Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 februari 2008, 02:45   #16
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Heb er ook èèn gekocht vandaag ..de mini E-sigaret incl 30 patronen..box.. 2 bat..lader ..etc.. ..via ..via

Dat ding werkt prima ,alleen vind ik de kick ..als je aan de sigaret trekt ..toch minder sterk..dan bij de echte .. heb nogthans de High nicotine patronen ....

Dat ding word ook rood zo vooraan (Led) ...net echt.. ...en roken dat ze doet
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2008, 03:58   #17
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Welk merk heb je precies?
In ieder geval kun je voor ieder probleempje (te weinig smaak, te weinig damp, te weinig gier, te hard moeten trekken, etc.) tips en truukjes vinden op dat forum waarvan ik een link gaf. B.v. bij de types met gesloten atomizers worden de ampullen eruit gegooid en dan trekt-ie met een paar druppels liquid uit een flesje veel beter, zeggen ze. Het blijkt nog een hele studie te zijn.



.

Laatst gewijzigd door Hanna; 6 februari 2008 om 04:00
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2008, 10:17   #18
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
De Sedansa had inderdaad goede commentaren maar wat ik begreep lijkt het een beetje op een egyptische waterpijp met bloemige smaakje. Nou heb ik wel eens zo'n waterpijp gerookt (heb er zelfs 1) maar ik ben juist niet zo dol op dat bloemige.

Wanneer slaap jij Hanna?
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2008, 12:19   #19
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Welk merk heb je precies?
In ieder geval kun je voor ieder probleempje (te weinig smaak, te weinig damp, te weinig gier, te hard moeten trekken, etc.) tips en truukjes vinden op dat forum waarvan ik een link gaf. B.v. bij de types met gesloten atomizers worden de ampullen eruit gegooid en dan trekt-ie met een paar druppels liquid uit een flesje veel beter, zeggen ze. Het blijkt nog een hele studie te zijn.



.
RIDGETONE
Ik heb deze : http://www.sigaret-e.com/website/ind...Product=218325
maar bij mij zit die wel in een mooie box ..bruin/goud

Die bloemige smaak ,dat komt omdat je alleen nicotine binnentrekt ,en geen teer ,want teer geeft het branderige gevoel bij roken ..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 6 februari 2008 om 12:32
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2008, 12:35   #20
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
@Dundee,

Met een gaatje in de atomizer...dat is het type DSE901, die zeer geschikt is om te druppelen, zegt men. En vrij veel merken zijn datzelfde type, waardoor nieuwe ampullen, reserve-onderdelen e.d. uitwisselbaar zijn.
Wat je schrijft over branderig gevoel....is volgens mij wat ze op de forums "gier" noemen.

@Agatha,

't Wordt bij iedere e-peuk natuurlijk nog een hele klus om de juiste smaak te vinden, en Sedansa is geloof ik ook nog de duurste, maar op sedansa.nl zie je een enorme waslijst met smaakjes en sterktes waaruit je kunt kiezen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2008, 13:44   #21
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
@Dundee,

Met een gaatje in de atomizer...dat is het type DSE901, die zeer geschikt is om te druppelen, zegt men. En vrij veel merken zijn datzelfde type, waardoor nieuwe ampullen, reserve-onderdelen e.d. uitwisselbaar zijn.
Wat je schrijft over branderig gevoel....is volgens mij wat ze op de forums "gier" noemen.

@Agatha,

't Wordt bij iedere e-peuk natuurlijk nog een hele klus om de juiste smaak te vinden, en Sedansa is geloof ik ook nog de duurste, maar op sedansa.nl zie je een enorme waslijst met smaakjes en sterktes waaruit je kunt kiezen.
Hmmm .. idd is in die atomizer een gaatje ,dat moet omdat je anders niet kan trekken ,maar als je daar water indruppeld ,dat bereikt nooit die ampul hoor ...want dat is gesloten ...met aan het einde een gloeipin ..die in het nicotine gedeelte van de ampul zit ..als je trekt ..word dat gloeiend ...en warmt dat de nicotine ....is eigenlijk simpel gemaakt zoiets ...je hebt zo aanstekers ook ..om te gebruiken bij veel wind ..bv ...
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2008, 14:22   #22
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Ik twijfel enorm tussen de Sedansa en de Janty. Over beide is men erg te spreken. Zit wel enorm prijsverschil in. Hak vanavond de knoop door. Kan ik over een maandje in de skilift roken zonder dat mensen daarover janken (hi,hi)
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2008, 14:53   #23
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
@Dundee,

