Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 september 2004, 16:28   #46
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Waar of niet waar

Beste Lourens J,

Sorry, ik denk dat ik een e-mail van de webmaster heb verward met berichten op het web.

Mijn probleem is het volgende. Als ik de berichten zie die negatief zijn, over ons of anderen, kan ik niet ter zaken reageren omdat het waarheidsgehalte niet te controleren is. De berichten die jij aangaf bevestigen dit.
Normaal is hoor en wederhoor, iets dat te controleren is.

Wat nu als ik 10 of 15 clienten van Hairplus onder een alias hun ervaringen laat beschrijven op het web. Waar of niet waar ? Niet te controleren. Als ik ze dan ook nog verzoek om af te geven op collega-s van Hairplus ? Ook niet te controleren. Wees maar gerust hoor. Hairplus maakt geen reclame met clienten. Bij Hairplus viert privacy en discretie nog hoogtij. Dat dit nodig is bewijst dit Haarweb wel. De meeste leden gebruiken een alias wat dan ook het probleem is bij veel threads.


Wat is dan nog de waarde van zo-n thread ?

Bijvoorbeeld de post van Henk op 16-07-04. Wij hebben helemaal geen eigen kwakzalversmiddeltje. Alleen minoxidil en dat wordt regelmatig opgestuurd.
Slechte voorlichting ? Wat moet ik daar nu mee.

Ander voorbeeld. Ruban, ook 16-07-04. Het enige levende voorbeeld dat Hairplus gebruikt is mijn hoofd als ik er ben. En ik ben 2 maal behandeld.
Hairplus gebruikt nooit andere levende voorbeelden. Het poeder dat hij bedoeld is waarschijnlijk Toppik en zal door Hairplus nooit en te nimmer worden gebruikt om een haartransplantatie dikker te laten lijken.
Daar staat de doodstraf op.


Dieseltje.
Wachten is altijd vervelend. Sorry. Wat betreft de € 25,00 voor een consult moet je bedenken dat huisartsen en dermatologen een vergoeding krijgen voor hun patienten via de ziektekostenverzekering.
Hairplus niet dus moeten ze een consult berekenen.
Hairplus zal ook alleen maar wettelijk toegestane middelen voorschrijven.
Alle niet-medisch bewezen middelen (duizenden op Internet) zal je bij Hairplus niet aantreffen.

Gegroet, Hans J.Diks
(prive e-mail: h.diks3@chello.nl)
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 30 mei 2008 om 15:10
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2004, 17:14   #47
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy
Beste Laurens J.



Beste Haarzoeker,

Probeer je met die foto het resultaat van een haartransplantatie aan te geven ? Ik geloof het niet.
In dat geval wil ik dat graag eens zien. Zelfs al woon je in het verre Noorden (ik woon in het zuiden) dan nog zal ik de moeite nemen om je op te zoeken.
Hahaha, nee hoor. Dit is een foto van een comb-over, iets wat ik ook vreselijk vindt. Misschien dat een ht bij jou wel een goede oplossing was. Maar was jij dan ook een norwood 7, ik dacht het niet. De mannen die hier op het forum komen verliezen hun haar al vaak voor hun twintigste, iets wat een grote kans geeft om op latere leeftijd een norwood 5+ te worden. Als je het maximaal haalbare grafts op een norwood 5+ implanteerd dan geeft dat allessinds geen cosmetisch aanvaardbaar effect. ben je echter al op leeftijd en niet verder dan een norwood 3 of een diffuse thinner dan kan een ht wel mogelijk wat cosmetisch effect geven.

Het misselijke van de ht-bedrijven is dat ze op de wanhopige gevoelens, van veelal jongemannen die net beginnen te kalen ,inspelen. Als deze jonge mannen in de loop van de tijd de rest van haar verliezen verdwijnt het cosmetisch aanvaardbare effect. Dus wil je het aan mij laten zien, kom dan met een voormalige norwood 7.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2004, 17:58   #48
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.252
Geslacht:
Onwaar!

Bijvoorbeeld de post van Henk op 16-07-04. Wij hebben helemaal geen eigen kwakzalversmiddeltje. Alleen minoxidil en dat wordt regelmatig opgestuurd.
Slechte voorlichting ? Wat moet ik daar nu mee.


