Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergave
Oud 22 februari 2006, 02:00   #16
memoli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris
Hoi,

Heb je al eens op www.toplace.com gekeken? Klik eens op de tab 'Photos' daar en je zult geen schapenvacht ontdekken.......
Hey Chris..

Heh!!! dit is echt mooi hoor....Die foto's zijn echt super om te zien.....
Kan je wat over dit product vertellen, want dit site is in het Engels...ik begrijp geen bal van!!

Maargoed,,,alvast bedankt
memoli is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2006, 02:02   #17
memoli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jornkielman
..........

100% goed afgelopen zo te zien, als je die foto's bekijkt....
memoli is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2006, 21:06   #18
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Red face Dit vraagt weer eens naar een beetje opheldering!

..weet niet goed wat dit oude bericht(topic) hier nu weer ineens doet maar ik heb Dhr. van Oyen van Transhair uit Vlijmen al vaker gezegd(heeft ook wel een beetje geluisterd) dat het belangrijk is die oude 'transhairkoppen' van de brochure Transhair BRD 1993 van zijn homepage www.transhair.nl te halen! Kijk Finne(KH Funke) de gronder van Transhair(..in 1989 samen met Peter Terhaar) was een kapper uit Düsseldorf die zelf voor zijn inhammen wel 7 keer of meer in de OP stoel heeft gezeten en al MANE haarverdichtingsspray verkocht in zijn kapsalon voordat hij met Transhair begon, meneer Terhaar(gebruikt ook spray!) is zelf overigens de eerste keer in de USA behandeld en de zogenoemde Herr. Egon(?) is eigenlijk Herr. Egon Mehlig de inmiddels overleden zwager van Herrn KH Funke, deze Herr. E. Mehlig is destijds notabene tweemaal door Dr. Villnow(!) behandeld, met mane haarverdichtingsspray in zijn haar en een tatoo op zijn bovenhoofd staat hij op deze foto met voor & na(..overigens een foto waar Transhair vandaag de dag nog steeds heel veel reclame mee maakt, zie Men's Health uitgave maart 2006, let verder maar niet op alle "kwakkwak" onzin in deze advertentie van Transair! 'Billenkoek Boersma' is in dit blad ook weer van de partij met DHT?). Vindt het zo wel weer genoeg maar verder nog even het volgende: Dhr. van Oyen heeft op de voor en na foto van zichzelf op zijn homepage op zeker haarverdichtingsspray in zijn haren , voor de nog niet wetende is hij voor zijn eerste ht in 1995 ook door Dr. Villnow behandeld in Düsseldorf! Bij de vele foto's in geheel 'ht-land' wordt gewoon veel gerommeld(belichting/spray) maar de brochure van Transhair 1993 waar ik overigens zelf ook voor gevallen ben destijds, was 'het juweel' van de make-up hair!

Mvg Dr. med. HAIR

Laatst gewijzigd door hairobservator; 10 maart 2006 om 22:35
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2006, 22:34   #19
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Beste dr. Med. Hair,

Fijn dat je participeert op ons forum hoor. Maar ik vind je verhalen de laatste tijd wel erg onsamenhangend worden. Wat wil je nou eigenlijk zeggen in deze post? Ik vat 't niet, ook niet na 2 keer lezen. Zou je in het vervolg duidelijker kunnen zijn?

Groet,
Smorlez
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2006, 22:47   #20
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink Hoezo onsamenhangend!

..er werd hier gevraagd of de foto's op de homepage van Transhair 100% niet gefaked waren, nou dan heb je hier toch het antwoord(veelvuldig spray gebruik, meerdere behandelingen dan aangegeven etc..), graag commentaar leveren als er wat te melden valt en beter lezen Smorlez sorry hoor! Kan er verder ook niets aandoen dat het in verschillende berichten hier op haarweb.nl over verschillende onderwerpen gaat.. Bij ervaringen kliniek Laser Aesthetic wordt gewoonweg een gehele pagina gevuld door een belg over fue behandeling..

Mvg Dr. med. HAIR

Overigens een kleine attendering voor haarweb.nl en misschien kun jij dit ook wel eventjes oplossen smorlez! De link bij Trichophytic Closure in google gaat naar haartransplantatie vergoedingen? Aan het slapen ofzo.. Bij deze alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door hairobservator; 10 maart 2006 om 23:20
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2006, 15:47   #21
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Het gaat me niet zozeer om de inhoud van je posts dr. med. hair. Die zal wel enigszins relevant zijn voor de thread. Het gaat me meer om de leesbaarheid van je posts (lees je posts zijn vaak onsamenhangend). Dat laat vaak nogal te wensen over. Als ik drie keer je post moet lezen om het te begrijpen dan denk ik niet dat je je doel hebt bereikt als informant. Ik mag aannemen dat een vertegenwoordiger over een goede schrijfstijl beschikt?
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.

Laatst gewijzigd door Mailman; 12 maart 2006 om 15:56
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2006, 02:33   #22
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Haha! Ja die DrMedHair heeft een behoorlijk gestoorde schrijfstijl, wanne kwiep! Ha maar hij weet wel verdommes veel..
Roland is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2006, 20:09   #23
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Nou lekkere berichten lees ik hier weer.


