Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 10 november 2006, 08:48   #61
Anton2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2005
Berichten: 23
Reactie

2 behandelingen, 1300 grafts, 6500 euro (tegen het oude tarief). Nu is het meende ik 7000 euro voor twee behandelingen (zie website).
Anton2 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2006, 13:03   #62
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.407
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anton2
2 behandelingen, 1300 grafts, 6500 euro (tegen het oude tarief). Nu is het meende ik 7000 euro voor twee behandelingen (zie website).
Valt me eerlijk gezegd reuze mee!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2006, 10:35   #63
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Nog niets?

Binnenkort wil ik een FUE ondergaan en voor mij komen twee instituten in aanmerking om het te laten uitvoeren, Hair science institute en Aesthetic Clinics. HSI claimt een verfijndere techniek te hebben dan de overige aanbieders van FUE, maar helaas zie ik op dit formu geen voorbeelden van behandelingen van HSI. Graag zou ik vooral de claim van teruggroei in het donorgebied willen toetsen. Is er iemand die hier foto's van heeft?
Verder twijfel ik over HSI omdat zij vermoedelijk een stul minder grafts kunnen verplaatsen in twee dagen dan met FUE kan.
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2006, 11:26   #64
Anton2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2005
Berichten: 23
reactie

Over teruggroei in het donorgebied hoef je je echt geen zorgen te maken! Komt helemaal weer terug, binnen twee weken een dek aan nieuwe stoppels. Het is nu bijna 2maanden geleden dat ik behandeld ben door gho (twee behandelingen). De helft van de grafts in het ontvangstgebied is blijven staan en begint echt te groeien, ik heb dus geluk dat niet alles is uitgevallen, kennelijk zijn er voldoende stamcellen mee getransplanteerd...de hergroei in het ontvangstgebied moet na 9 maanden / 12 maanden geheel voltooid zijn, het zogenoemde eindresultaat. Hierover zal ik in een later stadium berichten. Ik zie trouwens wel hele kleine putjes in mijn hoofd, maar dat is alleen maar zichtbaar als je er met een lamp op schijnt en er op 2 cm. afstand naar kijkt, op normale afstand dus niet waarneembaar...mocht je vragen hebben post dan maar een vraag of stuur me een PM. Groet Anton
Anton2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2006, 12:02   #65
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Dank voor je antwoord Anton2! Ik heb gelezen dat je 1300 grafts hebt laten verplaatsen. Kun je me ook vertellen wat jouw haarsituatie was op de Norwoodschaal? Mijn situatie is 3 a 4 NW(vanaf haarlijn tot en met kruin alles een stuk dunner, smalle brug), ik denk dat je met 1300 grafts te weinig resultaat kunt boeken, maar misschien vergis ik me hierin.
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2006, 15:20   #66
Anton2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2005
Berichten: 23
reactie op hobbes

Ik weet niet precies wat mijn NW schaal is, foto van mijn hoofd:http://www.dejongparkethengelo.nl/hoofd.jpg bovenop gewoon haar, dus alleen frontaal zijn er 1300 grafts geplaatst, denk je dat dat te weinig is? Groet Anton
Anton2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2006, 15:44   #67
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Ik denk dat het voor alleen de front wel genoeg is, maar bij mij moet er ook nog op de zogenaamde brug en kruin worden getransplanteerd (alhoewel het allemaal om een verdichting gaat)en dan lijkt het mij te weinig.
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2006, 15:47   #68
Anton2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2005
Berichten: 23
re

Dat denk ik ook wel...dat is het nadeel van FUE en HSI dat het in verhouding veel tijd in beslag neemt...en dat er relatief weinig grafts getransplanteerd kunnen worden....Succes met je zoektocht!
Anton2 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2006, 15:01   #69
indian38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2005
Berichten: 17
Dit staat letterlijk op de site van Hair Science Institute;

Hair Science Institute garandeert dat de haren in het donorgebied weer gewoon zullen teruggroeien. Zonder littekens! Dit gebied kan hierdoor onbeperkt voor toekomstige behandelingen gebruikt blijven worden!

Als dit zo zou zijn, zou kaalheid tot het verleden behoren. Je kunt onbeperkt van je donorgebied gebruik blijven maken....zeggen ze...YEAH RIGHT!
indian38 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2006, 16:35   #70
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Indian. Stuur ze een e-mail zou ik zeggen
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.

Laatst gewijzigd door Mailman; 6 december 2006 om 12:24
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2006, 12:38   #71
indian38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2005
Berichten: 17
Kom op, we weten toch wel beter....
indian38 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2006, 12:43   #72
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.407
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door indian38
Kom op, we weten toch wel beter....
Toch zou het wel leuk zijn om hun reactie op een vraag hierover te lezen...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2006, 14:07   #73
Anton2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2005
Berichten: 23
re

Deze techiek is gepatenteerd en wordt gebruikt door Gho (HSI) en door de GHO Clinics....ik denk niet dat deze klinieken allemaal werken op basis van een techniek die niet functioneert. Als ik bij mezelf kijk,je kon heel mooi zien dat in het wondje na twee weken een nieuwe haar begin te groeien...maar goed ik wil niet subjectief zijn...kijken of de kliniek er op reageert.
Anton2 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2006, 14:17   #74
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.407
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anton2
Deze techiek is gepatenteerd en wordt gebruikt door Gho (HSI) en door de GHO Clinics....ik denk niet dat deze klinieken allemaal werken op basis van een techniek die niet functioneert. Als ik bij mezelf kijk,je kon heel mooi zien dat in het wondje na twee weken een nieuwe haar begin te groeien...maar goed ik wil niet subjectief zijn...kijken of de kliniek er op reageert.
Sind wir mal gespannt. Dank je!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2006, 15:46   #75
indian38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2005
Berichten: 17
Dus uit elk wondje, zoals jij het noemt, komt een nieuwe haar terug? Als dat echt zo is betekent het dus dat datzelfde teruggegroeide haartje wederom gebruikt kan worden in een volgende sessie. Dat zou betekenen dat je donorgebied inderdaad onbeperkt is en je dus een NW7 een volle haardos kunt teruggeven.

We willen dit allemaal heel graag geloven natuurlijk maar waar zijn dan de voorbeelden waaruit dit blijkt....foto's, beeldfragmenten, patienten die meerdere sessie hebben ondergaan...waar kunnen we die showmodellen aanschouwen?

Laatst gewijzigd door indian38; 4 december 2006 om 15:49
indian38 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.