Sorry maar je moet hier niet gaan vertellen dat ik hier leugens zit te vertellen.
Jullie hadden toen (1992) een eigen haargroeimiddel. Als ik goed heb heette het iets van "samson". Vlak na mijn ht werd daarover begonnen. Toen ik zei dat ik gehoord had dat alleen minoxidil een erkend haargroeimiddel was, kreeg ik te horen dat minoxidil eigenlijk ook wel beter was. Toen ik later vroeg of jullie het konden opsturen, kon dat volgens jullie absoluut niet.
Kom nou, was jij er soms bij?
En wat betreft die slechte voorlichting,
Ik was 23 jaar en had nog bijna een norwood 1 toen ik bij jullie kwam.
Maar het was over mijn hele hoofd al flink aan het dunnen.
Jullie hadden toen ervaring genoeg om te weten dat ik binnen een paar jaar
een norwood 5 of 6 zou hebben.
Toch zeiden jullie dat ik maar een paar honderd grafts nodig zou hebben.
Geen één woord over de nodige vervolgbehandelingen.
Enig idee hoe 100 grafts eruit zien op een kaal hoofd?
En dan over het litteken: Ik zou een lijntje achter op mijn hoofd overhouden.
Nou, ik weet niet wat voor lijntje jullie bedoelden.
Alhoewel, een van jullie liet me nog een lijntje op zijn hand zien, zodat ik kon zien hoe het zou worden.
Nou mooi niet.
Laurensj verwoordde mijn gevoelens goed met "Ik zou mezelf niet in de spiegel kunnen aankijken, als ik zo mijn geld moest verdienen".
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2004, 20:16   #49
veens764
HaarWeb lid
 
veens764's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: netherlands
Berichten: 128
reactie

nou wil ik toch weleens een paar dingen weten
ik begrijp niet dat als er een ht is geplaats het haar dikker is in het begin als het op komt ,zoals de heer diks dit vermeldt,enlater toch weer dunner wordt
nou dat begrijp ik niet.
henk je hebt helemaal gelijk ook ik ben client geweest maar wij hebben elkaar al een gesproken over de telefoon ik begrijp jouw woede des te beter,
de waarheid daar lopen ze voor weg ,ik was diegene die afgelopen zaterdag voor de zoveelste keer mijn gelijk probeerde te halen dat het een stuk minder was geworden ,maar helaas nog geen stap verder gekomen
De haarlijn waar de micros zijn gezet vallen montjesmaat eruit de ruimte ertussen in is geen gezicht meer en over het litteken maar niet tespreken
het wordt met de maand zichtbaarder je ziet hem eral doorheen komen. maargoed krijg geen gelijk moet het verder maar afhandelen met de verzekering zegt hij daar betalen ze jaarlijks 5000 euro voor aldus de kliniek]
dus is het voormij afwachten .
maar goed het zit volgens de kliniek tussen mijn oren kreeg ik zaterdeg nog te horen waar mijn vriendin bij was
ga je zo met je klanten om sorry hoor................
ik ga mijn gelijk halen ik wil weten war er fout is gegaan
nee dan was ik liever kaal gebleven
er zijn ergere dingen in het leven dat zeker
voor mijn geen ht meer al kreeg ik het gratis
hoop dat er zeer snel voor ons echt een middel komt zonder chirurgische ingreep dan zijn we van dat probleem af
je leeft maar een keer tenslotte
dus besteedt je geld niet aan een ht zondeeeeeee
ga er liever van op vakantie .
__________________
marco
veens764 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2004, 22:16   #50
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Beste Marco, je laatste post heb je 2 keer geplaatst. Zou je er een willen verwijderen? (Dit doe je met behulp van de "edit"-knop onder een van de berichten. Klik daar verwijderen aan.)
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2004, 23:24   #51
AJvdBerg
Banned user
 
Geregistreerd: 9 september 2004
Berichten: 6
Mailverkeer op deze site en hun waarheid.

