Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 juni 2011, 21:07   #46
haarmeisje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2011
Berichten: 3
p.s.

Oh en de webwinkel is een aanrader. Kon netjes met iDeal of credit card betalen en de communicatie van hun uit was prima.
haarmeisje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2011, 21:12   #47
haarmeisje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2011
Berichten: 3
Ciloow58: het doet een beetje pijn als de haartjes dik en stug zijn, want dan krijg je veel warmte op 1 plek (het intense licht wordt doorgeleid naar het haarzakje en dat voel je). Maar veel meer dan wat speldenprikjes is het niet. Ik vind het zelfs prettiger dan scheren, want met de TRIA weet je tenminste dat je de haartjes echt verwijdert en dat het binnenkort NOOIT meer hoeft!! Maar dat is meer psychisch...
haarmeisje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2011, 00:20   #48
mark33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2011
Berichten: 3
diode laser beter dan TRIA

Een behandeling met een diode laser bij een professional hoeft helemaal niet zo duur te zijn en het effect is ongetwijfeld beter dan zo'n doe het zelf apparaatje.

Ik heb me laten informeren door een huidarts in het ziekenhuis, deze adviseerde de diode laser.

Door de consumentenbond kwam ik terecht bij Sensitif in Amsterdam, deze zijn echt belachelijk duur! €575,- per keer voor schouders en gedeelte van de rug. Uiteindelijk via forums bij Korpos in Den Haag terecht gekomen en dat is top! Ten eerste goede voorlichting en gewoon een eerlijk bedrijf. Ik betaal nog geen € 200,- per keer (ipv € 575,-) en heb na 2 keer al een heel goed resultaat. Een absolute aanrader (ik word behandeld door Brigitte).

Ik denk dat ik met 4 a 5 behandelingen van m'n overbeharing af ben. Dan ben ik net zo duur als ik een doe het zelf apparaat koop maar heb ik een beter resultaat.
mark33 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2011, 02:39   #49
Agie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2011
Berichten: 5
hoi haarmeisje

Ik ben al een tijdje op zoek naar een ipl of laser voor thuisgebruik..
hoe werkt het apparaat op langer termijn? zie je echt dat de haren langzaam verdwijnen? of worden ze gewoon tijdelijk in slaap gesust? wat bij de meeste thuis ipl of lasers het geval is. ik hoop wat van je te horen.
Agie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2011, 02:42   #50
Agie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2011
Berichten: 5
Hee reece
Hoe zijn je ervaringen nu met dit apparaat? zijn de haarjes echt weg gebleven en ben je tevreden? Ik weet dat het heel lang geleden is toen je voor het laatst hier over iets schreef maar hopelijk reageer je toch.
Agie is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2015, 20:22   #51
nelski61
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2015
Berichten: 1
Geslacht:
Tria

Beste forumleden

Ik zie dat het alweer een tijdje geleden is dat er werd geschreven over de Tria laser.
Ik ben heel nieuwsgierig hoe het met jullie gegaan is de laatste jaren ..werkt de tria echt?? Blijven de haartjes weg.

Hoop dat er een reactie komt op mn vragen.

Fijn weekend allemaal

Nelski
nelski61 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aan Do: wat is het verschil tussen geschubt en ontschubt haar? Chris Haarwerken 3 16 februari 2017 13:07
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 19:50
Mijn verhaal: ben 18-jarige jongen! devries Haarwerken 12 13 februari 2006 00:29
help erik 38 Haarwerken 9 22 mei 2002 01:12
Moeilijk erik 38 Haarwerken 3 29 april 2002 22:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.