Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 24 december 2013, 09:54   #166
polydox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2012
Berichten: 233
Geslacht:
Ik vraag me af waar die 1% vandaan komt, want het staat niet op de fles en niet op de website.
__________________
AGA of toch oorzaak in vit D deficiëntie?

Regime:
Minox 5% 1ml/dag weer begonnen per september 2015
Keto shampoo 1% + conditioner met castor/arganolie
Supplementen Vit D, Biotine, Kiezelzuur, Multivit, Omega, MSM, Zink, Magnesium, L-Carnitine, Q10, Druivenpitextract, L-Arginine, Paardenkastanje
Hennakleuring



Status: momenteel weer zeer fors haarverlies, najaar? Ook weer pijn op de hoofdhuid. Weer ongeveer 1/3 kwijt
polydox is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2013, 10:06   #167
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Vroeger stond het wel op de website dacht ik of dat was althans hun antwoord als iemand het via mail vroeg. Eigenlijk moet iemand gewoon nog eens een mail sturen hiervoor.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2015, 17:29   #168
FredVH
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2015
Berichten: 4
Geslacht:
Ik weet dat dit een oud topic is, maar hoe zijn de ervaringen inmiddels met Regenepure DR?
FredVH is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2015, 22:45   #169
FredVH
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2015
Berichten: 4
Geslacht:
Is er niemand die enige ervaringen kan delen?
FredVH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2015, 00:10   #170
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Excuses voor de late reactie!
Het gaat erg goed met mijn haarbos en zit dus niet zo vaak meer op deze site.

Ik ben nog steeds heel tevreden over de shampoo!
De meningen zijn verdeeld over de 2 merken..
ik persoonlijk zie Revita meer als een commercieel product, dat je haren wat dikker maakt doordat er een redelijk goede verdikkingsmiddel zit. maar ik geloof niet dat dit werkt tegen haaruitval. dit heb ik inieder geval nooit gemerkt. en ook nauwelijks tegen jeuk. in deze shampoo zit ook maar 0,25 ketoconzatol

Regenepure DR daarin tegen heeft bij mij juist veel gedaan tegen haaruitval en ook tegen de jeuk en werkt dus prima. Deze shampoo heeft een minder dik makend effect dan revita en is meer een verzorgende shampoo.. Ik merk bij deze shampoo wel dat het je haar licht uit kan drogen, dit is niet het geval als je net gewassen hebt met de shampoo want dan heb je nog resultaat van de verzorging van de shampoo, maar meer een dag later..
De oplossing daarvoor is om het te combineren met NT of de volumlizing conditioner, deze heb ik beide gebruikt..
De NT shampoo is wel een goede shampoo maar vind het persoonlijk geen wonder middel en het nadeel daarvan vind ik dat als ik het was na de DR mijn haren er niet mooi uit komen te zien, het is dus meer een shampoo voor de dag na DR.
Nu gebruik ik sinds 3 weken de volumizing conditionor en die kun je perfect gebruiken na de DR.. het is echt een conditionor die je haren heel mooi en gezond maakt. ik gebruik ze nu ook altijd naar elkaar.
__________________
2010/2011
1 liter groene thee per dag (gestopt)
2 x per dag Saw palmetto capsules (gestopt)
2 x multivitaminen per dag
3 x per week sporten
(Snelle achteruitgang haarstatus)
2011/2012
1 x per dag 1/5 proscar finasteride
2 x per dag Minoxidil kirkland (gestopt)
3 x per week Revita shampoo (gestopt)
3 x per week sporten
2 x per dag multivitaminen
(1ste half jaar lichte afremming AGA 2de halfjaar snelle achteruitgang/ haren dikker door revita)
2012...
1 x per dag finasteride
3/4 x per week Regenepure DR
3 x per week sporten
2 x per dag Multivitaminen
(haaruitval gestopt+ Hergroei, inhammen nog niet volledig hersteld
2014..
1x per dag fina
3x regenepure dr
1x regenepure nt
3x regenepure intense biotine volumizing conditioner
1x per dag visolie (tegen de psychische bijwerkingen van fina)
Haaruitval gestopt,inhammen nog niet hersteld, dik/gezond haar. minder bijwerkingen van fina
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2015, 20:26   #171
FredVH
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2015
Berichten: 4
Geslacht:
Thanks Ikke120 voor je bericht.

Je geeft aan dat het goed gaat met de haargroei, denk je dat dit voornamelijk door de Fina komt die je gebruikt, of door de Regenepure producten?
FredVH is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2015, 23:53   #172
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FredVH Bekijk bericht
Thanks Ikke120 voor je bericht.

