Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 februari 2010, 15:41   #1
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Wat is 'resultaat'?

Oke, ik gebruik dus sinds een paar maanden minoxidil, en finasteride. Minoxidil ben ik heel strict in, ik gebruik het sowieso 2 x per dag, om de 12 uur als ik het niet vaker gebruik dan. Finasteride ben ik minder mee, soms slik ik het een dag of 2 niet.

Nu over mijn situatie. Ben 19, en sinds mn 18e heb ik gemerkt dat mn kapsel niet meer "compleet" is. Volgens mij heb ik altijd al een hele hoge haarlijn gehad, maar ik heb daarnaast ook zeker wel een scale 2 op de Norwood scale qua inhammen. Mijn haar is vrij lang, de achterkant raakt bijna mn boven rug en ik ben er erg aan gehecht natuurlijk.

Daarom vraag ik me ook af... wat is precies het "resultaat" waar ik zo veel over lees op deze site? Zover als ik weet, is het onmogelijk om zonder transplantatie je haren die je verliest weer terug te krijgen.

Betekend het resultaat van minox en fina dat het haarverlies stabiliseerd of stopt? Is het puur alleen een middel om het onvermijdelijke (kaal) uit te stellen, of ook echt om het te genezen en \ of compleet stop te zetten?

Ik moet wel zeggen dat ik volgens mij wel hergroei heb op mn temples, dus ik kan natuurlijk niet klagen denk ik... Maar de haartjes zijn vrij klein en dun (dun waren ze natuurlijk sowieso al voordat ik ze verloor, maar toch) dus ondanks ik erg blij ben mocht dit hergroei zijn (want hoe dan ook, de inhammen zijn minder kaal...) heb ik er weinig aan qua kapsel zelf, want de rest is veel langer.

Ook ben ik bang dat heel misschien je lichaam na een tijdje "gewend" gaat raken aan de finasteride. Daarmee bedoel ik, dat de fina dus geen effect meer heeft, en ondanks het slikken van chemicaliën, mn haren nog steeds uit zullen vallen. Gebeurt wel is vaker met soortgelijke pillen meen ik (anti-depresiva, parasetamol ect. je lichaam raakt gewend en het werkt niet meer...).

Wat is het is dat ik daarom alsnog heel bezorgt ben over de toekomst, want ook al weet ik dat kaal lang niet het einde van de wereld is natuurlijk... ik behou toch gewoon liever mijn haar, want ik ben er zeker van dat het mij persoonlijk niet staat.

Misschien veel tekst, maar ik zit wel met deze vragen. In ieder geval alvast bedankt voor degene die hierop antwoord.
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 16:04   #2
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Dreams Bekijk bericht
Daarom vraag ik me ook af... wat is precies het "resultaat" waar ik zo veel over lees op deze site? Zover als ik weet, is het onmogelijk om zonder transplantatie je haren die je verliest weer terug te krijgen.
Vind ik wel, hoewel anderen anders beweren, een foto/bewijs zie je zelden. Sommigen hebben wel wat hergroei ervaren door gebruik van...maar om nu de slingers uit te hangen....nou nee.

Citaat:
Betekend het resultaat van minox en fina dat het haarverlies stabiliseerd of stopt? Is het puur alleen een middel om het onvermijdelijke (kaal) uit te stellen, of ook echt om het te genezen en \ of compleet stop te zetten?
Puur een middel om te stabileren. Stoppen zal het niet, maar hoeft ook niet. We worden gemiddeld toch maar 75 jaar. Zo lang hoef je het maar te trekken.

Citaat:
Ook ben ik bang dat heel misschien je lichaam na een tijdje "gewend" gaat raken aan de finasteride. Daarmee bedoel ik, dat de fina dus geen effect meer heeft, en ondanks het slikken van chemicaliën, mn haren nog steeds uit zullen vallen. Gebeurt wel is vaker met soortgelijke pillen meen ik (anti-depresiva, parasetamol ect. je lichaam raakt gewend en het werkt niet meer...).
Klopt, men zegt dat het met fina niet anders is. Vind het daarom ook verstandig dat je het niet enkele dag neemt. Ik weet wel dat men spreekt over halfwaarden en dat het dan niet zou werken, maar geloof ik persoonlijk niet in.

