Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 februari 2010, 19:18   #1
Tomplayer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2010
Berichten: 2
16 jaar haar dunner wordend

Hallo,

Laatste tijd hou ik me nogal bezig met mijn haar dat dunner en dunner word. Bij mij kruim beginnen al lichte kale plekken te vertonen en begin ook al bij mijn inhammen dunner te worden. En me linker kant is ook dunner dan me rechter, want ik lig altijd met mijn linker zijde van me hoofd op het kussen, is dat ook nog iets wat invloed heeft op mijn haar uit val?

Ik ben een vana tieve wax gebruiker eerst dacht ik bij mijzelf oo het kan nog wel je verliest 100 haren per dag. Maar na ongeveer een paar maanden werd me haar er toch echt dunner op. Ik had voordat ik wax gebruikte (toen nog gel) echt een dikke bos met haar. Maar zoals ik al eerder zei word het steeds dunner.

Wat kan ik hieraan doen? Want ik wil echt niet om mijn 19e al kaal zijn!

Overigens wanneer ik geen wax in heb heb ik nog best een bos met haar, maar ik wil graag goed voor de dag komen en gebruik daarom nog steeds dagelijks wax.


Groetjes Tom
Tomplayer is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2010, 23:22   #2
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomplayer Bekijk bericht
Hallo,

Laatste tijd hou ik me nogal bezig met mijn haar dat dunner en dunner word. Bij mij kruim beginnen al lichte kale plekken te vertonen en begin ook al bij mijn inhammen dunner te worden. En me linker kant is ook dunner dan me rechter, want ik lig altijd met mijn linker zijde van me hoofd op het kussen, is dat ook nog iets wat invloed heeft op mijn haar uit val?

Ik ben een vana tieve wax gebruiker eerst dacht ik bij mijzelf oo het kan nog wel je verliest 100 haren per dag. Maar na ongeveer een paar maanden werd me haar er toch echt dunner op. Ik had voordat ik wax gebruikte (toen nog gel) echt een dikke bos met haar. Maar zoals ik al eerder zei word het steeds dunner.

Wat kan ik hieraan doen? Want ik wil echt niet om mijn 19e al kaal zijn!

Overigens wanneer ik geen wax in heb heb ik nog best een bos met haar, maar ik wil graag goed voor de dag komen en gebruik daarom nog steeds dagelijks wax.


Groetjes Tom
Als eerste stap zou ik je aanraden om naar de huisarts te gaan. Die kan het één en ander testen en eventueel doorsturen naar een dermatoloog.

Aan de wax zal het zeer waarschijnlijk niet liggen.

Succes en sterkte!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2010, 01:59   #3
Tomplayer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2010
Berichten: 2
Dankuwel,
Aangezien ik binnenkort toch bij de huisarts ben, zal ik het meteen vragen.
Tomplayer is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Begin ik kaal te worden (haar dunner + teruglopende haarlijn) Surenas AGA - Algemeen 16 15 juli 2016 12:13
dunner wordend haar chelios Medicijnen/haargroeimiddelen 4 24 juli 2009 04:02
Algemene haarverzorging dimitjeeuuhh Overige (haar)discussies - Algemeen 14 20 juni 2009 16:38
Het beste styling product voor dunner wordend haar DikkieD Overige (haar)discussies - Algemeen 8 1 juni 2007 00:30
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 19:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.