Henk,

Ik heb de vele discussies eens gevolgd.
Moet wel zeggen dat die Diksy een kerel met ballen is, hij verweerd zich op een openlijke manier tegen met name jou Henk. En neemt de moeite om alles uit te leggen. Zodoende kom ik steeds meer te weten.

Zou graag ook nog eens andere Haartransplantatie bedrijven openlijk zien reageren. Het makkelijkste is immers niet reageren, dit kost immers de minste energy.
Wel zou ik het eerlijker vinden als je ingaat op de uitdaging van Hans Diks en ons ook de foto's laat zien. Het komt mij nu meer over als een hetse, voor de geboden oplossingen sta je immers niet open.

Laurens J.

Met jou mening ben ik het niet eens, ook ik ben bij Hair Plus behandeld en daar is mij verteld dat het haar nooit zo dik meer geplaatst kan worden als het was. Die verwachting had ik ook niet. Ieder mens met een beetje gezond verstand weet dat haar wat uitgevallen is, nooit meer terug komt. Het verplaatste haar is dus verdeeld over de beschikbare kale plek. Als je van dit principe uit gaat dan maakt het niet uit in welke kliniek je je laat behandelen. Overal zal het resultaat zijn ' haar eerlijker verdelen over het mogelijk totaal kale gebied'.

Ik ben dus al met al wel tevreden met het resultaat, en heb ook geen last meer van het lidteken. Van mijn vrouw en vrienden heb ik positieve reacties gehad.

Tenslotte Hans Diks, ga zo door ik blijf de discussie op afstand volgen, wordt nog leuk zo.

AJVDBERG
AJvdBerg is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2004, 23:56   #52
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AJvdBerg
Henk,

Ik heb de vele discussies eens gevolgd.
Moet wel zeggen dat die Diksy een kerel met ballen is, hij verweerd zich op een openlijke manier tegen met name jou Henk. En neemt de moeite om alles uit te leggen. Zodoende kom ik steeds meer te weten.

Zou graag ook nog eens andere Haartransplantatie bedrijven openlijk zien reageren. Het makkelijkste is immers niet reageren, dit kost immers de minste energy.
Wel zou ik het eerlijker vinden als je ingaat op de uitdaging van Hans Diks en ons ook de foto's laat zien. Het komt mij nu meer over als een hetse, voor de geboden oplossingen sta je immers niet open.

Laurens J.

Met jou mening ben ik het niet eens, ook ik ben bij Hair Plus behandeld en daar is mij verteld dat het haar nooit zo dik meer geplaatst kan worden als het was. Die verwachting had ik ook niet. Ieder mens met een beetje gezond verstand weet dat haar wat uitgevallen is, nooit meer terug komt. Het verplaatste haar is dus verdeeld over de beschikbare kale plek. Als je van dit principe uit gaat dan maakt het niet uit in welke kliniek je je laat behandelen. Overal zal het resultaat zijn ' haar eerlijker verdelen over het mogelijk totaal kale gebied'.

Ik ben dus al met al wel tevreden met het resultaat, en heb ook geen last meer van het lidteken. Van mijn vrouw en vrienden heb ik positieve reacties gehad.

Tenslotte Hans Diks, ga zo door ik blijf de discussie op afstand volgen, wordt nog leuk zo.

AJVDBERG
Het is goed dat er ook tevreden klanten reageren, goed beargumenteerd input van voor en tegen is noodzakelijk voor een evenwichtige discussie.
Volgens mij zijn HT's in de ogen van veel mensen toch nog teveel een wondermiddel. Het feit dat HT-klinieken zelfstandige commercieele organisaties zijn maakt dat ik me afvraag of de client een voldoende realistisch beeld wordt geschetst.

