Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 december 2013, 12:15   #1
HappyDay
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 december 2013
Berichten: 3
Geslacht:
Exclamation tips & info nodig over full lace

Hallo iedereen,

Ik zit al een tijdje op dit forum te kyken en heb al wel wat dingetjes geleerd,
Maar ik heb jullie hulp nodig voor een paar vraagjes,

1. Ik wil graag me inhammetjes verbergen met swiss lace
maar is het mogelyk om een full lace wig te kopen en dan die in stukjes knippen voor me
inhammetjes

2. Als dit mogelyk is, hoelang blijven die stukjes die ik op me inhammetjes plak goed en mooi ? En wat is beter echt of nep haar ?


3. Is het mogelyk om een haarwerk te knippen/trimmen tot ongeveer 1cm
En ziet het er dan nog echt uit ?


Ik hoop dat jullie my kunnen helpen want ik zit al een tijdje met deze vragen en het is nu of nooit.

Groeten, Vince
HappyDay is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2013, 12:18   #2
HappyDay
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 december 2013
Berichten: 3
Geslacht:
Alvast een gelukkig en goed 2014 iedereen !!!
HappyDay is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2014, 21:24   #3
hoihallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2010
Berichten: 85
Geslacht:
Ik zou zeggen ga aan de slag. Koop een full lace wig en je zal zien dat je er zomaar stukjes uit kunt knippen voor je inhammetjes. Wel zelf eerst malletjes maken voor de juiste maat. Gewoon experimenteren. Inhammetjes bedekken blijft plak en knutselwerk en is het meest onopvallend als je je eigen haar wat langer laat zodat het er gedeeltelijk overheen valt.
hoihallo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2014, 21:56   #4
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
@happyday; welkom op het forum en jij ook de beste wensen voor 2014.

Je kan altijd experimenteren, zoals Hoihallo adviseert. Ik zou het dan wel met echt haar doen, dit kan je meekleuren met je eigen haar. Echt haar is vaak fijner van structuur dan synthetisch. Het kost je wel wat tijd & geld en je moet wel een beetje 'Creabea' zijn

Je kan ook naar een goede haarwerker gaan en je laten adviseren wat in jouw geval het beste is.

Sterkte & succes. Groetjes van Astrid
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2014, 22:51   #5
HappyDay
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 december 2013
Berichten: 3
Geslacht:
Bedankt voor de reacties !

Heeft iemand nog tips over welk soort lace ik het best kan gebruiken ?
Want ik zou het liefst de stukjes op me inhammetjes langere tijd laten zitten b.v 3/4 weken als dat kan.

Maar ik wel wel echt dat je het niet kan zien en dat het lijkt alsof uit me hoofd groeit.

En weet iemand een goede site waar ik een full lace kan kopen zonder afspraak etc.
HappyDay is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2014, 11:44   #6
hoihallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2010
Berichten: 85
Geslacht:
Volgens mij kan je het beste naar een haarwerken gaan om tot een juiste keuze te komen. Zij kunnen je adviseren.
Het belangrijkste is dat de haarstukken zich vermengen met je eigen haar. Echt haar is niet per definitie een betere keus en ik neem niet aan dat je zover wilt gaan om je eigen haar te gaan kleuren? Als je van jezelf fijn blond haar hebt zijn de meeste echt haar haarstukjes te grof van structuur of je moet voor het duurdere Europese haar gaan.
Succes in je zoektocht naar een aanvaardbare oplossing.
hoihallo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2014, 11:55   #7
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 871
Geslacht:
Als je een full lace wig in stukjes knipt heb je een grote kans dat de haren van de lace uit gaan vallen.

Ik denk dat je inderdaad het beste naar een haarwerker voor de inhammetjes kunt gaan. Die kan iets op maat voor je maken, speciaal voor de inhammetjes.

Een tip: transparante lace is het beste als je licht haar hebt, blanke huidskleur. En de knoopjes moeten gebleekt zijn. Bij donker haar is dat moeilijker (die gebleekte knoopjes) Swiss lace valt minder op dan French lace, maar scheurt wel sneller. Misschien is thin skin i.p.v. lace voor de inhammen wel iets.

En nog iets: ga nooit en te nimmer naar Fresh-hair.nl (is geen haarwerker, maar je kunt daar lace wigs van zeer slechte kwaliteit kopen) Die lace wigs van hen, zijn na een maand helemaal kaal.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 2 januari 2014 om 11:57
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
swisslace haarwerk


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.