Je geeft aan dat het goed gaat met de haargroei, denk je dat dit voornamelijk door de Fina komt die je gebruikt, of door de Regenepure producten?
Het is de combinatie, deze 2 versterken elkaar.
__________________
2010/2011
1 liter groene thee per dag (gestopt)
2 x per dag Saw palmetto capsules (gestopt)
2 x multivitaminen per dag
3 x per week sporten
(Snelle achteruitgang haarstatus)
2011/2012
1 x per dag 1/5 proscar finasteride
2 x per dag Minoxidil kirkland (gestopt)
3 x per week Revita shampoo (gestopt)
3 x per week sporten
2 x per dag multivitaminen
(1ste half jaar lichte afremming AGA 2de halfjaar snelle achteruitgang/ haren dikker door revita)
2012...
1 x per dag finasteride
3/4 x per week Regenepure DR
3 x per week sporten
2 x per dag Multivitaminen
(haaruitval gestopt+ Hergroei, inhammen nog niet volledig hersteld
2014..
1x per dag fina
3x regenepure dr
1x regenepure nt
3x regenepure intense biotine volumizing conditioner
1x per dag visolie (tegen de psychische bijwerkingen van fina)
Haaruitval gestopt,inhammen nog niet hersteld, dik/gezond haar. minder bijwerkingen van fina
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2015, 16:13   #173
michelangelo
HaarWeb lid
 
michelangelo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 september 2006
Berichten: 27
Al meer dan twee jaar gebruik ik Regenepure DR en NT, daarvoor Revita shampoo gebruikt.

Qua geur enz. is het een persoonlijke keuze natuurlijk, maar ik heb bij Regenepure echt het gevoel dat het wat doet met je haargroei.

De concentratie Ketoconazol van Regenepure DR is 4x hoger dan die van Revita, daardoor zou theoretisch de DHT-remming groter moeten zijn. Een nadeel van de hoge concentratie Keto is dat je hoofdhuid droog wordt. Ik gebruik het daarom om de dag, afgewisseld met NT.
__________________
Intern
Finasteride 1,25 mg (vanaf 2007)

Extern
iGrow laserhelm 4x per week 20 min. (vanaf 2013)
Minoxidil 5% 1-2x per dag (08-2007)
Regenepure DR en NT (vanaf 03-2013)
michelangelo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2015, 04:37   #174
DekuScrub
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2015
Berichten: 2
Geslacht:
Hallo haarweb!

Ik ben nieuw maar dit topic heeft mijn interesse gewekt. Ik weet zelf niet of ik nu al echt met haarproblemen te maken heb, maar volgens mij is mijn haar wel dunner dan een paar jaar geleden. Ik weet ook niet of het erger wordt of niet, maar ik wil geen kansen nemen. Mijn vader en beide grootouders zijn kaal, dus ik ben bang dat ik ook hetzelfde lot zal ondergaan.

Ik heb al inhammen en op sommige dagen, als ik het (onbewust) op een bepaalde manier borstel, ziet het er zeer dun uit. Ik heb af en toe jeuk bovenop mijn hoofd maar het is nooit echt heel erg geweest, het was er altijd maar een beetje.

Mijn niveau van progressie is dat ik wel inhammen heb maar verder niet echt heel veel. Mijn haar is altijd wel redelijk dun geweest maar heb toch nog wel flink wat over.

Mijn vraag is ook of het uitmaakt wanneer je begint. Kan het kwaad als ik met shampoos begin die in dit topic zijn genoemd? Kan ik er nog meer haaruitval van krijgen? Ik hoef niet perse teruggroei te hebben, ik wil vooral voorkomen dat wat ik heb nog meer uitgedund word. Zijn deze shampoo's daar goed voor? Ik wil liever niet iets slikken als dat voorkomen kan worden.

alvast bedankt!
DekuScrub is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2015, 16:54   #175
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DekuScrub Bekijk bericht
Hallo haarweb!

Ik ben nieuw maar dit topic heeft mijn interesse gewekt. Ik weet zelf niet of ik nu al echt met haarproblemen te maken heb, maar volgens mij is mijn haar wel dunner dan een paar jaar geleden. Ik weet ook niet of het erger wordt of niet, maar ik wil geen kansen nemen. Mijn vader en beide grootouders zijn kaal, dus ik ben bang dat ik ook hetzelfde lot zal ondergaan.

Ik heb al inhammen en op sommige dagen, als ik het (onbewust) op een bepaalde manier borstel, ziet het er zeer dun uit. Ik heb af en toe jeuk bovenop mijn hoofd maar het is nooit echt heel erg geweest, het was er altijd maar een beetje.

Mijn niveau van progressie is dat ik wel inhammen heb maar verder niet echt heel veel. Mijn haar is altijd wel redelijk dun geweest maar heb toch nog wel flink wat over.

