Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 januari 2009, 17:34   #1
Sanxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2008
Berichten: 71
Gestaag ietsjes beter?

Ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker en durf de boel ook niet goed te jinxen...maar volgens mij gaat het langzamerhand ietsjes beter. Ik verlies nog wel haar, maar het lijkt minder als voorheen. Daarnaast is de jeuk minder, wordt mijn haar véél minder snel vet en die vreemde geur die mijn hoofdhuid leek te hebben is ook weg. Begint Diane35 te helpen?? Ik hoop het!!
Ik neem aan dat verbetering sowieso niet van de één op de andere dag gaat maar meer procesmatig?
Met mijn huid is het in elk geval wel zo. Een stuk verbeterd gedurende de afgelopen vier (ongeveer) maanden Diane35, maar de (gelukkig altijd licht gebleven) acné is nog niet helemaal weg. Maar ze zeggen; geef het ongeveer een half jaar om het volledige effect te zien. Dus met een beetje geluk geldt dat voor het haar ook...?

In elk geval gaat het stemmingsgewijs ook echt een heel stuk beter. Ik leef weer lekker en ben niet meer zoveel met mijn haar bezig omdat het vertrouwen er iets meer is dat ik het voorlopig nog gewoon (lang) kan houden en het misschien allemaal toch nog gewoon goedkomt.
Misschien was het ook wel een stukje hormonale disbalans hoor, wat de boel erger maakte wat stemming betreft. Ik heb me in tijden niet zo labiel gevoeld en sta nu weer veel steviger in mijn schoenen en kan veel nuchterder tegen de situatie aankijken. Denk toch zeker dat de hormonen daar ook wel hun aandeel in hadden.

Dus... even een redelijk...voorzichtig...positief berichtje

En fijn 2009 allemaal!!!
Sanxx is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2009, 15:58   #2
blondy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2008
Locatie: zuid holland
Berichten: 29
Geslacht:
super dat het beter gaat

jij ook een heel gelukkig en gezond 2009 met heel veel haar
blondy is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2009, 16:57   #3
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hey Sanne, klinkt goed! Ja, haren hebben meer tijd nodig om te groeien, maar zo te horen gaat dat wel lukken in 2009!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2009, 23:39   #4
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Heerlijk een positief geluid! Ga zo door!
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2009, 01:29   #5
Konijntje99
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2008
Berichten: 81
Wat fijn om dit te lezen!
Hoe gaat het ondertussen?
Konijntje99 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2009, 10:07   #6
Sanxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2008
Berichten: 71
Bedankt voor de leuke reacties

Tsja, het gaat nog steeds wel goed eigenlijk. In elk geval stemmingsgewijs nog prima. Haaruitval is er nog wat wat, maar ik merk nog altijd niet dat het qua volume verder achteruit gaat en heb wel het idee dat er aardig wat hergroei is....

Vandaag toevallig de eerste twee extensions eruit gevallen. Dat was natuurlijk wel even schrikken toen er ineens twee plukken haar in mijn borstel zaten! 'Oh wacht, het zijn de extensions, da's niet van mij'

Het haar ervan is eigenlijk nog wel mooi. Denk dat ik er clip-ins van ga maken als ik ze er allemaal uit laat halen Leuk voor bij het uitgaan ofzo.

Het zal nog wel even duren voor het helemaal over is, ik geef de Diane nog een paar maanden om de volledige werking te hebben. Mijn huid is iig erg opgeknapt en het haar is nog steeds niet zo snel vet en ruikt niet meer zo raar. Dan zal het wel een tijdje duren voor het oude volume weer terug is, als dat gaat gebeuren, maar ik heb de hoop dat ik mijn haar voorlopig nog lang kan houden

Ook merk ik trouwens dat ik een stuk minder vaak benen/etc hoef te scheren sinds ik de Diane slik!! En de lichte overbeharing (wat niet zo opvalt omdat ik nogal blonde haartjes heb) op buik/bovenbenen neemt ook af. Dus die pil doet wel wat ie belooft!
Sanxx is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2009, 12:11   #7
Sanxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2008
Berichten: 71
Morgen....gaan mijn extensions eruit. Het zijn er maar 25, en megaveel volumeverschil heb ik er niet van gemerkt. Ben de dingen ook hélemaal zat, van die stukjes in je haar is echt irritant. Mij niet meer gezien, denk ik zo. Alhoewel ik er ook wel plezier van heb gehad hoor. Ik doe verder bijna niks aan mijn haar, en de extensions krulden dan een beetje van zichzelf. Hoera