Op het moment dat er commercieele belangen met een product of dienst gemoeid zijn komt de betrouwbaarheid van de door het bedrijf naar buiten gebrachte informatie in het gedrang. Dat is niet altijd terecht maar wel een logisch verschijnsel.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2004, 00:02   #53
dieseltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 50
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AJvdBerg
Henk,

Ik heb de vele discussies eens gevolgd.
Moet wel zeggen dat die Diksy een kerel met ballen is, hij verweerd zich op een openlijke manier tegen met name jou Henk. En neemt de moeite om alles uit te leggen. Zodoende kom ik steeds meer te weten.
Absoluut waar! Ik ben zelf 2 keer in zijn kliniek geweest en was daar ook niet geheel tevreden over. Die posts zijn elders in het forum terug te vinden. Desondanks vind ik het een goed teken dat hij dit forum nauwlettend volgt, fatsoenlijk en eerlijk blijft reageren!
dieseltje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2004, 08:11   #54
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.252
Geslacht:
.
Wel zou ik het eerlijker vinden als je ingaat op de uitdaging van Hans Diks en ons ook de foto's laat zien. Het komt mij nu meer over als een hetse, voor de geboden oplossingen sta je immers niet open.



Ik heb Hans Diks de foto's gestuurd, wat voor nut heeft het dan om de foto's hier te publiceren? Wil jij je foto's hier publiceren. Jij zit hier te verkondigen dat je zo geweldig resultaat hebt, tot nu toe ben je de enigste hier die een geweldig resultaat heeft bij Hairplus. Dus laat maar zien...
Welke oplossing biedt Diksy mij dan????????? En waar sta ik niet voor open?
Krijg je soms korting van Diksy?
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2004, 12:04   #55
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
waar of niet waar.

Beste v.d.Berg,

Bedankt voor je steun. Je hebt nog geen korting gekregen maar wie weet ?
(grapje) Inmiddels heb ik de foto-s van henk prive ontvangen en dat ziet er niet goed uit. Ik zou graag even met jou prive via optimal@chello.nl willen praten. Ik zou namelijk graag jouw foto-s, onherkenbaar, op dit web willen plaatsen. Wat betreft Henk denk ik echter dat ik na een en ander goed te hebben gecontroleerd nog met een verrassing kom.


Voor allen,

Vanaf 3 october ben ik voor 10 dagen het land uit. Ik zou het sportief vinden als jullie mij in die tijd niet aanvallen omdat ik mij niet direct verdedigen kan.

Gegroet, Hans J.Diks
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2004, 12:42   #56
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Verklaring m.b.t. je vraag over emails.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy
Sorry, ik denk dat ik een e-mail van de webmaster heb verward met berichten op het web.
Beste Diksy,

Ik heb je persoonlijk géén email-berichten verstuurd. Wat je gedaan hebt, is dat je een reactie hebt gestuurd -naar mij (webmaster@haarweb.nl)- op een zogenaamde 'email-notification' van de thread waarop je deelneemt:

Citaat:
----- Original Message -----
From: "Hans Diks" <xxx>
To: "Haarweb Forum Forums" <webmaster@haarweb.nl>
Sent: Tuesday, September 28, 2004 1:34 PM
Subject: Re: Reply to post 'Haartransplantatie bij Hairplus'


Hello haarweb Forumteam,

Natuurlijk heb ik ook al de door jullie genoemde zaken gezien. Hoe kan ik
hierop antwoorden ? Ik weet niet wie het zijn, of ze echt zijn of dat een
van de collega-s hierachter zit. Ik ben bereid om klachten persoonlijk te
behandelen maar dan moet ik wel weten wie het is. Ik vond dat ook op dit
forum hoor en wederhoor moet worden toegepast anders is de informatie niet
objectief en daardoor dus van geen waarde. Nogmaals, ik wil klachten graag
vertrouwelijk behandelen zodra ik weet met wie ik te maken heb en ik een en
ander heb kunnen nalopen. Wat ik verder nog kan doen is onze telepartners
(ongeveer 15 ex-clienten) te verzoeken om hun ervaringen op het haarweb te
zetten. Dat is ook niet objectief want per definitie zijn dit tevreden
clienten . Het zou mij plezier doen dat die dan ook geplaats worden. Gaarne
Uw toezegging in deze.

