Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 3 maart 2010, 07:36   #166
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink hgh is zeer goed voor spiergroei en ook voor haargroei , toch zijn er ook nadelen

nadelen zijn : groei van neus , oren , handen , voeten....

ook hoekige kaken kan je ervan krijgen

dan is er ook nog risico op tumorgroei dacht ik

voor die groei van neus en oren ben ik zeker al niet te vinden hoor, zijn al groot genoeg
anders had ik het mischien geprobeerd, maar ik weet van iemand dat het al lange tijd gebruikt heeft dat effectief je kaken, en neus kunnen groeien ervan
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2010, 09:24   #167
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat Bekijk bericht
Humaan GroeiHormoon is niet zomaar verkrijgbaar, en daarnaast extreem duur. Er is een illegale handel maar de vraag is dan of je uberhaupt 'the real deal' zou krijgen. De effecten op haargroei zijn niet onderzocht voor zover ik weet.

Oold skool poster, nice nog van voor mijn tijd...
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2010, 09:25   #168
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
nadelen zijn : groei van neus , oren , handen , voeten....

ook hoekige kaken kan je ervan krijgen

dan is er ook nog risico op tumorgroei dacht ik

voor die groei van neus en oren ben ik zeker al niet te vinden hoor, zijn al groot genoeg
anders had ik het mischien geprobeerd, maar ik weet van iemand dat het al lange tijd gebruikt heeft dat effectief je kaken, en neus kunnen groeien ervan

Van HGH kun je ook een bolle buik krijgen, organen die groeien, ik zou ermee oppassen...
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2010, 18:29   #169
Beginner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 50
Post

^^^^UP^^^^ voor dit toch interessante middel!

Beste mensen,

We zijn alweer bijna 8 maanden verder, nadat ik al eens besloten had dit middel 'HGH' te gaan testen.

En van enkel wachten wordt mijn haar ook niet beter van.. Bovendien hoeven we uit de hoek van stamcellen voorlopig ook niets meer te verwachten nu de firma Intercytex (min of meer?) failliet is verklaard?

Nu dus tijd voor actie!

Ik heb in huis: 200 iu HGH (2 doosjes x 10 vials/flesjes x 10 iu)

*Merk (staat op vial): PRODIGY HGH 191aa (Human Somatropin) - met geel dopje "yellow tops".
*Kuur: 24 weken / 5 days on, 2 off = 1,67 iu HGH per dag, 1 maal daags injecteren voor het slapen gaan.
*Eerste injectie: 09-03-2010
*Andere medicijnen/haarmiddelen: geen.
*Haarstatus: nog steeds dramatisch, haren blijven uitvallen (voornamelijk merkbaar bij douchen), haarlijn blijft langzaam wijken (inhammen).


Dusss ... ik houd jullie wel op de hoogte van de resultaten middels dit draadje!
__________________
*Periode 2005-September tm 2006-Augustus (12 mnd): "Gouden Driehoek": Rooscure + Finasteride Proscar + Minoxidil 5%
*Periode 2006-Oktober tm 2007-November (14 mnd): Minoxidil 5% + Saw Palmetto + Spironolacton 5% + Folligen Spray
*Periode 2010-Maart tm 2010-Augustus (6 mnd): Groeihormonen (HGH) 24 wk 5 on 2 off, 1,67 iu + L-Thyroxine (T4) 100 mcg + Miconazolnitraat 2%
*Periode 2011-Januari tm 2011-Augustus (8 mnd): ASC-J9 + Minoxidil 5% @ 8 mnd 2 ml/0,42 mg per dag

*STATUS: Tjaaaa Fina bleek averechts te werken en heeft de status flink vernacheld helaas: heeft mooie, scherpe NW 0,3-lijn op een lelijke, rafelige manier doen wijken. Vervolgens gaf ook SP mij een constant, ziekelijk haarverlies. HGH 6mnd-kuur had geen effect op mijn haren. ASC-J9 deed de uitval doen stoppen en gaf me een goede basis voor acceptatie (en tonen) van de inhammen. Helaas was dit tijdelijk, want de uitval kwam terug. Nu OC000459?
Beginner is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2010, 18:42   #170
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Succes dr mee
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2010, 19:18   #171
Beginner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 50
Thanks,

