Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 april 2002, 18:58   #1
leanore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2002
Locatie: noord nederland
Berichten: 27
ook even voorstellen:

Hallo allemaal,

Ik wil mij ook even voorstellen. Ik had net al een heel verhaal gemaakt, maar dat is spoorloos verdwenen. Goed: ik ben leanore en ik ben studente in het noorden van nederland. ik ben 26 jaar. al minstens 20 jaar daarvan lijd ik aan ttm. Het is tot nu toe niet gelukt om blijvend te stoppen met haren uittrekken, ik bgin mij ernstig af te vragen of het mij ooit lukt er mee te stoppen. In ieder geval denk ik dat het wel nuttig zou zijn om hier hulp te zoeken. tot nu toe is het mij steeds gelukt het te verbergen voor anderen, maar misschien is dat ook maar ijdele hoop van mijn kant. Soms heb ik wel een trekvrije periode van een jaar. Mijn haar komt nog steeds terug. Als het eenmaal terug is dan is het ook best mooi: donker met slag erin. Maar meestal begint vlak daarna de ellende weer opnieuw. Mijn ouders hebben mij er altijd voor gestraft. Dat vind ik achteraf gemeen, het heeft in ieder geval niet geholpen. Misschien juist in tegendeel...
het lijkt mij leuk om mee te doen op het forum,

leanore
leanore is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2002, 19:25   #2
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
hallo Leonora,

He, he nog iemand uit N Ned. Ik dacht al dat ik zo'n beetje de enige was boven de grote rivieren....(geintje). Welkom hier! Neem er de tijd voor om alles door te nemen. Hopelijk zul je wat aan de verhalen van ons hebben die er inmiddels al geschreven zijn. Heb jezelf een verhaal, schrijf het....heb je vragen, stel ze... Wat is trouwens N-Ned? Groningen/Friesland/Drenthe of N-Holland.......???
He groetjes van Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2002, 20:57   #3
leanore