Gegroet,

Hans J.Diks
Prive e-mail: optimal@chello.nl


----- Original Message -----
From: "Haarweb Forum Forums" <webmaster@haarweb.nl>
To: <xxx>
Sent: Tuesday, September 28, 2004 11:44 AM
Subject: Reply to post 'Haartransplantatie bij Hairplus'


> Hello Diksy,
>
> laurensj has just replied to a thread you have subscribed to entitled -
Haartransplantatie bij Hairplus - in the Haarimplantatie forum of Haarweb
Forum.
>
> This thread is located at:
> http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3699&goto=newpost
>
> Here is the message that has just been posted:
> ***************
> Beste Hans J. Diks,
> Ik vind het goed dat jullie in de brochure vermelden dat de foto's geen
100% waarheidsgetrouw beeld geven. Maar dit praat het voor mij niet goed.
> Het gaat erom dat jullie naar buiten toe een verkeerd beeld over
haartransplantaties naar buiten brengen. Het stikt op dit forum van de
klachten over Hairplus:
> - Klantonvriendelijk
> - Lang na de behandeling nog pijn/gevoeligheid
> - Uitval van getransplanteerde haren
> - Informatie achterhouden over noodzaak van gebruik haargroeimiddelen na
HT
>
> Zie:
> http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=28679&postcount=2
> http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=32879&postcount=21
> http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=28695&postcount=5
> http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=28683&postcount=3
>
> En deze posts heb ik gevonden na slechts 2 minuten zoeken. Als ik echt de
searchbox ga gebruiken kan ik zo een grotere waslijst geven met ontevreden
klanten van HairPlus.
>
> Ik krijg de indruk dat -ALLE- HT-bedrijven (dus niet ALLEEN Hairplus) hun
geld verdienen met een leugenachtig marketingbeleid. Ze maken misbruik van
de wanhoop van kalende mannen om hun zakken te vullen. Uit de posts op dit
forum over Hairplus blijkt dat het bij uw bedrijf niet echt anders is. En de
onafhankelijke posts op dit forum zijn voor mij van veel grotere betekenis
dan de verhalen in uw folder.
>
> Inderdaad KAN een HT een oplossing zijn, maar dan alleen bij die zeer
kleine groep mannnen met een schikt donorgebied. Bovendien moet je van
tevoren accepteren dat het goed kan dat je voor altijd een pijnlijk of
irriterend gevoel aan je hoofd houdt. Of dat de getransplanteerde haren weer
uit gaan vallen. En dat het verstandig is dat je sowieso de rest van je
leven aan de minox of fina gaat. Veel geld voor een mager resultaat dus.
Waarom staat dat niet in de folder?
>
> Ik zou mezelf niet recht in de spiegel aan kunnen kijken als ik mijn geld
op uw manier zou verdienen. De HT-business is in mijn ogen gewoon een louche
business te noemen. Op de een of andere manier heb ik ergens nog t meeste
respect voor Laser Aestetic, die nota bene adverteren met de
rampenresultaten van Van Barneveld, Dick Advocaat of Gerard Joling.
>
>
> Inderdaad is het tegen onze richtlijnen om in posts reclame te maken!
Ondanks het feit dat ik het echt waardeer dat je onder je echte naam post en
niet stiekem probeerd reclame te maken, gelden hiervoor geen uitzonderingen!
Je post is in overleg bij het management.
> ***************
>
>
> There may be other replies also, but you will not receive any more
notifications until you visit the forum again.
>
> Yours,
> Haarweb Forum team
>
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Unsubscription information:
>
> To unsubscribe from this thread, please visit this page:
> http://www.haarweb.nl/forum/subscription.php?do=usub&t=3699
>
> To unsubscribe from ALL threads, please visit this page:
>
http://www.haarweb.nl/forum/subscription.php?do=viewsubscription&folderid=all
Email-notifications worden vanaf mijn adres automatisch naar je toegestuurd. Als je daar echter op gaat antwoorden dan wordt je reactie dus naar mijn email-adres gestuurd, en niet naar het openbare forum, met als gevolg dat niemand je bericht kan lezen, muv mijzelf.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 29 september 2004 om 13:26
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2004, 12:44   #57
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Hetzelfde geldt voor deze:

Citaat:
----- Original Message -----
From: "Hans Diks" <xxx>
To: "Haarweb Forum Forums" <webmaster@haarweb.nl>
Sent: Tuesday, September 28, 2004 2:16 PM
Subject: Re: Reply to post 'Haartransplantatie bij Hairplus'


Beste Lourens J.