Citaat:
Wat is het is dat ik daarom alsnog heel bezorgt ben over de toekomst, want ook al weet ik dat kaal lang niet het einde van de wereld is natuurlijk... ik behou toch gewoon liever mijn haar, want ik ben er zeker van dat het mij persoonlijk niet staat.
Daar hebben er meer last van hier...
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 16:17   #3
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Dreams Bekijk bericht
Zover als ik weet, is het onmogelijk om zonder transplantatie je haren die je verliest weer terug te krijgen.
Dat is zeker niet onmogelijk, maar er wel van afhankelijk hoe agressief de AGA is en op welke leeftijd.
Ben je inmiddels overgeschakeld op 5% minox? Want van 2% kun je meestal weinig nieuwe haren verwachten.
Haarverlies van 50-100 haren per dag is trouwens normaal en niet zorgwekkend zolang er maar nieuwe haren voor in de plaats komen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 16:30   #4
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dat is zeker niet onmogelijk, maar er wel van afhankelijk hoe agressief de AGA is en op welke leeftijd.
Ben je inmiddels overgeschakeld op 5% minox? Want van 2% kun je meestal weinig nieuwe haren verwachten.
Haarverlies van 50-100 haren per dag is trouwens normaal en niet zorgwekkend zolang er maar nieuwe haren voor in de plaats komen.
Maar je ziet het verschil er niet van... Als een haar uitvalt, weet je niet of hij terug gaat groeien ja of nee. Vandaar ook mn angst.
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 17:13   #5
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Klopt, men zegt dat het met fina niet anders is. Vind het daarom ook verstandig dat je het niet enkele dag neemt. Ik weet wel dat men spreekt over halfwaarden en dat het dan niet zou werken, maar geloof ik persoonlijk niet in.
En ik geloof er niet in dat je lichaam gewend raakt aan finasteride. Onderzoeken wijzen erop dat de werking ook na jaren (het langste onderzoek dat ik tot nu toe gezien heb is 7 jaar) nog steeds heel positief is.

Ik heb het al vaker gezegd, je lichaam kan zich niet aanpassen aan fina door ineens heel andere hormonen aan te maken of zo. Het enige dat het lichaam kan doen is wat meer testosteron aanmaken om dalende DHT concentraties te proberen te compenseren, maar ook daaraan zit een grens. En aangezien je testosteron met de jaren toch al daalt, zie ik dat eerder als een positief bijverschijnsel

Ik zou zelf juist streven naar een zo gelijkmatig mogelijke inname. Het lichaam houdt doorgaans niet van grote veelvuldige wisselingen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 17:25   #6
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
En ik geloof er niet in dat je lichaam gewend raakt aan finasteride. Onderzoeken wijzen erop dat de werking ook na jaren (het langste onderzoek dat ik tot nu toe gezien heb is 7 jaar) nog steeds heel positief is.
Denk dat de topic starter het over een veel langere periode heeft dan maar 7 jaar.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 17:43   #7
_Suske_
HaarWeb lid
 
_Suske_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 januari 2010
Berichten: 55
Ik denk dat de topicstarter zich teveel zorgen maakt om niets.
Zit kaalheid in je familie, zowel/of langs je vader als/of langs je moeders kant?

Zoja, wees wat strikter met de Finasteride...dus elke dag!
Is er gewenning?...Hoe goed werkt het?... Ik kan je alvast zeggen, al vertraagd het enkel het kaler worden, het is beter dan niets doen!

Resultaatgewijs zorgt Finasteride voor 80% stabilisatie en hergroei, Minoxidil slechts 20%. Finasteride is dus veel doeltreffender in je strijd tegen AGA. En dit komt van Feriduni himself!

Over de Minoxidil twijfel ik zelf nog, ben er één maand mee bezig en kan alvast zeggen dat ik ook fijne donshaartjes zie verschijnen. Twijfel alleen of dit ook daadwerkelijk volwaardige haren gaan worden.
Komt daar nog bij dat die Rogaine Foam (die ik gebruik) hier niet te verkrijgen is. OK, je hebt ebay, maar ga ik nu de rest van mn leven via ebay busjes bestellen die kunnen tegengehouden worden door de douane voor wat donshaartjes
_Suske_ is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 17:48   #8
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Minoxidil zorgt ervoor dat haren langer in de anagene fase behouden blijven. Op die manier is het dus wel doeltreffend.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 17:49   #9
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Denk dat de topic starter het over een veel langere periode heeft dan maar 7 jaar.
Je lichaam raakt ook nooit gewend aan water, Norwood. Het kan zich maar tot zekere hoogte aanpassen.

Die onderzoeken van 7 jaar laten eerder een toenemende werkzaamheid zien. En als je naar ervaringen kijkt, dan lijkt finasteride effectiever te werken naarmate je ouder wordt. Finasteride blijft finasteride, je lichaam kan zich er niet tegen wapenen en we worden allemaal ouder ...

Ik blijf er dus bij, ik geloof niet in verminderde werking.

