Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 december 2016, 23:35   #76
Serious
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2005
Berichten: 76
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperSaiyanIII Bekijk bericht
Waar bestellen jullie altijd minoxidil met snelle levering. Op biovea duurt het echt lang.
Ben toevallig van plan daar ook te bestellen. Hoe lang is "echt lang"? Bij veel producten staat dat het op voorraad is.
__________________
September 2015 - 2020 Grafts - Dr. Eberson
Vanaf december 2015 - Minox 5% (Foligain foam)
Serious is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2016, 17:16   #77
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serious Bekijk bericht
Ben toevallig van plan daar ook te bestellen. Hoe lang is "echt lang"? Bij veel producten staat dat het op voorraad is.
6 december bestelt nu steeds wachten.......... product was toen niet op voorraad kan daaraan liggen, ik weet niet hoelang het normaal duurt als het wel op voorraad is......
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2016, 17:29   #78
mbber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2016
Berichten: 12
Geslacht:
Heb net Minox via ebay bestelt maar dat duurt gewoon 3 weken tot een maand en mijn goedje is op, iemand hier die toevallig die voor reddende engel wil spelen en mij iets verkopen?
mbber is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2016, 20:35   #79
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Wil weten wie er momenteel kirkland minoxidil gebruikt, naar mijn mening vind ik dit zeer sterk met vergeleken andere merken, qua alchohol dan. Ik krijg hoofdpijn, wallen, dikke gezicht als ik wakker wordt en kirkland minoxidil gebruik, weet niet waardoor het komt, iemand ook last van?? Bij foligain nooit last van gehad. Kan ook zijn dat ik de dosering overschrijd?
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2016, 23:29   #80
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperSaiyanIII Bekijk bericht
Wil weten wie er momenteel kirkland minoxidil gebruikt, naar mijn mening vind ik dit zeer sterk met vergeleken andere merken, qua alchohol dan. Ik krijg hoofdpijn, wallen, dikke gezicht als ik wakker wordt en kirkland minoxidil gebruik, weet niet waardoor het komt, iemand ook last van?? Bij foligain nooit last van gehad. Kan ook zijn dat ik de dosering overschrijd?
Bij kirkland hoor ik ook veel dat mensen heel veel schilfers krijgen, ik gebruikte ook foligain (nu qgain) en nooit ergens last van gehad (alleen nu jeuk).

Hoeveel mL gebruik je?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2016, 00:17   #81
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Ongeveer 7 ml per dag, heb ook lange haren vandaar die meerdere druppels om het goed te verspreiden. Bij foligain low alcohol nooit last van gehad. Ik krijg ook veel schilfers en heb het idee dat er veel alcohol in zit en daardoor een opgezwollen gezicht, wallen van krijg, lijkt alsof ik 2 jointjes achter elkaar heb gerookt en knetterstonend ben... Mijn gezicht wordt er gewoon totaal lelijker van, lijk net 15 jaar ouder, alles gaat hangen.... Soms gaat mijn hart iets te snel kloppen dan normaal, lijkt alsof ik opeens dikkere aders in mijn handen krijg, en wordt soms misselijk ervan. Ben van plan om over te stappen naar foam, weet niet hoe de bijwerkingen daar zijn, iemand idee???

Als ik 3/4 dagen stop met krikland lotion dan krijg ik minder zwaar gezicht, veel knapper, en kan helder nadenken, voel me veel beter op mijn gemak, minder agressief etc.... nogmaals denk ik dat het door alcohol komt war erin zit...

Laatst gewijzigd door SuperSaiyanIII; 20 december 2016 om 00:32
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2016, 12:12   #82
Tjappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2016
Berichten: 18
Geslacht:
Ik heb nog 9 flesjes van 5% Kirkland minox. over..

Mocht iemand het willen overnemen, let me know.
Tjappie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2016, 17:10   #83
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperSaiyanIII Bekijk bericht
Ongeveer 7 ml per dag, heb ook lange haren vandaar die meerdere druppels om het goed te verspreiden. Bij foligain low alcohol nooit last van gehad. Ik krijg ook veel schilfers en heb het idee dat er veel alcohol in zit en daardoor een opgezwollen gezicht, wallen van krijg, lijkt alsof ik 2 jointjes achter elkaar heb gerookt en knetterstonend ben... Mijn gezicht wordt er gewoon totaal lelijker van, lijk net 15 jaar ouder, alles gaat hangen.... Soms gaat mijn hart iets te snel kloppen dan normaal, lijkt alsof ik opeens dikkere aders in mijn handen krijg, en wordt soms misselijk ervan. Ben van plan om over te stappen naar foam, weet niet hoe de bijwerkingen daar zijn, iemand idee???

Als ik 3/4 dagen stop met krikland lotion dan krijg ik minder zwaar gezicht, veel knapper, en kan helder nadenken, voel me veel beter op mijn gemak, minder agressief etc.... nogmaals denk ik dat het door alcohol komt war erin zit...

