Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Bekijk resultaten enquête: Jouw resultaat met dutasteride? [LUKT STEMMEN BIJ JOU NIET? STUUR PM NAAR TIURI]
A) Stabilisatie van kaalwordingsproces en hergroei van haren 33 30,84%
B) Alleen stabilisatie van kaalwordingsproces, geen hergroei 37 34,58%
C) Kaalheid zet door na langer dan 1 jaar gebruik 37 34,58%
Aantal stemmers: 107. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 4,71 gemiddeld. Weergave
Oud 27 april 2003, 18:42   #31
pupuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2001
Berichten: 171
hoi Russel,

ik weet het niet zeker, omdat ik ook iets dikker ben geworden de laatstse tijd. Ik heb wel wat vet bij mijn borst, maar ook bij mijn buik. En ook train ik ook veel borst (bankdrukken). Misschien lijkt het dus maar zo. Mijn vriendin vindt het namelijk niet. Maar ik ga wel oestrogeen remmers proberen. Cyclofenil schijnt heel goed te zijn en heeft niet de bijwerkingdat het testosteron aanmaakt.Want volgens mij krijg je hier juist weer haaruitval door(of heb ik het mis). Maar goed, ik stop niet met duta want volgens mij krijg ik allemaal nieuwe haartjes bij mijn inhammen. Dus ik wil het nog een lange tijd aankijken.
ik hou je op de hoogte,

groeten Pupuh
pupuh is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2003, 17:56   #32
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Pupuh

je moet niet teveel bankdrukken, dit stimuleert de hersenen om Testosteron aan te maken om je spiermasse te versterken. Testosteron kan weer omgezet worden in Oestrogeen.

Duta stopt vrijwel al je 5 ar, dus veel zal er niet worden omgezet naar DHT.

Medicijnen gebruiken is op zich nooit goed, ik zou zeggen, ga cardiofitness doen en verbrandt juist Testosteron dan het aan te maken Maar ja, dit is maar een advies.

Teveel Testosteron zorgt er ook voor dat je je moe en lusteloos gaat voelen als het niet wordt verbrand op de een of een andere manier.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2003, 19:43   #33
pupuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2001
Berichten: 171
Hoi Rocco,

dank je voor je advies!Ik moet inderdaad meer aaan cardio gaan doen. Maar dat moet wel lukken want we hebben een home trainer gekocht. Weet jij misschien iets van de oestrogeen remmer cyclofenil. En of dit invloed heeft op de werking van duta.

groeten Pupuh
pupuh is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2003, 17:13   #34
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hoi Pupuh

Ik ken cyclofenil niet zo goed, maar wat ik wel weet is dat ARIMIDEX een goede oestrogeenblokker is. Voor zover ik weet gaat deze geen reactie aan met Dutasteride.

Mocht je Arimidex gaan gebruiken, wees dan op je hoede dat je niet teveel ervan gaat innemen. Want een totale oestrogeenblokking is schadelijk voor je lichaam. Je lichaam heeft tot in enige maten oestrogeen nodig voor bepaalde processen.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2003, 18:51   #35
pupuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2001
Berichten: 171
Hoi Rocco,

bedankt. Ik denk inderdaad dat ik Arimidex ga proberen, maar wil eerst nog even aankijken met de cardio-training.

groeten Pupuh
pupuh is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2003, 13:34   #36
MxK
HaarWeb lid
 
MxK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2003
Berichten: 73
Is duta al op doktersrecept te krijgen?
MxK is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2003, 20:55   #37
Alessandro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2001
Berichten: 98
Ik denk eerlijk gezegd dat geen enkele arts in Nederland een recept zal geven tot het geregistreerd is (tegen prostaat vergroting). En helaas zullen we dan nog wel wat jaartjes moeten wachten.
Als jullie er 1 vinden die het doet, meteen melden , maar ik vrees het ergste want volgens mij komen ze dan zwaar in de problemen.
Alessandro is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2003, 18:01   #38
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
resultaat

Ik gebruik nu ongeveer 5 maanden lang duta. Absoluut geen uitval gehad, m'n haar wordt ook wat dikker (althans zo voelt 't). Verder is m'n haarlijn wat donkerder geworden. Heb nog veel donshaar om mijn vroegere haarlijn, waar sommige haren overgaan op pigmentrijker haren. De komende paar maanden zullen de resultaten toenemen, dat geloof ik en dat hoop ik.

groeten
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2003, 08:53   #39
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Goed nieuws DHT-Killer.

