Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 december 2015, 16:57   #1
yoshiino
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2015
Berichten: 1
Geslacht:
Haar donkergrijs verven

Hallo iedereen,

Ik wil graag mijn haar verven naar donkergrijs/gunmetal en wou graag vragen hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Ik heb van nature donkerbruin haar. Mijn haar is dik en krullend /golvend. Ik heb nog nooit mijn haar geverfd.
Nou wil ik mijn haar verven naar een donkergrijze haarkleur en ik vroeg me af of ik mijn haar moet bleken of dat ontkleuren ook voldoende is aangezien ik een donkere kleur wil bemachtigen.
Voorbeelden van hoe ik het zou willen hebben



Alvast bedankt!

Groetjes
yoshiino is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2017, 03:08   #2
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Volgens mij is het gebruik van permanente haarverf niet gezond, en kun je er misschien zelfs ziek van worden op lange termijn. Tenzij het henna is en dus op natuurlijke basis. Dat komt doordat er schadelijke stoffen uit de haarverf via je huid in je bloed kunnen komen

Dus ik zou je haar alleen verven met een niet-natuurlijke permanente haarverf, als daar een zeer goede reden voor is. Kappers verdienen aan het verven van haar. Die hebben daardoor meestal weinig aandacht voor de mogelijke gezondheidsrisico's van permanente haarverf.

Voor bijzondere gelegenheden waarin je perse een andere haarkleur wilt, kun je daarom volgens mij beter een pruik opzetten, of uitwasbare haarverf gebruiken.

Laatst gewijzigd door theo sluis; 2 juli 2017 om 03:12
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.