Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 augustus 2019, 00:40   #1
JdZoet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Ervaringsbericht FUE buitenland: Dr. Cinik Hair Hospital (Turkije)

Gezien de onzekerheid die een behandeling in het buitenland met zich meebrengt wil ik even een ervaringsbericht plaatsen over mijn haartransplantatie in Turkije.

Voor mij doorslaggevend was dat ik bij minder kosten toch voor een hoog aangeschreven kliniek kon kiezen.
Gekozen heb ik Dr. Cinik vooral aan de hand van de honderden positieve reviews op RealSelf.com.

De reis ligt inmiddels een week achter mij, en ik ben blij met de gemaakte keuze.

Arzu de Nederlandse assistente van Dr. Cinik is een fenomeen en heeft mij met volle inzet door het hele proces geleid. Antwoorden, hulp, en zorg allemaal snel en buitengewoon vriendelijk.
Alles wilde ze doen. Van eerste info, tot vliegtickets, vervoer, etc. Mits je dat wil hoef je zelf nergens aan te denken.

Dag 1: 's avonds aangekomen. Ontmoeting en uit eten met Arzu, terug naar hotel om te slapen.
Dag 2: 's ochtends met een shuttle opgehaald, Dr. Cinik ontmoet, ingreep ondergaan, terug naar hotel.
Dag 3: 's ochtends check-up door Dr. Cinik, en terug naar huis gevlogen.

In de kliniek liep alles van een leien dakje met Arzu als tolk om communicatie mogelijk te maken. De kliniek maakte een verzorgde en professionele indruk. De mensen vriendelijk en kundig.

De ervaringen die ik buiten de kliniek gemaakt heb waren helaas minder positief. Communicatie was moeilijk: Engels en Duits werden door hotelpersoneel, taxi's, etc niet, of slecht begrepen. Ik zal wel pech gehad hebben. Gewend ben ik dit van werkenden in tourisme namelijk niet.

In conclusio kan ik een ingreep in het buitenland prima aanraden, maar doe dit alleen met een contactpersoon die communicatie goed mogelijk maakt en bij iedere stap erbij is. Kies ook geen goedkope kliniek als je al van grotere koopkracht in het buitenland geniet.

Nu is het even afwachten wat het resultaat wordt. Mij waren 2000 grafts voorspeld en ik heb er uiteindelijk 2700 gekregen.

Over een jaar zal ik het weten.
JdZoet is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.