Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 januari 2010, 18:39   #1
koen1988
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2009
Berichten: 27
21 Jaar, en dikke inhammen, wat is hier het beste tegen te doen? ( Foto's)

Hallo, ik zie dit als een zeer groot probleem, foto's zeggen genoeg.

Met vriendelijke groeten Koen.





Laatst gewijzigd door koen1988; 12 januari 2010 om 18:42
koen1988 is offline  
Oud 12 januari 2010, 18:54   #2
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Ah haarlijn ziet er nog netjes uit hoor, Koen. Je moet wel actie gaan ondernemen NU zodat het hier bij blijft, want weet wel zeker dat je AGA hebt. Je haar op je slapen is vrijwel verdwenen en dat zijn vaak de zwakkere haren.
norwood2 is offline  
Oud 12 januari 2010, 18:56   #3
koen1988
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2009
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ah haarlijn ziet er nog netjes uit hoor, Koen. Je moet wel actie gaan ondernemen NU zodat het hier bij blijft, want weet wel zeker dat je AGA hebt. Je haar op je slapen is vrijwel verdwenen en dat zijn vaak de zwakkere haren.

Bedankt voor de snelle reactie, wat is AGA precies? en het lijkt misschien alsof mijn haarlijn er nog netjes uitziet, maar mijn voorhoofd lijkt groter dan normaal nu.. terwijl ik dat vroeger niet had dus ik denk dat me haarlijn naar achteren is gegaan.

Groetjes
koen1988 is offline  
Oud 12 januari 2010, 18:59   #4
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koen1988 Bekijk bericht
Bedankt voor de snelle reactie, wat is AGA precies? en het lijkt misschien alsof mijn haarlijn er nog netjes uitziet, maar mijn voorhoofd lijkt groter dan normaal nu.. terwijl ik dat vroeger niet had dus ik denk dat me haarlijn naar achteren is gegaan.

Groetjes
Dat denk ik ook wel, maar dan hoef je nog niet meteen te kijk te lopen. Je zal wel 21/22 jaar zijn, en dit zie je veel vaker bij begin 20'ers. Je hebt wel inhammen, maar vind het je wel goed staan eigenlijk. Maar nogmaals, je zal nu wel actief moeten gaan worden om het niet te laten verergeren.

AGA is erfelijke haaruitval.
norwood2 is offline  
Oud 12 januari 2010, 21:26   #5
koen1988
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2009
Berichten: 27
Zou www.tophaar.nl een uitkomst voor mij kunnen zijn?

Groet
koen1988 is offline  
Oud 12 januari 2010, 21:37   #6
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Meen je dat serieus ?
norwood2 is offline  
Oud 12 januari 2010, 21:49   #7
koen1988
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2009
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Meen je dat serieus ?

Ja, ik schaam me ervoor.. en misschien kunnen ze het deels bijwerken?
Of is dat een hele gekke gedachte?

Gr.
koen1988 is offline  
Oud 12 januari 2010, 22:13   #8
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Tja, ik ben de laatste die zal zeggen "niet aanstellen", maar vind dit wel opvallend. Tis inmiddels duidelijk dat je het niet zo mooi vind, maar om nu voor een haarwerkje te gaan, in deze situatie, is weer het andere uiterste.

Dat is naar mijn mening iets voor kale mensen. Vaak kale vrouwen die met een schuin oog worden aangekeken, brandwonden patienten e.d. Niet vervelend bedoelt, maar zoek anders eens een goede psycholoog. Misschien helpt een goed gesprek in jouw geval om de koe eens goed bij de hoorns te vatten en dan verder te kijken wat er mogelijk is. Haartransplantatie bv, maar het heeft weinig zin om juist nu overhaaste dingen te gaan doen, denk ik.
norwood2 is offline  
Oud 12 januari 2010, 22:16   #9
koen1988
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2009
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Tja, ik ben de laatste die zal zeggen "niet aanstellen", maar vind dit wel opvallend. Tis inmiddels duidelijk dat je het niet zo mooi vind, maar om nu voor een haarwerkje te gaan, in deze situatie, is weer het andere uiterste.

Dat is naar mijn mening iets voor kale mensen. Vaak kale vrouwen die met een schuin oog worden aangekeken, brandwonden patienten e.d. Niet vervelend bedoelt, maar zoek anders eens een goede psycholoog. Misschien helpt een goed gesprek in jouw geval om de koe eens goed bij de hoorns te vatten en dan verder te kijken wat er mogelijk is. Haartransplantatie bv, maar het heeft weinig zin om juist nu overhaaste dingen te gaan doen, denk ik.
Ja, daar heb je gelijk in, maar een haartransplantatie is voor mij niet te betalen en ik heb gelezen dat de kans op slagen niet heel groot is..

Kaal zijn is opzich geen probleem voor mij alleen ik ben pas 21 en niemand in mijn omgeving heeft ditzelfde probleem, en daarom juist word ik 'schuin'aangekeken.
In ieder geval bedankt voor je reactie.. ik hoop dat er nog meer mensen hier zullen reageren zodat ik een afweging kan maken wat ik het beste kan doen.

Vriendelijke groet

Koen
koen1988 is offline  
Oud 12 januari 2010, 22:18   #10
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koen1988 Bekijk bericht
Ja, daar heb je gelijk in, maar een haartransplantatie is voor mij niet te betalen en ik heb gelezen dat de kans op slagen niet heel groot is..
Ligt eraan hoe groot de kaalheid is. Zijn er velen hier, die dik tevreden zijn, maar $$ is idd een issue voor velen.
norwood2 is offline  
Oud 12 januari 2010, 23:37   #11
M1989
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Berichten: 148
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koen1988 Bekijk bericht
Kaal zijn is opzich geen probleem voor mij alleen ik ben pas 21 en niemand in mijn omgeving heeft ditzelfde probleem, en daarom juist word ik 'schuin'aangekeken.
Ik ben over enkele maanden 21, bij mij begon het ook vroeg. Zelf ervaar ik echt geen problemen met mijn omgeving. Iedereen vind het wel staan en is positief. Heb helemaal niet het gevoel dat ik 'schuin' zou worden aangekeken. Tuurlijk hoor je wel es 'hee kale' maar dat kan ik wel hebben, ik zou het zelf ook zeggen denk ik haha.
Gewoon zelfvertrouwen uitstralen, dan is er niets aan de hand. Borst vooruit en kop omhoog, beetje 'n buff lichaam wil ook wel helpen. Ik denk dat het gewoon in je hoofd zit wat betreft het schuin aankijken.
M1989 is offline  
Oud 16 januari 2010, 17:09   #12
koen1988
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2009
Berichten: 27
Deze mag dicht
koen1988 is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
welke methode tegen ongewenste haargroei is het beste?? kimaa Hirsutisme - Behandelingen 19 10 april 2010 15:59
Liefde, vriendschap en wat het waard is. Guoy Van alles en nog wat... 53 9 januari 2008 08:55
Wat is het beste middel voor de inhammen (frontaal)? Emanuel1986 Medicijnen/haargroeimiddelen 62 30 september 2007 22:29
Ik nieuw hier: wat kan ik het beste doen? Alecx AGA - Algemeen 2 16 augustus 2002 23:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.