Maar nou stiekem toch wel een beetje zenuwachtig voor hoe mijn haar eruit ziet als ze weg zijn. Iig ziet de achterkant er nog goed uit, want daar heb ik helemaal geen extensions zitten. Maar de haaruitval was ook het ergste aan de zijkanten, dus ik ben heel benieuwd hoe dat er morgen uitziet en hoeveel haar er meekomt :S

En daarna maar eens even een staartomtrekmeting om te zien hoever het nou daadwerkelijk (of niet) achteruit is gegaan in de afgelopen paar maanden. Vlak voor ik de extensions liet zetten had ik die omtrek ook gemeten.

Dus... helpen jullie een beetje duimen dat het allemaal wat meevalt?

Pluspunt: er is hergroei. Heb allemaal antennetjes bovenop mijn scheiding staan, vooral na het wassen Ziet er heel maf uit!
Sanxx is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2009, 13:18   #8
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hoi Sanne,
Die antennetjes zullen niet mee kunnen tellen als je de staartomtrek gaat meten, terwijl die hergroei toch wel het belangrijkste is!

Als je al zoveel goede resultaten hebt door alleen de Diane, zoals je in post #6 schreef, mag je super blij zijn.

Dus... ga niet stressen. 't Komt allemaal wel goed zo te horen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2009, 15:43   #9
Sanxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2008
Berichten: 71
Bedankt Hanna!

Ik zal niet stressen En super blij ben ik sowieso wel, al is het alleen maar omdat ik er allemaal wat positiever tegenaan kan kijken. Denk dat alle hormonale schommelingen wel hun weerslag hebben gehad op hoe ik erop reageerde, want ik heb nu veel meer de 'ach, het groeit wel weer terug' instelling.
En ik denk dat die stressvermindering ook wel weer zijn effect heeft op de verminderde haaruitval.

Ik heb goede hoop. Ik zal het even laten weten morgen!
Sanxx is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2009, 16:47   #10
Sanxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2008
Berichten: 71
Nou, ze zijn eruit. Heerlijk om weer van bovenaf naar beneden een kam door mijn haar te kunnen halen en geen stukjes meer in maar haar Volume is ook niet echt achteruit gegaan, 3 mm omtrek verlies ofzo... maar ja, dat er wat haar meekomt met die extensions lijkt me logisch.

Kapster zei iig dat er niet meer haar dan normaal meekwam, en dat er geen haren waren afgebroken dus dat ik nog sterk haar had.
En toen ik thuiskwam zei het ene huisgenootje: Ik zie helemaal geen verschil!
Andere huisgenootje: Het ziet er nou best vol uit eigenlijk, ik zou haast denken dat je er juist wat bij hebt laten zetten. Afknippen is in elk geval in de verste verte nog niet nodig.

Dus.... stressen is nergens voor nodig. Nou de boel lekker wat met rust laten en bij laten groeien. Hoera
Sanxx is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2009, 16:57   #11
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Bofkont! Gefeliciteerd!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2009, 17:22   #12
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Tjee, wat super voor je ben gewoon stiekum een beetje jaloers maar we hebben hier succesverhalen ook heel hard nodig dus laat ons lekker meegenieten
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2009, 15:49   #13
Sanxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2008
Berichten: 71
Bedankt voor de lieve reacties
Sanxx is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke is beter..L600 (IPL) of Ellipse? kimaa Hirsutisme - Behandelingen 13 11 oktober 2008 12:10
Hoe eerder je begint met Fina en andere middelen des te beter? Brammie Medicijnen/haargroeimiddelen 13 21 april 2008 01:20
DHI beter dan FUE? fue4all Chirurgische behandelingen 25 11 september 2006 09:08
Werkt fina echt veel beter dan SP jenssen Medicijnen/haargroeimiddelen 1 15 juli 2004 09:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.