Nog eenmaal de quote van 'PKBOY', ter stimulans voor mezelf:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkboy Bekijk bericht
...tot ik een half jaar geleden aan HGH(merk =Bluetops Lekker goedkoop) Begon een lichte dosering van 2 IU per dag ! en ! ongeveer na 3 tot 4 maanden gebruik merkte ik dat heel me inhammen dicht Groeide !! het word nu met de maand een stuk gezonder en dikker als of ik weer t kapsel heb van een 18 jaarige !!
__________________
*Periode 2005-September tm 2006-Augustus (12 mnd): "Gouden Driehoek": Rooscure + Finasteride Proscar + Minoxidil 5%
*Periode 2006-Oktober tm 2007-November (14 mnd): Minoxidil 5% + Saw Palmetto + Spironolacton 5% + Folligen Spray
*Periode 2010-Maart tm 2010-Augustus (6 mnd): Groeihormonen (HGH) 24 wk 5 on 2 off, 1,67 iu + L-Thyroxine (T4) 100 mcg + Miconazolnitraat 2%
*Periode 2011-Januari tm 2011-Augustus (8 mnd): ASC-J9 + Minoxidil 5% @ 8 mnd 2 ml/0,42 mg per dag

*STATUS: Tjaaaa Fina bleek averechts te werken en heeft de status flink vernacheld helaas: heeft mooie, scherpe NW 0,3-lijn op een lelijke, rafelige manier doen wijken. Vervolgens gaf ook SP mij een constant, ziekelijk haarverlies. HGH 6mnd-kuur had geen effect op mijn haren. ASC-J9 deed de uitval doen stoppen en gaf me een goede basis voor acceptatie (en tonen) van de inhammen. Helaas was dit tijdelijk, want de uitval kwam terug. Nu OC000459?
Beginner is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2010, 20:23   #172
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink je kent de update erover blijkbaar niet....

hij is blij er vanaf te zijn , nooit nog groeihormoon
gegroeide neus en kaken...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 9 maart 2010 om 20:34
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2010, 20:24   #173
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Ik ben erg benieuwd!
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2010, 21:12   #174
Beginner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
hij is blij er vanaf te zijn , nooit nog groeihormoon
gegroeide neus en kaken...
Hij is tegenwoordig anti-HGH, vanwege zijn angst voor extreme negatieve bijwerkingen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkboy Bekijk bericht
sinds gister gestopt met HGH ! om eventuele bijwerkingen te voorkomen !

het is wel goed geweest zo ..

HGH is niet de juiste oplossing voor haaruitval (aangezien het je leven en de groei van alles versnelt !)
en
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkboy Bekijk bericht
voor de mensen die HGH alleen voor hun haar willen gebruiken raad ik het eigenlijk wel af van wegen de eventuele bijwerking (kaak/neus groei /verhoogde kans op een tumor etc)
Maar heeft zelf tijdens zijn kuur alleen de volgende bijwerking ervaren:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkboy Bekijk bericht
de enigste bijwerking die ik ervaart heb was vocht vast houden, dat viel dus wel mee .
Dus ik kan hem niet volgen, want ik denk dat de genoemde extreme negatieve bijwerkingen alleen kunnen ontstaan bij een extreme dosis ( > 10 iu per dag). Dus ik geloof in de 1 á 2 IU-kuur. En ben positief

--
Jij iig veel succes met het andere pioniersexpiriment .. ASC-J9 .. ook interessant man... Succes!!
__________________
*Periode 2005-September tm 2006-Augustus (12 mnd): "Gouden Driehoek": Rooscure + Finasteride Proscar + Minoxidil 5%
*Periode 2006-Oktober tm 2007-November (14 mnd): Minoxidil 5% + Saw Palmetto + Spironolacton 5% + Folligen Spray
*Periode 2010-Maart tm 2010-Augustus (6 mnd): Groeihormonen (HGH) 24 wk 5 on 2 off, 1,67 iu + L-Thyroxine (T4) 100 mcg + Miconazolnitraat 2%
*Periode 2011-Januari tm 2011-Augustus (8 mnd): ASC-J9 + Minoxidil 5% @ 8 mnd 2 ml/0,42 mg per dag

*STATUS: Tjaaaa Fina bleek averechts te werken en heeft de status flink vernacheld helaas: heeft mooie, scherpe NW 0,3-lijn op een lelijke, rafelige manier doen wijken. Vervolgens gaf ook SP mij een constant, ziekelijk haarverlies. HGH 6mnd-kuur had geen effect op mijn haren. ASC-J9 deed de uitval doen stoppen en gaf me een goede basis voor acceptatie (en tonen) van de inhammen. Helaas was dit tijdelijk, want de uitval kwam terug. Nu OC000459?
Beginner is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2010, 12:41   #175
Beginner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 50
Korte update, na twee injecties (en twee nachten).