Ik geloof wel in het verlies van vertrouwen. Buiten plenst het en we staan onder een zelfgebouwd afdakje dat nog steeds harder gaat lekken. Maar ik kan je verzekeren, als je er onder vandaan stapt wordt je nog steeds veel sneller nat, zelfs als je al zo lang onder het afdak hebt gestaan dat je amper meer kunt geloven dat het buiten regent.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 17:59   #10
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Je lichaam raakt ook nooit gewend aan water, Norwood. Het kan zich maar tot zekere hoogte aanpassen.

Die onderzoeken van 7 jaar laten eerder een toenemende werkzaamheid zien. En als je naar ervaringen kijkt, dan lijkt finasteride effectiever te werken naarmate je ouder wordt. Finasteride blijft finasteride, je lichaam kan zich er niet tegen wapenen en we worden allemaal ouder ...

Ik blijf er dus bij, ik geloof niet in verminderde werking.

Ik geloof wel in het verlies van vertrouwen. Buiten plenst het en we staan onder een zelfgebouwd afdakje dat nog steeds harder gaat lekken. Maar ik kan je verzekeren, als je er onder vandaan stapt wordt je nog steeds veel sneller nat, zelfs als je al zo lang onder het afdak hebt gestaan dat je amper meer kunt geloven dat het buiten regent.
Ik ben geen onderzoeker Anthon, maar zie de relatie niet zo tussen medicatie en water...

Feit is in elk geval dat mensen met depressive klachten regelmatig na verloop van tientallen jaren van medicijn moeten wisselen of hogere dossisen tot zich moeten gaan nemen. Wil niet zozeer anti-depressiva met fina vergelijken maar snap de gedachtengang wel van hem. Ik vind dit in elk geval relevanter dan fina met water vergelijken. Als een medicijn waar miljoenen mensen gebruik van maken dit al heeft, hoe zit dat dan wel niet met iets al finasteride ? Dit geeft toch te denken.

Om nog maar niet te spreken dat fina eigenlijk op de markt is gebracht voor voornamelijk oudere mensen, die in hun laatste levensfase bezig zijn. Op een gegarandeerde lange duur werking, met fina, zou ik mijn geld in elk geval niet durven zetten.

Laatst gewijzigd door norwood2; 21 februari 2010 om 18:09
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 18:15   #11
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dat is zeker niet onmogelijk, maar er wel van afhankelijk hoe agressief de AGA is en op welke leeftijd.
Ben je inmiddels overgeschakeld op 5% minox? Want van 2% kun je meestal weinig nieuwe haren verwachten.
Haarverlies van 50-100 haren per dag is trouwens normaal en niet zorgwekkend zolang er maar nieuwe haren voor in de plaats komen.
Ik weet niet of ik al naar 5% wil... 2% bevalt nu goed en ik moet nog een lange lange periode blijven smeren als ik mn haar wil behouden lijkt me.

Dus je lichaam kan niet wennen aan fina? Dat is best goed om te horen.
Had trouwens ook van mn moeder gehoord dat er iemand was op de olympische spelen die zn Rogaine niet mee mocht nemen over de grens.

Zuigt best wel, want wil wel veel gaan reizen...
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 18:15   #12
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ik ben geen onderzoeker Anthon, maar zie de relatie niet zo tussen medicatie en water...

Feit is in elk geval dat mensen met depressive klachten regelmatig na verloop van tientallen jaren van medicijn moeten wisselen of hogere dossisen tot zich moeten gaan nemen. Wil niet zozeer anti-depressiva met fina vergelijken maar snap de gedachtengang wel van hem. Ik vind dit in elk geval relevanter dan fina met water vergelijken. Als een medicijn waar miljoenen mensen gebruik van maken dit al heeft, hoe zit dat dan wel niet met iets al finasteride ? Dit geeft toch te denken.

Om nog maar niet te spreken dat fina eigenlijk op de markt is gebracht voor voornamelijk oudere mensen, die in hun laatste levensfase bezig zijn. Op een gegarandeerde lange duur werking, met fina, zou ik mijn geld in elk geval niet durven zetten. Als je het kan redden met een zo'n klein mogelijke dosis, zou ik die kans grijpen.

Maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk.
Volgens mij is het grote verschil met finasteride dat er geen sprake is van enzymatische omzetting van een hormoon. Dat proces is zeer complex en altijd hetzelfde, of je nu 20 bent of 80. En het proces zal nooit anders kunnen zijn of je nu 1 jaar fina gebruikt of 50. Je lichaam heeft gewoon geen andere mogelijkheid om DHT te produceren dan met testosteron als basis en 5-alpha-reductase als enzym. Geen enkel ander enzym kan dat voor je doen. En finasteride zal altijd reageren met dat enzym. Zo simpel is biochemie dan soms ook wel weer.