Mijn vraag is ook of het uitmaakt wanneer je begint. Kan het kwaad als ik met shampoos begin die in dit topic zijn genoemd? Kan ik er nog meer haaruitval van krijgen? Ik hoef niet perse teruggroei te hebben, ik wil vooral voorkomen dat wat ik heb nog meer uitgedund word. Zijn deze shampoo's daar goed voor? Ik wil liever niet iets slikken als dat voorkomen kan worden.

alvast bedankt!
Ik zal eerst laten checken of je inderdaad AGA hebt..
Anders gebruik je iets wat misschien niet nodig is.
Als dit het geval is, zo snel mogelijk beginnen met iets. hoe eerder je erbij bent hoe beter!
__________________
2010/2011
1 liter groene thee per dag (gestopt)
2 x per dag Saw palmetto capsules (gestopt)
2 x multivitaminen per dag
3 x per week sporten
(Snelle achteruitgang haarstatus)
2011/2012
1 x per dag 1/5 proscar finasteride
2 x per dag Minoxidil kirkland (gestopt)
3 x per week Revita shampoo (gestopt)
3 x per week sporten
2 x per dag multivitaminen
(1ste half jaar lichte afremming AGA 2de halfjaar snelle achteruitgang/ haren dikker door revita)
2012...
1 x per dag finasteride
3/4 x per week Regenepure DR
3 x per week sporten
2 x per dag Multivitaminen
(haaruitval gestopt+ Hergroei, inhammen nog niet volledig hersteld
2014..
1x per dag fina
3x regenepure dr
1x regenepure nt
3x regenepure intense biotine volumizing conditioner
1x per dag visolie (tegen de psychische bijwerkingen van fina)
Haaruitval gestopt,inhammen nog niet hersteld, dik/gezond haar. minder bijwerkingen van fina
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2015, 09:11   #176
michelangelo
HaarWeb lid
 
michelangelo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 september 2006
Berichten: 27
Een haargroei shampoo alleen zal nooit in staat zijn een bevredigend resultaat te geven als het gaat om hergroei van haar.
Mijn persoonlijke ervaring is dat ik wanneer ik Regenepure een paar dagen niet gebruik er weer roos ontstaat en jeuk op mijn hoofdhuid. Alleen het kalmerende gevoel van de hoofdhuid is het mij waard. Daarnaast gaat het verdere haaruitval tegen.
Als je echt gaat voor hergroei dan zul je meer moeten doen dan alleen een shampoo gebruiken!
__________________
Intern
Finasteride 1,25 mg (vanaf 2007)

Extern
iGrow laserhelm 4x per week 20 min. (vanaf 2013)
Minoxidil 5% 1-2x per dag (08-2007)
Regenepure DR en NT (vanaf 03-2013)
michelangelo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2015, 13:39   #177
haarisleuk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2015
Berichten: 28
Geslacht:
Zou het kunnen dat je van regenpure dr en regenpure nt wat duizeligheid kan ondervinden?
Ik gebruik het nog maar een week ongeveer en ook op dat moment is die duizeligheid begonnen??
Iemand ervaring mee?
haarisleuk is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2015, 17:10   #178
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
ja als je het opdrinkt?
Maar bij normaal gebruik lijkt mij die kans klein, of je moet gevoelig zijn voor een stofje.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2015, 22:54   #179
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Ik ben nu ook overgeschakeld van revita naar Regenepure DR + NT.
Heb het nog maar 1 keer gebruikt dus kan er nog niets over zeggen. Ik vind Regene ook best leuk ruiken en heerlijk om men haar (of wat er van overschiet) te wassen...

Ik gebruik al bijna 10 jaar minoxidil ofzo, en fina ook al heel erg veel jaren... Verder een dermaroller die ik gebruik, en dan nu overschakelen van Revita naar Regenepure. Hopelijk doet dit wat meer, al vond (vind) ik Revita ook nog een zeer goede shampoo.
__________________
Mijn regime:
Smorgens: Minoxidil 5% (sinds 01/03/'07)
Savonds: Minoxidil 5% + 1mg Finasteride/dag (sinds December 2008)
2x per week: Dermaroller 1mm i.c.m Minoxidil 5%
Savonds: 15% Minoxidil ipv de 5% (sinds januari 2015)

Status:
Haaruitval stabieler. Nieuwe donshaartjes.
Freak out is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2015, 23:42   #180
Kevin.L
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2009
Berichten: 25
Zit er in Revita nu wel of geen SLS (Sodium Laureth Sulfate)?
Ik lees tegenstrijdige berichten op internet, op veel site's staat er SLS vrij, maar er wordt ook beweerd dat het er wel degelijk in zit.

Ik gebruik nu al een tijdje Regenepure, opzich wel tevreden, alleen wordt mijn haar er zo slap van. Het wordt ook sneller vet als eerst. Dus zit er weer aan te denken over te stappen op revita.
Kevin.L is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.