Nee jôh, dat gaatje is niet om vloeistof in te druppelen! Lees s.v.p. de forums. Zonder watjes in de ampul, worden er 2-3 druppels gedaan rechtstreeks in de atomizer(wat mogelijk is bij dit type met gesloten atomizer) en absoluut niet meer druppels, want dan.....weet ik niet meer....gaat alles fout. Er kan ook in een leeggeraakte ampul bijgedruppeld worden, dus op die "watjes" die daar in zitten, maar die watjes maken het trekken zwaar en daarom gooit menigeen die er uit.
Hier is nog een uitgebreid forum:
http://www.e-cigaret.com/forum/forumdisplay.php?f=8

Het verschil tussen High, Medium, Low of Zero nicotine schijn je niet te kunnen proeven, wel eventueel te kunnen voelen aan versnelde hartslag e.d.; wat je proeft is het smaakje dat toegevoegd is aan de vloeistof(in de watjes van de ampul): tabacco, chocola, amandel, mint, etc.



.

Laatst gewijzigd door Hanna; 7 februari 2008 om 13:24
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2008, 14:58   #24
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
@Agatha,

Ja, moeilijk om een keuze te maken, hè? De één prefereert dit en de ander dat. Veel dames nemen een mini of een penmodel voor buitenshuis, maar nemen voor thuisgebruik een sigaar, sigarillo of pijp, om niet om de haverklap ampullen en batterijen te hoeven vervangen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2008, 14:03   #25
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Heb de Janty gold besteld met ampullen. Toch effies een aderlating (128,55). En dat naast alle haar produkten. Enfin, als het goed is scheelt het weer in de aanschaf van sigaretten, langzaam afbouwen schijnt e truc te zijn, en heb ik zo meteen een long inhoud waar de Japanse parelvisser alleen van kan dromen ha, ha.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2008, 01:36   #26
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Waarom heb je dat dan gedaan? Hij kost toch maar €67,65 en via de forums had je 'm misschien nog goedkoper kunnen krijgen. Ik weet ook de kortingscode die je had kunnen invullen....

http://www.ruyanxpress.com/winkelman...ion=full&id=12

Je hebt er toch geen vracht ampullen bij gekocht waarvan je nog niet weet of je ze wel lekker vindt?
Heb je wel een reserve-atomizer?

Ik zie op hun website geen flesjes met smaakjes.
Op de hiernavolgende site hebben ze wel druppelflesjes (met pipetje) en chocola is in de aanbieding:
http://shop.strato.com/epages/614271...ories/E-liquid
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2008, 02:26   #27
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Ik mis die kick ...bij zo'n ding ..je grijpt af en toe nog naar een gewone sigaret ,btw als je een aantal keren aan dat ding getrokken hebt ,word de sterkte van zo'n ampul al vlug minder...en toch wil ik stoppen ...

Marlboro ampullen High !!!!
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2008, 03:03   #28
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Dundee,
Iedereen schijnt er in het begin de gewone peuken naast te blijven roken, omdat je eerst helemaal moet wennen. Maar als je altijd een zware roker bent geweest, kun je beter een pijp nemen, zeggen degenen die alle soorten e-sigaretten, e-sigaren en e-sigarillo's al uitgeprobeerd hebben. Daarbij gebruiken ze dan helemaal geen ampullen, maar een paar druppels vloeistof rechtstreeks in de atomizer en daarna dampen en gieren ze er volop op los, urenlang omdat de batterij zo lang mee gaat..
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2008, 11:16   #29
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Yep, ik inderdaad maar meteen een vracht ampullen bij gedaan. Als het niks is verkoop ik die wel weer via internet. + verzendkosten zit je al op dat bedrag. Handig dat je nu met die kortingscode komt.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2008, 11:19   #30
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Ik mis die kick ...bij zo'n ding ..je grijpt af en toe nog naar een gewone sigaret ,btw als je een aantal keren aan dat ding getrokken hebt ,word de sterkte van zo'n ampul al vlug minder...en toch wil ik stoppen ...

Marlboro ampullen High !!!!
Had ik ook maar ik rookte al snel minder sigaretten. Je schijnt inderdaad iets van druppelen te hebben en dat je dan meer rook hebt en gier (ik blijf hetgeen woord vinden). Ik mag van mezelf niet meer binnen roken maar wel met de e-sigaret. Geloof me in dit seizoen rook je al snel veel minder en ga je je enorm hechten aan iets wat er op lijkt. Dat is de theorie als het werkt hoor je het van me.
agatha is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Word je kaal van roken? (Nee, maar het versnelt het proces wel als je gevoelig bent!) sigur AGA - Algemeen 499 4 oktober 2013 02:20
dik roken alcohol drugs lanny Van alles en nog wat... 25 25 juni 2007 00:02
Gestopt met roken en AA?? Patty's AA - Algemeen 6 27 juli 2006 13:17
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 26 september 2004 00:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.