Gebruik je 1 capsule per dag (0,5 mg).

Dus geen last van haaruitval bij je haarlijn gehad,zoals er veel wordt vermeld op andere sites?(en of de inhammen,als je die hebt?)

Russell
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2003, 17:44   #40
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Hallo Russel,

Ja, ik gebruik 0.5 mg pd.

Haar voelt inderdaad voller aan, geen vet en valt ook niet uit.

Ik weet niet wat het is met al die sheddings, maar ik denk dat de meeste (negatieve) posts op bv hairsite gewoon nonsens is.

Met Fina had ik aardige resultaten behaald, maar met Duta zie ik duidelijk dat m'n haren er gewoon mooier uitzien (dit ken je zeker wel, de bekende goede en slechte haardagen).

Ik denk zeker dat het nog een jaar gaat duren voor maximale resultaten, ik hou jullie op de hoogte.

groeten
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2003, 11:56   #41
Mathijs
007
 
Mathijs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2002
Berichten: 122
Shedding

Een shedding door het gebruik van duta komt zeker wel voor en is niet enkel een negatieve roddel. Ik heb zeker in de eerste drie maanden in een shedding gezeten en nu nog steeds maar neemt nu in de 4e maand heel langzaam af. Mijn haar voelt ook wat dikker aan, maar dit kan ook zo lijken.
Mathijs is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2003, 20:46   #42
Rob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 september 2001
Berichten: 61
Rocco,

Ben benieuwd naar jouw situatie op het moment! Al vorderingen/bijzonderheden?

groeten Rob
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2003, 18:43   #43
Danielkroes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2003
Berichten: 4
Fina of Duta?

Hey jongens,

Ik merk dat deze discussie op dit forum een beetje 'leeft'! Ik vind het trouwens een zeer mooi forum ,veel informatie. Ik zal even kort mijn situatie uitleggen. Ik ben momenteel 22 jaar, heb last van steeds groter wordende inhammen en achter mijn voorste haren (ponny) wordt mijn haar ook steeds dunner. Ik baal hier verschrikkelijk van en het beinvloed veel in mijn huidige leven. Ik ben echt van plan om duta/fina te gaan gebruiken. Ik heb nu bij de drogist 'Priorin' gehaald. Ik heb, na het lezen van verschillende topics hier, het gevoel dat dit middel niet echt zal helpen.. Mijn plan is dus om duta of fina te gebruiken.

Ik heb een vraag aan mensen die dit gebruiken, wat adviseren jullie mij? Duta of Fina? Hoe lang duurt de bestelling bij druonline?

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie reactie!

Gegroet Daniel

ps: zouden jullie ook zo te werk gaan (beginnen met duta/fina) om van het probleem af te komen, let wel, het is pas beginnende kaalheid?

Laatst gewijzigd door Danielkroes; 25 juni 2003 om 19:05
Danielkroes is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2003, 18:54   #44
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Re: Pupuh

Citaat:
Originally posted by Rocco
je moet niet teveel bankdrukken, dit stimuleert de hersenen om Testosteron aan te maken om je spiermasse te versterken. Testosteron kan weer omgezet worden in Oestrogeen.

Duta stopt vrijwel al je 5 ar, dus veel zal er niet worden omgezet naar DHT.

Medicijnen gebruiken is op zich nooit goed, ik zou zeggen, ga cardiofitness doen en verbrandt juist Testosteron dan het aan te maken Maar ja, dit is maar een advies.

Teveel Testosteron zorgt er ook voor dat je je moe en lusteloos gaat voelen als het niet wordt verbrand op de een of een andere manier.


Groetjes
Van bankdrukken ga je helemaal niet veel meer testosteron aanmaken. De testo zal bij hem niet aromatiseren naar estro, maar naar DHT.
Hoe kun je in godsnaam testo verbranden? ?? Dat bestaat niet.
Met cardio verbrand je vet.
Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2003, 21:31   #45
pupuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2001
Berichten: 171
Hoi Rob,

jij had je duta besteld bij www.merlonipharma.ch
Moet je hun een mailtje sturen om te vragen hoe je moet bestellen? Je kan nergens bestellen op die site.
alvast bedankt

groeten Pupuh
pupuh is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[dutasteride] Hoe kom ik eraan? Jeremy Medicijnen/haargroeimiddelen 256 24 januari 2015 19:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.