Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Mededelingen > Mededelingen

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 24 oktober 2002, 15:33   #1
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Exclamation Omgangsvormen op HaarWeb, definitieve blokkering van een lid.

Beste Forumleden en bezoekers,

Via deze weg wil ik jullie allen nogmaals wijzen op het belang van omgangsvormen op het HaarWeb Forum. Gelukkig houdt iedereen zich hier vooralsnog uitstekend aan, met 1 of 2 uitzonderingen.

Éen van deze uitzonderingen betrof ons lid 'Jay', waarover wij veelvuldig klachten binnenkregen. Zoals je in http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=6036#post6036 kunt lezen heb ik -n.a.v. eerdere waarschuwingen richting het betreffende lid- vandaag besloten om zijn toegang tot het HaarWeb Forum per onmiddelijke ingang voorgoed te blokkeren.

Vrijwel direct na deze blokkering heeft het betreffende lid al een poging ondernomen om onder deze blokkering uit te komen, door zich onder een andere UserName en IP-adres aan te melden.
Ook deze aanmelding is door mij geblokkeerd.

Bij deze wil ik een ieder dan ook verzoeken om bij (verdere) klachten omtrent dit betreffende lid of andere zaken die niet in overeenstemming zijn met onze richtlijnen en omgangsvormen, dit te melden aan mij.

De aangewezen weg om dit te doen is via de link 'report this post to a moderator', die je bij elke posting kunt vinden. Daarnaast kun je mij altijd bereiken via webmaster (at) haarweb.nl

Een definitieve blokkering van een lid is een ernstige zaak, vandaar dat ik jullie hiervan via deze Mededeling op de hoogte wil brengen. In de afgelopen 1,5 jaar is het 2 keer voorgekomen dat wij noodgedwongen tot een dergelijke maatregel zijn overgegaan. Een lid moet héél ver gaan wil het tot een dergelijke actie komen.

Op HaarWeb geldt een 100% vrije meningsuiting. Inhoudelijk gezien mag je ALLES zeggen wat je kwijt wilt. Wij stellen echter wel enige voorwaarden aan de wijze waaróp je met elkaar communiceert. Het HaarWeb Forum is een plek waar lotgenoten zich 'thuis' dienen te voelen, m.a.w: wij verwachten dat onze leden op een respectvolle wijze met elkaar omspringen en elkaar ondersteuning bieden m.b.t. hun haarprobleem i.p.v. elkaar 'in de haren' te vliegen....

Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 8 mei 2006 om 12:54
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.