Maar goed, we komen er over 40 jaar nog wel eens op terug

Enne, fina is niet gemaakt voor oude mensen. Het is toevallig zo dat de aandoening waartegen het gemaakt is vooral oudere mannen treft. Mocht het een jonge man treffen, dan kan die er net zo effectief mee behandeld worden.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 18:31   #13
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Dreams Bekijk bericht
Oke, ik gebruik dus sinds een paar maanden minoxidil, en finasteride. Minoxidil ben ik heel strict in, ik gebruik het sowieso 2 x per dag, om de 12 uur als ik het niet vaker gebruik dan. Finasteride ben ik minder mee, soms slik ik het een dag of 2 niet.

Nu over mijn situatie. Ben 19, en sinds mn 18e heb ik gemerkt dat mn kapsel niet meer "compleet" is. Volgens mij heb ik altijd al een hele hoge haarlijn gehad, maar ik heb daarnaast ook zeker wel een scale 2 op de Norwood scale qua inhammen. Mijn haar is vrij lang, de achterkant raakt bijna mn boven rug en ik ben er erg aan gehecht natuurlijk.

Daarom vraag ik me ook af... wat is precies het "resultaat" waar ik zo veel over lees op deze site? Zover als ik weet, is het onmogelijk om zonder transplantatie je haren die je verliest weer terug te krijgen.

Betekend het resultaat van minox en fina dat het haarverlies stabiliseerd of stopt? Is het puur alleen een middel om het onvermijdelijke (kaal) uit te stellen, of ook echt om het te genezen en \ of compleet stop te zetten?

Ik moet wel zeggen dat ik volgens mij wel hergroei heb op mn temples, dus ik kan natuurlijk niet klagen denk ik... Maar de haartjes zijn vrij klein en dun (dun waren ze natuurlijk sowieso al voordat ik ze verloor, maar toch) dus ondanks ik erg blij ben mocht dit hergroei zijn (want hoe dan ook, de inhammen zijn minder kaal...) heb ik er weinig aan qua kapsel zelf, want de rest is veel langer.

Ook ben ik bang dat heel misschien je lichaam na een tijdje "gewend" gaat raken aan de finasteride. Daarmee bedoel ik, dat de fina dus geen effect meer heeft, en ondanks het slikken van chemicaliën, mn haren nog steeds uit zullen vallen. Gebeurt wel is vaker met soortgelijke pillen meen ik (anti-depresiva, parasetamol ect. je lichaam raakt gewend en het werkt niet meer...).

Wat is het is dat ik daarom alsnog heel bezorgt ben over de toekomst, want ook al weet ik dat kaal lang niet het einde van de wereld is natuurlijk... ik behou toch gewoon liever mijn haar, want ik ben er zeker van dat het mij persoonlijk niet staat.

Misschien veel tekst, maar ik zit wel met deze vragen. In ieder geval alvast bedankt voor degene die hierop antwoord.

Kijk eens op hairlosstalk.com bij de succes stories, genoeg foto´s met hergroei te vinden.

Bij mij zelf is mn haar voller geworden en mn haarlijn is iets beter.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 18:36   #14
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Enne, fina is niet gemaakt voor oude mensen. Het is toevallig zo dat de aandoening waartegen het gemaakt is vooral oudere mannen treft. Mocht het een jonge man treffen, dan kan die er net zo effectief mee behandeld worden.
Ik zei niet dat het voor oude mensen gemaakt was. Ik zei precies wat jij nu zegt, alleen een stuk bekromperder. Ik hoop niet dat je nog steeds op die stoel zit.

Laatst gewijzigd door norwood2; 21 februari 2010 om 18:39
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2010, 21:30   #15
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _Suske_ Bekijk bericht
Over de Minoxidil twijfel ik zelf nog, ben er één maand mee bezig en kan alvast zeggen dat ik ook fijne donshaartjes zie verschijnen. Twijfel alleen of dit ook daadwerkelijk volwaardige haren gaan worden.
Mijn man heeft op de bovenkant van zijn hoofd en de kruin weer volwaardige nieuwe haren gekregen door Rogaine Foam. Ik kan je niet garanderen dat dat bij jou ook zal gebeuren, maar je hebt er wel kans op.
De vele pakketjes van eBay (ook andere spullen dan haargroeimiddelen) zijn bij ons nog nooit onderschept of kwijtgeraakt.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn resultaat: +- 1000 grafts FUE Prohairclinic lesshair Chirurgische behandelingen 33 7 september 2009 12:32
Indien Fina niet beoogd resultaat: wat dan? Bram2006 Medicijnen/haargroeimiddelen 6 8 juli 2007 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.