Het eerste effect dat ik merk is dat ik 's nachts in een hele diepe comaslaap zit. Dromen naar heel ver weg en 's ochtends bij het ontwaken weet ik niet meer of ik man of vrouw ben Ook merk ik dat ik daarna meteen kan opstaan en niet -zoals doorgaans- liever 'nog ff' blijf liggen.

Injecties doe ik overigens 'subcutaan' (betekent: onderhuids). Hier een goed voorbeeldfilmpje.

De eerste keer is een beetje vreemd om met die naalden en vials te knutselen, maar de tweede keer stelt die prik al niets voor (je voelt niks).


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david0ff Bekijk bericht
Hey, heb vandaag men eerste prik gehad.
Zit nu met 236IU en zal dat over 4 maand spreiden met 4IU om de dag.
Beste david0ff, ben ook wel benieuwd naar jouw update, omdat jij je kuur op 11-06-2009 gestart was?
__________________
*Periode 2005-September tm 2006-Augustus (12 mnd): "Gouden Driehoek": Rooscure + Finasteride Proscar + Minoxidil 5%
*Periode 2006-Oktober tm 2007-November (14 mnd): Minoxidil 5% + Saw Palmetto + Spironolacton 5% + Folligen Spray
*Periode 2010-Maart tm 2010-Augustus (6 mnd): Groeihormonen (HGH) 24 wk 5 on 2 off, 1,67 iu + L-Thyroxine (T4) 100 mcg + Miconazolnitraat 2%
*Periode 2011-Januari tm 2011-Augustus (8 mnd): ASC-J9 + Minoxidil 5% @ 8 mnd 2 ml/0,42 mg per dag

*STATUS: Tjaaaa Fina bleek averechts te werken en heeft de status flink vernacheld helaas: heeft mooie, scherpe NW 0,3-lijn op een lelijke, rafelige manier doen wijken. Vervolgens gaf ook SP mij een constant, ziekelijk haarverlies. HGH 6mnd-kuur had geen effect op mijn haren. ASC-J9 deed de uitval doen stoppen en gaf me een goede basis voor acceptatie (en tonen) van de inhammen. Helaas was dit tijdelijk, want de uitval kwam terug. Nu OC000459?
Beginner is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2010, 21:27   #176
dennis1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2009
Berichten: 26
over wie heb jij t nou ? Ronnie Coleman ?
Kom op zeg jullie praten hier als of jullie gaan kuren voor de mister O .
Die hoeveelheden waar jullie over praten 2 of 4 of 6 iu per dag is helemaal niks
Gezond is het nooit. Maar dat je neus en oren gaan groeien. Kom op zeg.
En die bolle buik is wel waar omdat je ingewanden ook gaan groeien maar dan praat je over hoeveelheden die gebruiken alleen pro bodybuilders bij hun zie je die buiken dus ook. Enne ik gebruik dus ook groeihormonen en meer in mij vrienden kring nou sorry der is nog nooit een haar terug gegroeid. Voor je haar of tegen kaalheid hoef je t dus niet te doen is weg gooien van je geld
dennis1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2010, 22:06   #177
Beginner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 50
Post

Beste volgers van deze thread,

Door het ontvangen van een aantal PM's voel ik me verplicht een update te geven.

In het kort: Ik heb de kuur 6 maanden consequent volgehouden (was eind augustus klaar), maar ik heb helaas geen noemenswaardig postief effect voor mijn haren kunnen ontdekken. Helaas!

De lage dosis van 1,67 iu per dag (5 on 2 off) deed zeker wel zijn werking, want ik merkte tijdens de 6 maanden wel andere effecten zoals:
-Zeer diep slapen en goed uitgerust uit bed springen, ook na korte nachten;
-Overdag altijd fit en scherper in denken;
-Mooiere/gladdere huid en nagels;
-Paar kilootjes eraf in gewicht (ik kwam weer op mijn oude, "ideale gewicht" van 21,75 zuivere BMI);
-Nooit meer ziek geweest;
-Algeheel goed humeur / goed in het vel;
-'s Ochtends bij opstaan soms wat lichte tintelingen in gewrichten bij vingers;
-Geen verdere negatieve bijwerkingen ondervonden.

