Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 maart 2006, 22:38   #1
nikki7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 2
Is er nog hoop?

Hoi Hoi,

Ik volg jullie forum een paar weekjes en ben toch erg blij dat ik jullie gevonden heb!

Ik probeer in het kort mijn situatie uit te leggen.

Ik heb sinds ongeveer mijn 16e haaruitval en dun haar,zit bij mijn moeders kant in de genen,zowel bij de mannen als de vrouwen.
Mijn moeder (is helaas overleden) had heel dun haar,vet en haaruitval.Je zag haar hoofdhuid heel duidelijk,bij een andere tante idem dito,alleen nog erger.Een andere tante heeft haarklemmetjes.

Ik liep toen al bij de haarkliniek in rotterdam,was toen nog niet in handen van dr.Plinck.Kreeg de diane en minox 4.8% of is dat de 5%?
Toen ben ik een tijdje ermee gestopt en ben ik 3 jaar geleden weer naar de haarkliniek gegaan,nu onder leiding van dr. Plinck.
Kreeg weer de nodige onderzoeken,de rekening en weer het oude goedje minox,wat ik toen ook kreeg.

Nu wil ik met mijn dertigste toch nog verder kijken dan mijn neus lang is(voordat ik helemaal wanhopig wordt van al het haarverlies) en heb ik na wat goede berichten hier,een afspraak gemaakt met dr. Munthe.
Even kijken of er wat meer is dan minox en de diane pil.(Ik wist niet dat ik die hevige migraine aanvallen van de diane kon krijgen,slik ook al jaren imigran).

Ik heb het gevoel dat ik een bank binnenstap,daar in Rotterdam.Er wordt even naar je gekeken,en je kan weer betalen bij de altijd vriendelijke medewerkster aan de balie (en dan hou ik het nog netjes).Je krijgt je potjes mee en aufwiedersehen,smeren maar!!

Er zal toch wel iets meer zijn dan alleen dit?

Lang verhaal he,maar ik ben het in ieder geval kwijt.
Er zijn gewoon weinig mensen in mijn omgeving die er over mee kunnen praten,ze vinden het wel erg hoor,dat wel.
Mijn man vraagt mij constant naar mijn toestand,omdat ie overal haren vindt van mij en ongerust is.En ik word steeds ongeruster over mijn kop met haar(tjes).

Iemand nog tips?

Groetjes Antoinette
nikki7 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2006, 10:01   #2
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
nikki

Welkom op dit forum!

Plinck is mij ook bekend ik vind de man een nare vent en wil er niet meer heen.
Munte heb ik ook en die kijkt wel iets verder dan minoxidil alleen. Diane kun je eigenlijk niet verdragen begrijp ik,da's jammer? Immigran ken ik niet is dat ook een anti-androgene pil? want dat is toch wel belangrijk in deze.
Misschien kan de toevoeging van androcur je wat helpen het proces wat af te remmen. Sommige vrouwen gebruiken ook wel finasteride, alleen na de overgang werkt dit middel niet meer.

Groet
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2006, 11:53   #3
nikki7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 2
Hoi Kitty,

in principe kan ik de diane pil gewoon verdragen,ik slik hem al 14 jaar,maar ik kom er eigenlijk nu pas achter dat het migraine kan veroorzaken,vandaar de imigran.
nikki7 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goede hoop op pil tegen kaalheid pindakaas Overige behandelingen 5 22 december 2005 12:40
Telomerase, nieuwe hoop? Bij muizen werkt het. mthart Medicijnen/haargroeimiddelen 3 24 augustus 2005 10:25
goeie hoop ! eva2001 TTM - Algemeen 4 24 mei 2005 08:59
hoop truusvisser TTM - Algemeen 18 12 maart 2005 09:01
Na hoop komt wanhoop charliegirl Haarproblemen bij vrouwen 45 21 februari 2005 18:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.