Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 4,75 gemiddeld. Weergave
Oud 25 januari 2007, 07:10   #256
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LvdB
Hm......
Aangezien minoxidil geen nare bijwerkingen heeft, vind ik het niet zo'n punt om er m'n hele leven aan vast te zitten. Maar mijn situatie is de volgende: ik heb nog steeds flink dik haar, een goeie bos, maar mn inhammen worden steeds groter en elke man in mijn familie is tot nu toe kaal geworden. De kans dat ik dus niet kaal word, is nihil. Dat wil ik voorzijn en daarvoor lijkt mij minoxidil wel geschikt. Wat denken jullie?
Minoxidil kan goed werk doen, maar vooral bij de inhammen is de werking toch vaak minder. Wel kun je het proces van de oprukkende inhammen waarschijnlijk wel vertragen. Hoe het precies bij jou zal uitpakken is onmogelijk te voorspellen.

Een nog betere kans om het tot staan te brengen is om minoxidil samen met finasteride te gebruiken. Lees er maar eens over in het haarwoordenboekje op het medicijnen/haarmiddelen-forum. Maar finasteride is duidelijk een ingrijpender middel en daardoor volgens mij meer een logische 2e stap, verder in je toekomst.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2007, 07:30   #257
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Je zit er in ieder geval aan vast tot je het niet erg meer vindt om misschien wel kaal te zijn ...
Ik denk dat ik dat pas rond mijn 50ste zal hebben...
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2007, 14:11   #258
Stevie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2006
Berichten: 50
Ik gebruik minioxidil alleen voor mijn inhammen, en het heeft zeker wel effect, echter zijn mijn inhammen behoorlijk groot (bijna tot mijn oren) ..
Sinds 2 maanden komen er tal van kleine haartjes op mijn haarlijn. Nu zijn de haren die voorop in het midden van mijn hoofd (+- 1,5cm langs de haarlijn) langer en beter ontwikkeld dan de nieuwe haren op de haarlijn van mijn inhammen. Daarnaast slik ik om de twee dagen 1mg finasteride.. (gezien de bijwerkingen niet elke dag).
Stevie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2007, 18:54   #259
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
minoxidil bestellen

Ik zou heel graag minoxidil bij www.minoxidil.com bestellen maarja je hebt er gewoon perce een creditcard voor nodig.

Nu heb ik met rogaine.nl contact gehad over minox zonder propyleen glycol, maar deze konden ze helaas nog niet leveren, ze verwezen mij ook weer door naar minoxidil.com

Nu is mijn vraag dus, zijn er mensen die hun voorraad Minox 5% bij willen gaan bestellen, en voor mij een paar flesjes mee willen laten komen
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2007, 21:19   #260
schnitzel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 april 2007
Berichten: 2
hallo, ik heb gister rogaine foam van www.rogaine.nl ontvangen, maar waar kan ik de nederlandse of duitse handleiding vinden? ik gebruik nu ook minoxidil van de apotheek. moet ik die eerst opmaken of kan ik die samen met rogaine foam gebruiken? weten jullie misschien ook waar ik een pipet kan kopen want de mijne is kapot
schnitzel is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2007, 21:41   #261
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schnitzel Bekijk bericht
hallo, ik heb gister rogaine foam van www.rogaine.nl ontvangen, maar waar kan ik de nederlandse of duitse handleiding vinden? ik gebruik nu ook minoxidil van de apotheek. moet ik die eerst opmaken of kan ik die samen met rogaine foam gebruiken? weten jullie misschien ook waar ik een pipet kan kopen want de mijne is kapot
De gebruiksaanwijzing staat gewoon op hun site (stuk naar onderen op de pagina).

Je kunt je oude voorraad eerst opmaken, maar je kunt er ook voor kiezen om voorlopig 's morgens je minoxidil van de apotheek te gebruiken en 's avonds de foam. Of andersom. Tot je gewone minoxidil op is.

Bij je apotheek zullen ze vast voor een paar dubbeltjes wel een nieuw pipetje hebben.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2007, 12:14   #262
Paulus1111
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2005
Berichten: 30
Is Minox van Minoxidil.com beter als rogaine.nl?? Want bij Rogaine gaat het bestellen veel makelijker en daar hoor ik niet veel mensen over!

Maakt het trouwens veel uit welke minog je gebruikt of werken ze allemaal goed. en praat dan even niet over irritatie...

Bedankt
__________________
Multivitaminen Plantina
Proscar delen in 5 stukjes en dat valt niet mee
Rooscure
Paulus1111 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2007, 17:00   #263
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus1111 Bekijk bericht
Is Minox van Minoxidil.com beter als rogaine.nl?? Want bij Rogaine gaat het bestellen veel makelijker en daar hoor ik niet veel mensen over!

Maakt het trouwens veel uit welke minog je gebruikt of werken ze allemaal goed. en praat dan even niet over irritatie...

Bedankt
Wat is er dan moeilijk aan het bestellen bij Minoxidil.com? Ik bestel er altijd binnen 1 minuut mijn hoeveelheid voor een half jaar, en heb dat dan meestal binnen een week in huis.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2007, 17:06   #264
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Hoeveel ml minox gebruiken jullie altijd?

Ik heb hier ook 4 flesjes thuis staan, maar twijfel nog een beetje of ik er wel mee wil beginnen.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2007, 16:04   #265
groe3845
Waar is mijn haar?
 