Ik heb in Mei een HT, maar toch heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt.
Sjans is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2006, 00:18   #24
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Tis toch wat met die gasten van Transhair. Ze hebben zelfs die poll op de voorpagina gesaboteerd.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2006, 01:54   #25
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rotterdam
Fooks,

Ik ben erg blij dat iedereen hier zn eigen visie en ervaringen uit, zodoende kunnen mensen die zoeits overwegen toch een gemiddelde indruk krijgen van het geheel.

Het meeste lijkt toch een beetje op een scrotum transplantatie, (theo en Thea)

En dat is niet bepaald positief als ik het zo de laatste tijd is gevolgd hebt, ooit hebik wel is een kleine operatie ondergaan bij die tent in rotterdam, "eigen haar is goud waard" dit om een litteken op te vullen wat ik als kind had opgelopen m, maar daar heb ik zelfs spijt van want de haartjes zijn te tellen die dan nog gebleven zijn , maar de haren die door de zogenaamde shock uitvielen zijn niet te tellen en ook echt nooit meer teruggekomen.

Nee die adviezen lijken allemaal zo echt en oprecht maar pas op als het om geld gaat dan doen ze alles, en wij moeten daar wel doorheen kijken.

Kan me nog goed herinneren wat een zielige lui (patienten) daar rondliepen, sommige met een pruik op wat een drama ,echt dan kan je nog beter een schaapevacht over je hoofd trekken
hey rotterdam..allereerst bedankt om je ervaringen hier neer te pennen..
maar hoelang is dat geleden ivm met je litteken opvulling?

en welke methode hebben ze dan toen gebruikt? fue of fut?
waar zat het litteken dan?
en is het steeds zo dat de gezonde haartjes, waar de opgevulde haren worden geplaatst,steeds door "de shock" worden uitgestoten?


groetjes en bedankt
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2006, 21:25   #26
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Angry Oude transhairoplichting dient te verdwijnen!

Zou het toch wel goed aangeziene imago van Men's Health niet lijden onder de oplichtingspraktijken van Transhair uit Vlijmen! Zouden zij daar op de hoogte zijn van een advertentie in hun blad van wel een gehele pagina waarin een foto staat(geloof mij maar dat er vooral op deze foto gescoord wordt in Vlijmen!) van een al overleden haarpatient met HT waarbij bij het maken van deze foto Dhr. Egon Mehlig(op transhair.nl genoemd Dhr. Egon!) was voorzien van een blijvende hoofdhuidtattoo, haarverdichtingspray en valse belichting! Ik denk het van niet, maar die kwakzalver van een Ids Boersma weet het wel hoor(!) en is een zogenoemde haarexpert voor het op dit moment nog wel goed aangeziene blad! Ben het zat en ga nu eens goed gasgeven tegen alle oude transhairkoppen(1993 brochure!), ik zou ze er maar snel afhalen, je bent nu gewaarschuwd hoor! Overigens is deze meneer Egon Mehlig ook nog eens 2 keer behandeld(3400 grafts) door Dr. Villnow(destijds nog leidinggevende arts bij Transhair BRD '92-'96, maar sinds 1996 zelfstandig geworden met Erwin Kettmann onder de naam Laser Aesthetic), nou als ik zo reclame moest maken voor mijn instituut in Vlijmen, kun je echt niet anders of beter..

Mvg Dr. medhair
GOOD aGING
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2007, 16:05   #27
DGGT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 6
Thumbs up Ht

Beste Allemaal,

Hair Plus bakt er niets van, Transhair in Vlijmen, verkondigen veel, maar kunnen dit niet waarmaken.
LET OP: ik spreek uit eigen ervaring.
TRANSMED, heeft mijn laatste behandeling gedaan, nu eindelijk ben ik tevreden over het eindresultaat.

Heb voordat deze behandeling was verricht vele jaren als een schugtere kerel rondgelopen.
Bang dat iedereen naar mijn hoofd keek.
Een super volle haardos krijg je echt niet met een HT, dat even voor iedereen.
In Amerika kennen ze de grote behandelingen van 4000 grafts in 1 keer.
Maar ik weet niet wat dat qua kosten met zich meebrengt.

[edit-reclame]
DGGT.

Laatst gewijzigd door Henk; 31 oktober 2007 om 23:26
DGGT is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2007, 16:50   #28
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Kom je weer met je reclame.

Nu even met feiten komen a.u.b.
Dus wanneer heb je de ht's bij HP en TH gehad, hoeveel grafts.

Wanneer bij Transmed en hoeveel grafts?

Als er 10 jaar verschil in zit dan ben je appels met peren aan het vergelijken.

Voor ht's met 4000 grafts of meer kun je in Nederland trouwens ook terecht. (mits je donorsituatie het toelaat)
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2007, 19:42   #29
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DGGT Bekijk bericht
Een super volle haardos krijg je echt niet met een HT, dat even voor iedereen.
DGGT.
Hoi,
Let jij dadelijk maar eens op onze Mustafa (Mlsbutt) hier op dit forum .

Kijk ik zie liever een foto van een van onze leden dan van een Kliniek want dan weet je nooit of het een "eerlijke" foto is ..

Groet Blizzard

Laatst gewijzigd door blizzard; 31 oktober 2007 om 20:19
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2007, 22:44   #30
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Hoi,
Let jij dadelijk maar eens op onze Mustafa (Mlsbutt) hier op dit forum .
Heey Blizzard!

Thanks Buddy!

Ik hoop dit binnenkort met eerlijke foto's te kunnen aangeven!!
Zonder ''shoe-shine'' wel te verstaan!
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.