Naar nu blijkt is onderstaande boodschap op het web geplaatst. Ik dacht dat
en en ander nog "in behandeling" was. Ook blijkt nu dat achter "haarweb
forum team Lourens J. schuil gaat. Wie gaat er schuil achter Lourens J. ?
Ik zou het op prijs stellen als je mijn replies ook op het web zet.

Gegroet,

Hans J.Diks

----- Original Message -----
From: "Haarweb Forum Forums" <webmaster@haarweb.nl>
To: <xxx>
Sent: Tuesday, September 28, 2004 11:44 AM
Subject: Reply to post 'Haartransplantatie bij Hairplus'


> Hello Diksy,
>
> laurensj has just replied to a thread you have subscribed to entitled -
Haartransplantatie bij Hairplus - in the Haarimplantatie forum of Haarweb
Forum.
>
> This thread is located at:
> http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3699&goto=newpost
>
> Here is the message that has just been posted:
> ***************
> Beste Hans J. Diks,
> Ik vind het goed dat jullie in de brochure vermelden dat de foto's geen
100% waarheidsgetrouw beeld geven. Maar dit praat het voor mij niet goed.
> Het gaat erom dat jullie naar buiten toe een verkeerd beeld over
haartransplantaties naar buiten brengen. Het stikt op dit forum van de
klachten over Hairplus:
> - Klantonvriendelijk
> - Lang na de behandeling nog pijn/gevoeligheid
> - Uitval van getransplanteerde haren
> - Informatie achterhouden over noodzaak van gebruik haargroeimiddelen na
HT
>
> Zie:
> http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=28679&postcount=2
> http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=32879&postcount=21
> http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=28695&postcount=5
> http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=28683&postcount=3
>
> En deze posts heb ik gevonden na slechts 2 minuten zoeken. Als ik echt de
searchbox ga gebruiken kan ik zo een grotere waslijst geven met ontevreden
klanten van HairPlus.
>
> Ik krijg de indruk dat -ALLE- HT-bedrijven (dus niet ALLEEN Hairplus) hun
geld verdienen met een leugenachtig marketingbeleid. Ze maken misbruik van
de wanhoop van kalende mannen om hun zakken te vullen. Uit de posts op dit
forum over Hairplus blijkt dat het bij uw bedrijf niet echt anders is. En de
onafhankelijke posts op dit forum zijn voor mij van veel grotere betekenis
dan de verhalen in uw folder.
>
> Inderdaad KAN een HT een oplossing zijn, maar dan alleen bij die zeer
kleine groep mannnen met een schikt donorgebied. Bovendien moet je van
tevoren accepteren dat het goed kan dat je voor altijd een pijnlijk of
irriterend gevoel aan je hoofd houdt. Of dat de getransplanteerde haren weer
uit gaan vallen. En dat het verstandig is dat je sowieso de rest van je
leven aan de minox of fina gaat. Veel geld voor een mager resultaat dus.
Waarom staat dat niet in de folder?
>
> Ik zou mezelf niet recht in de spiegel aan kunnen kijken als ik mijn geld
op uw manier zou verdienen. De HT-business is in mijn ogen gewoon een louche
business te noemen. Op de een of andere manier heb ik ergens nog t meeste
respect voor Laser Aestetic, die nota bene adverteren met de
rampenresultaten van Van Barneveld, Dick Advocaat of Gerard Joling.
>
>
> Inderdaad is het tegen onze richtlijnen om in posts reclame te maken!
Ondanks het feit dat ik het echt waardeer dat je onder je echte naam post en
niet stiekem probeerd reclame te maken, gelden hiervoor geen uitzonderingen!
Je post is in overleg bij het management.
> ***************
>
>
> There may be other replies also, but you will not receive any more
notifications until you visit the forum again.
>
> Yours,
> Haarweb Forum team
>
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Unsubscription information:
>
> To unsubscribe from this thread, please visit this page:
> http://www.haarweb.nl/forum/subscription.php?do=usub&t=3699
>
> To unsubscribe from ALL threads, please visit this page:
>
http://www.haarweb.nl/forum/subscription.php?do=viewsubscription&folderid=all
Achter 'HaarWeb Forum Team' zit niet alleen LaurensJ overigens, maar al onze Moderators inclusief ikzelf (Webmaster). Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met 'wie gaat er schuil achter?' Alle Moderators zijn te bereiken via hun eigen email-adres of PM en dat geldt ook voor de Webmaster.