Geregistreerd: 16 maart 2006
Berichten: 57
Euh tja, ik heb geen creditcard dus voor mij wordt het sowieso heel erg lastig te bestellen via Internet...

Kan wel, maar dan zit ik bijna altijd OF verbonden aan Kirkland Minox 5% waar ik zware "roos" van krijg (ook met het wassen met rooscure), of ik zit aan $31 transportkosten voor een bestelling van $50. Schiet dus ook niet op.

Iemand die toevallig binnekort gaat bestellen en voor mij wat mee kan bestellen? Of iemand die nog wat minox 5% heeft staan en er vanaf moet? (geen kirkland dus)

PM meh....

EDIT: wil weer aan de normale minox 5% beginnen omdat ik het idee heb dat met minox foam mijn haar toch een groot stuk achteruit gaat (weet het eigenlijk wel zeker, voorkant is het laatste halfjaar zwáááááár achteruit gegaan).
__________________
Intern:
Fina - April '09 (PM Odessa voor supplies)
P-5-P - April '09 (1 pil per 3 dagen)

Extern:
Minox 5% - Januari '08 t/m Oktober '09
Minox 15% - Oktober '08 / heden

Zelfgemaakte lasercomb (8 heads) - Maart '09
Rooscure

Status:
Laatste ultieme poging om het proces te keren. Als dat niet lukt gaat het scheermes erover. Vooral frontaal begint het echt zeer duidelijk te worden: grote inhammen en veel dunner haar en vooral ook mínder. Heb het idee dat het de laatste 6 maanden sneller gegaan is dan ooit tevoren.

Laatst gewijzigd door groe3845; 8 juli 2007 om 16:06
groe3845 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2007, 16:05   #266
groe3845
Waar is mijn haar?
 
Geregistreerd: 16 maart 2006
Berichten: 57
Waarom heeft haarweb eigenlijk geen marktplaats, of een eigen webwinkel??
__________________
Intern:
Fina - April '09 (PM Odessa voor supplies)
P-5-P - April '09 (1 pil per 3 dagen)

Extern:
Minox 5% - Januari '08 t/m Oktober '09
Minox 15% - Oktober '08 / heden

Zelfgemaakte lasercomb (8 heads) - Maart '09
Rooscure

Status:
Laatste ultieme poging om het proces te keren. Als dat niet lukt gaat het scheermes erover. Vooral frontaal begint het echt zeer duidelijk te worden: grote inhammen en veel dunner haar en vooral ook mínder. Heb het idee dat het de laatste 6 maanden sneller gegaan is dan ooit tevoren.
groe3845 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2007, 12:48   #267
RICK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2001
Berichten: 84
minoxidil

Heeft er iemand ervaring met het bestellen van minoxidil via ebay? Ik heb het namelijk besteld, maar het zal er om hangen of ik het nog voor de vakantie zal ontvangen.
Weet iemand hoeveel dagen het ongeveer duurt vanaf het moment dat het pakketje is verscheept vanuit amerika?
RICK is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2007, 14:37   #268
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RICK Bekijk bericht
Heeft er iemand ervaring met het bestellen van minoxidil via ebay? Ik heb het namelijk besteld, maar het zal er om hangen of ik het nog voor de vakantie zal ontvangen.
Weet iemand hoeveel dagen het ongeveer duurt vanaf het moment dat het pakketje is verscheept vanuit amerika?
Dat kan verschillen. Ik heb wel eens al binnen 4 dagen iets binnen gehad. Het langste dat ik heb moeten wachten was ongeveer 2 weken.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2007, 18:33   #269
michelangelo
HaarWeb lid
 
michelangelo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 september 2006
Berichten: 27
Minoxidil Foam via Ebay

Heeft iemand enige ervaring met het bestellen van Minoxidil Foam in het buitenland (V.S)? Kan het zijn dat je pakketje wordt onderschept door de doune? Wat is de kans daarop denken jullie?
__________________
Intern
Finasteride 1,25 mg (vanaf 2007)

Extern
iGrow laserhelm 4x per week 20 min. (vanaf 2013)
Minoxidil 5% 1-2x per dag (08-2007)
Regenepure DR en NT (vanaf 03-2013)
michelangelo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2007, 21:28   #270
maartendevos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2007
Berichten: 1
Ik zou ook graag Minoxidil 5% gaan gebruiken...

Omdat ik geen creditcard tot mijn beschikking heb, hoop ik dat een goed gestemde forummember bij een bestelling mijn portie mee kan bestellen!

Ik hoor het heel heel heel graag van iemand die op het punt staat te bestellen...

Groeten, Maarten
maartendevos is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[fluridil] Hoe kom ik eraan? klaas Medicijnen/haargroeimiddelen 82 31 maart 2014 11:47
[minoxidil] Ugh's ervaring ugh Medicijnen/haargroeimiddelen 172 21 februari 2007 15:02
hoe begin je eraan? sem Haarwerken 27 13 oktober 2004 15:37
Fina onderschept! hoe kom ik eraan? haardos Medicijnen/haargroeimiddelen 0 5 juli 2004 20:49
[Minoxidil] Inkoop actie ugh Medicijnen/haargroeimiddelen 7 3 november 2003 23:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.