Met betrekking tot de haren kan ik melden:
-Gedurende de eerste dagen merkte ik een hevigere uitval van mijn haren, voornamelijk 's ochtends bij het opstaan wanneer ik met mijn duim en wijsvinger zomaar een pluk eruit kon trekken. Later is dit trouwens overgegaan;
-Zo nu en dan had ik periode's dat ik zomaar 50 - 100 haren in de wasbak zag vallen wanneer ik door mijn kapsel ging schudden. Voorheen was dit zo'n 10 - 20 haren;
-Door deze bovengenoemde negatieve effecten ben ik er na 3 maanden "T4 L-Thyroxine" bij gaan nemen (100mcg tab per dag), vanwege de angst voor een verminderde werking van de schildklier (1 van de genoemde negatieve effecten van HGH). Ik las dat dat haarverlies kan opleveren. Omdat mijn haaruitval helaas wel doorzette wilde ik met T4 uitsluiten dat het door de schildklier kwam.

-Status: Ik vermoed dat mijn haren dikker en voller zijn geworden, maar tegelijkertijd is na de verstreken 6 maanden ook de haarlijn bij de inhammen weer een stukje verslechterd. Ik kan echter niet zeggen dat dit door de HGH harder is gegaan dan voorheen. Uitval bleef in ieder geval doorzetten en is niet gestopt. Helaas.


Conclusie-Advies voor andere forumleden: Ondanks het uitblijven van succes zou ik toch iedereen een HGH-kuur tegen haarverlies adviseren, want: het kan MOGELIJK bij jou werken en ALS het werkt is het wel een heel prettig remedie (niet smeren, alleen 6 maanden injecteren). En verder geen negatieve effecten bij zo'n lage dosis als 1-2 iu. Denk aan ons forumlid PKBOY (hergroei naar 18-jarig kapsel).



..zelf vestig ik mijn hoop nu op het middel ASC-J9 van forumlid/ontdekker 'wesley1982', helaas ben ik net te laat om mee te doen met zijn inkoopactie.... Volgende bestellinsgronde hoop ik er op tijd bij te zijn!
__________________
*Periode 2005-September tm 2006-Augustus (12 mnd): "Gouden Driehoek": Rooscure + Finasteride Proscar + Minoxidil 5%
*Periode 2006-Oktober tm 2007-November (14 mnd): Minoxidil 5% + Saw Palmetto + Spironolacton 5% + Folligen Spray
*Periode 2010-Maart tm 2010-Augustus (6 mnd): Groeihormonen (HGH) 24 wk 5 on 2 off, 1,67 iu + L-Thyroxine (T4) 100 mcg + Miconazolnitraat 2%
*Periode 2011-Januari tm 2011-Augustus (8 mnd): ASC-J9 + Minoxidil 5% @ 8 mnd 2 ml/0,42 mg per dag

*STATUS: Tjaaaa Fina bleek averechts te werken en heeft de status flink vernacheld helaas: heeft mooie, scherpe NW 0,3-lijn op een lelijke, rafelige manier doen wijken. Vervolgens gaf ook SP mij een constant, ziekelijk haarverlies. HGH 6mnd-kuur had geen effect op mijn haren. ASC-J9 deed de uitval doen stoppen en gaf me een goede basis voor acceptatie (en tonen) van de inhammen. Helaas was dit tijdelijk, want de uitval kwam terug. Nu OC000459?
Beginner is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2010, 14:52   #178
Roberdo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2010
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jermaine Bekijk bericht
vraagje aan beginner,

wil je aangeven waar je het kan bestellen op het moment dat je het weet,
wil ook een kuurtje gaan doen

groetjes en alvast bedankt
Heb net hetzelfde probleem.
maar iedereen mag uiteraard tips geven.
alvast bedankt
Roberdo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2010, 07:58   #179
t.the-one
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2010
Berichten: 4
hoi,

ik ben hier nw en las jullie bevindingen.
ik had zelf ook haarproblemen en ik gebruik nu al 3jr finalsteride.
en een jaar hgh.
en ben erg blij met de resultaten.
het is veilig om hgh tot 4iu per dag te zetten. ik weet dit omdat het in de bijsluiter staat en de anabolen kliniek in adam ook dit vertelt.

de aandoeningen doen zich pas voor bij extreem hogo doseringen van 12-20 iu per dag. door pro body builders.

het zou verstandiger zijn om 2iu per dag te zetten dan 4iu om de dag.
omdat het maar een aantal uren werkt.

de positieve effecten zijn er wel zoals fitter meer energie, minder vet, zet aan tot meer spiergroei, verhoogd libido.
en het remt het verouderingsproces!

vandaar de alle filmsterren in hollywood ook hgh gebruiken.

alleen kijk uit met aankopen op het net deze kun je niet controleren (fakes) of word niet toegezonden
t.the-one is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2010, 23:00   #180
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Hmm klinkt als goed spul alleen lame dat je het in moet spuiten!
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.