Heb ik je hiermee voldoende ingelicht?
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 29 september 2004 om 12:50
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2004, 11:29   #58
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Zoals reeds bericht heb ik 2 zaken door elkaar gehaald. Sorry daarvoor.

Groetjes, Hans
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2004, 12:52   #59
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Waar of niet waar

Beste webgenoten,

Ik heb de hele thread uitgeprint en neem deze mee op reis.
De reis is een mix van vakantie en het bezoeken van een congres op het gebied van haaraanvullingen. Haarboeren tesamen dus.
Ik ben op 15-10-2004 weer terug en zal dan uitgebreid reageren op alle aantijgingen. Wel kan ik nu als zeggen dat een en ander heel anders is als hier wordt voorgesteld.


Voor de webmaster.

Als blijkt dat er veel wat er op deze thread staat niet klopt zou het dan niet beter zijn om tegelijkertijd als iemand een klacht op het web zet, hij/zij die klacht per e-mail ook aanmeld aan het desbetreffende bedrijf. Hij/zij kan dan op het web anoniem blijven maar in de persoonlijke e-mail niet.
Dan is een en ander te controleren en kan diegene die wordt aangevallen zich verdedigen. (hoor en wederhoor)

Een andere oplossing is dat de webmaster zich met die taak belast maar ik weet niet of dat mogelijk is. Indien gewenst kan ik mij daarvoor inzetten aangezien ik geen directeur meer ben van Hairplus. Niet dat ik darmee wil beweren dat ik totaal onafhankelijk ben maar het moet controleerbaar zijn of ik dit eerlijk doe.

Als blijkt dat iedereen zo maar anoniem een ander kan bekladden verliest het haarweb een groot deel van zijn waarde. Op de door mij voorgestelde manier
wordt de warde van het Haarweb alleen maar groter.
Ik hoor graag commentaar hierop, ook van de leden.

Gegroet, Hans J.Diks
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"

Laatst gewijzigd door Diksy; 2 oktober 2004 om 15:07
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2004, 01:33   #60
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Hallo Diksy,

Ik heb even een vraag. Klopt het dat Hair Plus de haarkliniek is geweest die in een televisieprogramma over literatuur te zien was van Henk Spaan? Dat was in een aflevering over haaronderwerpen binnen de literatuur en daarin werd ook een haarkliniek bezocht en volgens mij was dat Hair Plus.

Dit plaatje...

...komt mij ook bekend voor.

Als dit klopt, dan heb ik een vraag. Tijdens dat programma vroeg Henk Spaan aan één van jullie artsen, op een welliswaar niet serieuze manier, "heb ik het nodig?" Het antwoord luidde: "ja, u kunt het wel gebruiken voor uw aangezicht." (De exacte woorden weet ik zo niet meer.)

Ik weet nu niet of dit gewoon voor de grap (voor het programma) zo verteld werd, maar ik had er een wat naar gevoel bij. Is het al zo ver, dat Hair Plus mensen zelfs aan wil praten, dat een kaal/kalend hoofd niet om aan te zien is? Dat mensen uit zichzelf wat willen doen aan hun kaalheid ala, maar om mensen dan een minderwaardigheidscomplex aan te praten om ze over de streep te trekken, schiet bij mij toch wel even in het verkeerde keelgat. Uiteraard is Henk Spaan veel te nuchter om zich er ook maar iets van aan te trekken, maar er zullen wel degelijk wanhopige en onzekere mensen gekeken hebben die zich er absoluut niet beter door hebben gevoeld.

Als dit bij jou in Hair Plus was, kun je dit dan even uitleggen? Alvast bedankt.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek]Hairplus Rein Haarwerken 0 1 juli 2005 16:34
2 bezoekjes aan Hairplus dieseltje Medicijnen/haargroeimiddelen 6 8 september 2004 10:02
Hairplus te Rotterdam Raymond79 Haarwerken 8 24 augustus 2003 18:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.