Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 oktober 2017, 14:27   #16
RAAFIE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 290
Geslacht:
Als je kiest voor een operatie heb je altijd kans erop dat het niet goed uitpakt.
Denk aan plastisch chirurgie. MHP idem , dat kan goed worden gezet maar kan ook minder goed uitpakken en je moet voor altijd je haren erg kort houden, anders krijg je een raar contrast.
Ik ben zelf ook op gesprek gegaan voor MHP en heb daar patienten gezien die behandeld zijn geweest. Ik vond het wel mooie resultaten en ik zag niet dat ze MHP hadden gehad, alleen in mijn geval wil ik eerst nog met haren op mn hoofd lopen voordat ik compleet kaal ga.
Je ziet ook mensen die HT + MHP combineren, ook dat is een overweging.
__________________
Sinds maart 2010 : finasteride 1mg.
gestopt 2012 : met finasteride teveel bijwerkingen
FUE HT juni 2010 : 1880 grafts Prohairclinic.

FUE CT HT september 2017 : 2300 grafts Hairworld Istanbul
RAAFIE is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2017, 18:55   #17
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Ik verbaas me over die mensen die hier iemand van 24, die al zo enorm kaal is als topic starter, een HT aanraden. Natuurlijk, je zal enige dekking kunnen krijgen maar vol zal het nooit worden, het zal altijd dunnig/vlassig er uit gaan zien en bovendien is de kans groot dat je een deel of alles in de komende jaren ook weer gaat verliezen.

Mijn inziens heeft een HT alleen zin voor mensen die de 30 al zijn gepasseerd, stabiel haaruitval patroon hebben en maximaal 2-2.5 NW zijn, dan kan je er nog wel wat van maken tot je 50e. Maar zo jong en dan al zo veel haaruitval, acceptatie en de tondeuze er over is echt de beste oplossing. Helaas willen mensen dat natuurlijk niet horen.

bverotti op de vorige pagina geeft het enige correcte antwoord. Ik ben niet zo op de hoogte van de NL klinieken maar een kliniek die hier gewoon eerlijk in is dat geeft in ieder geval wat vertrouwen. Kudo's dus voor Pro Hair Clinic.

Laatst gewijzigd door Arashi; 22 oktober 2017 om 19:01
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2017, 20:41   #18
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Question

Je moet ook niet verwachten dat je een bos zoals vroeger kunt krijgen. Maar als je een haartransplantatie medio-frontaal ondergaat dan kan je toch nog wat moois realiseren? Volledige dekking is met de huidige technieken nog niet mogelijk.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2017, 21:44   #19
transporter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2012
Berichten: 51
Dank mensen voor jullie berichten. Ik ben een realist en verwacht geen bos haar meer overal. Hierom ben ik van plan om een FUE te ondergaan en een jaar later een mhp. Nu wil ik de FUE in Turkije uitvoeren icm de kosten. Mijn gedachte is om circa 3000 grafts gespreid over mijn kale plekken te zetten zodat de mhp natuurlijker oogt. Nu wil ik graag dat de donor zo even mogelijk wordt geplukt. Alleen ben ik bang dat in Turkije hier geen rekening mee zal worden gehouden. In hoeverre kun je zoiets daar aangeven? Zij willen waarschijnlijk het werk voor zich makkelijk houden en uit een vrij beperkte oppervlakte de grafts eruit halen. Zie soms hier foto's voorbij komen van donor en dan denk ik van tja.. beter dan gewoon niks doen en tondeuze erover heen. Graag meedenken.

Een ander optie is kliniek Veldhoven (geen taalbarriere en heb het gevoel dat hier wel rekening wordt gehouden met mijn specifieke wens. Echter, kosten bijna 7k plus mhp, zit op je bijna 10k voor een levenlang 0.5cm haar.. ook niet echt nodig denk ik dan.
transporter is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2017, 21:31   #20
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Je moet ook niet verwachten dat je een bos zoals vroeger kunt krijgen. Maar als je een haartransplantatie medio-frontaal ondergaat dan kan je toch nog wat moois realiseren? Volledige dekking is met de huidige technieken nog niet mogelijk.
Het is echt een groot oppervlak dat hij aan moet vullen en erger nog, de kruin hoort er ook bij wat doorgaans echt een 'zwart gat' is waar getransplanteerd haar in verdwijnt zonder dat het echt dikker gaat ogen. Ik weet niet hoe groot zijn hoofd is maar volgens mij heb je het al snel over 150 cm2 (ik gok zelfs nog meer), dan heb je dus maximaal 20 grafts/cm2 als alles goed gaat, bij een zonnige dag kijk je daar zo doorheen. Eigenlijk kijk je daar altijd al doorheen maar op een zonnige dag helemaal. Bovendien is hij al zo jong kaal dat de kans heel groot is dat een deel van de getransplanteerde haartjes het na een paar jaar ook al weer opgeeft. Deze jongen lijkt me geen goede kandidaat voor een FUE.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2017, 18:54   #21
transporter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2012
Berichten: 51
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Het is echt een groot oppervlak dat hij aan moet vullen en erger nog, de kruin hoort er ook bij wat doorgaans echt een 'zwart gat' is waar getransplanteerd haar in verdwijnt zonder dat het echt dikker gaat ogen. Ik weet niet hoe groot zijn hoofd is maar volgens mij heb je het al snel over 150 cm2 (ik gok zelfs nog meer), dan heb je dus maximaal 20 grafts/cm2 als alles goed gaat, bij een zonnige dag kijk je daar zo doorheen. Eigenlijk kijk je daar altijd al doorheen maar op een zonnige dag helemaal. Bovendien is hij al zo jong kaal dat de kans heel groot is dat een deel van de getransplanteerde haartjes het na een paar jaar ook al weer opgeeft. Deze jongen lijkt me geen goede kandidaat voor een FUE.
Hoi Arashi. Ik weet dat het een mega oppervlakte is. Vandaar dat ik de mhp erbij wil nemen. Ik heb gelukkig super veel borst- en baardhaar, en kan mogelijk deze inzetten op de kruin en de donor van mijn hoofd naar volledig frontaal. Trouwens, dank voor je reactie.
transporter is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2017, 22:49   #22
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transporter Bekijk bericht
Hoi Arashi. Ik weet dat het een mega oppervlakte is. Vandaar dat ik de mhp erbij wil nemen. Ik heb gelukkig super veel borst- en baardhaar, en kan mogelijk deze inzetten op de kruin en de donor van mijn hoofd naar volledig frontaal. Trouwens, dank voor je reactie.
Ok, zo lang je maar realistisch bent over het mogelijke resultaat maar dat lijk je ook wel te zijn. Iedereen moet de keuze natuurlijk ook verder zelf lekker maken. Anyway over je vraag omtrent het zo veel mogelijk verspreid oogsten in je donor, dat zou ik gewoon de betreffende kliniek even vragen hoe ze dat van plan zijn te doen, die kunnen je dat precies vertellen. Succes !
Arashi is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.