7mL is dan ook echt veel, maar dan ook veel te veel!
2x 1 mL per dag, dan snap ik dat je wat meer neemt alleen 7mL is echt overkill.
Het is een bloeddrukverlager, en zulke hoeveelheden wil je echt niet gebruiken.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2016, 18:05   #84
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
7mL is dan ook echt veel, maar dan ook veel te veel!
2x 1 mL per dag, dan snap ik dat je wat meer neemt alleen 7mL is echt overkill.
Het is een bloeddrukverlager, en zulke hoeveelheden wil je echt niet gebruiken.
Klopt heb de dosering verlaagd naar ongeveer 3,0 ml per dag, zoals ik al zei heb lange haren, dus moet wel wat extra aanbrengen om het goed uit te kunnen smeren over hele hoofdhuid, inhammen kruin etc. Ik wil ook meegeven aan minoxidil gebruikers, drink ook veel water, helpt de bijwerkingen te minimaliseren... Ik heb gewoon het gevoel dat de minoxidil niet goed doordringt, vandaar ik meer blijf druppelen, misschien een psychische effect...

Laatst gewijzigd door SuperSaiyanIII; 20 december 2016 om 18:16
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2016, 18:28   #85
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperSaiyanIII Bekijk bericht
Klopt heb de dosering verlaagd naar ongeveer 3,0 ml per dag, zoals ik al zei heb lange haren, dus moet wel wat extra aanbrengen om het goed uit te kunnen smeren over hele hoofdhuid, inhammen kruin etc. Ik wil ook meegeven aan minoxidil gebruikers, drink ook veel water, helpt de bijwerkingen te minimaliseren... Ik heb gewoon het gevoel dat de minoxidil niet goed doordringt, vandaar ik meer blijf druppelen, misschien een psychische effect...
Oke gelukkig maar, een wijs man vertelde mij ooit ''educate yourself before you medicate yourself''

Een goede gezondheid is namelijk net iets belangrijker dan je haar
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2016, 22:23   #86
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Oke gelukkig maar, een wijs man vertelde mij ooit ''educate yourself before you medicate yourself''

Een goede gezondheid is namelijk net iets belangrijker dan je haar
Maar kaalheid kan psychisch problemen geven. voor de meeste jonge mannen....dat draagt ZEER zeker bij aan je gezondheid.

Dus als je een middel probeert, en het werkt, zonder bijwerkingen is dat win win.

Educate yourself. Ja dat zeker. maar niet tot uit den treure. op een gegeven moment weet je de basis wat het middel doet, weet je de basis bijwerkingen en is het een kwestie van kijken of het werkt. Je hebt nu eenmaal geen glazenbol die dat voor je zegt. Educate is theoretisch. je moet ook in de praktijk educaten door het gewoonweg te proberen. je gaat er echt niet dood aan...
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2016, 00:48   #87
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
http://www.asamihairgrowth.com/nl_of...CID=1400469151 kwam dit product net nog tegen schijnt populair te worden. Het heet ASAMI en is volgens de fabrikant natuurlijk, wat vinden jullie ervan?
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2016, 00:28   #88
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Even vraagje, heeft minoxidil foam minder bijwerkingen t.o.v. minoxidil lotion? Weet iemand het? Kwam geen info tegen op google....
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2016, 21:35   #89
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Maar kaalheid kan psychisch problemen geven. voor de meeste jonge mannen....dat draagt ZEER zeker bij aan je gezondheid.

Dus als je een middel probeert, en het werkt, zonder bijwerkingen is dat win win.

Educate yourself. Ja dat zeker. maar niet tot uit den treure. op een gegeven moment weet je de basis wat het middel doet, weet je de basis bijwerkingen en is het een kwestie van kijken of het werkt. Je hebt nu eenmaal geen glazenbol die dat voor je zegt. Educate is theoretisch. je moet ook in de praktijk educaten door het gewoonweg te proberen. je gaat er echt niet dood aan...
dood zul je niet gaan nee, tenzij je hartkwalen hebt waar je zelf geen weet van hebt. Minoxidil is en blijft een PCO. Topisch gebruik zou niet in de bloedbaan worden opgenomen, maar er zijn wel degelijk mensen die last hebben van afwijkende hartritmes, benauwdheid etc.
7mL is in die zin dus ook gewoon ongezond veel.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2017, 17:52   #90
TeePee84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2016
Berichten: 9
Geslacht:
https://www.shop-apotheke.com/arzneimittel/3671166/regaine-maenner.htm?campaign=affiliate/affilinet/675322/2-$affmn&expa=afin.csv_3671166&campaign=affiliate/affilinet/675322/2-8&expa=afin&subid=&affmt=2&affmn=8

Is dit een goede prijs? 56 euro voor 3 x 60 ml Regaine foam

http://www.einhorn-direkt.de/product...ml.460957.html

Of deze beter? 53 euro voor 200 ml maar dan lotion


Sowieso wil ik vragen, wat is in de regel goedkoper, Lotion of schuim en wat zijn de voor en nadelen van de 2?

En als ik dan Foam neem, wat zijn de verschillen tussen Regaine, Foligain en alle andere bekende merken?
TeePee84 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
minoxidil, minoxidil kopen

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.