeft natuurlijk geen dense packing te zijn)

Gr.

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.