Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 juni 2016, 04:08   #31
Oase
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 april 2013
Berichten: 27
Ongelofelijk, DHTs*x. Wat een mooi resultaat!
Hoe lang had je al last van haaruitval? Was je er misschien vroeg bij? Want hoe langer de haren weg zijn, hoe kleiner de kans dat ze nog terug groeien.
Oase is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2016, 01:56   #32
DHTs*x
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2016
Berichten: 39
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oase Bekijk bericht
Ongelofelijk, DHTs*x. Wat een mooi resultaat!
Hoe lang had je al last van haaruitval? Was je er misschien vroeg bij? Want hoe langer de haren weg zijn, hoe kleiner de kans dat ze nog terug groeien.
Het begon ongeveer 10 jaar geleden, ik ben nu bijna 30.
Heb dat ook ergens gelezen, maar ik denkt dat dit voor iedereen verschillend is.
Mijn haarlijn lijkt nu op dat van 5 jaar geleden als ik wat oude foto's bekijk.
En nog zie ik verbetering in de groei van de haren aan de zijkanten van tempels.
DHTs*x is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2016, 15:58   #33
A321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 57
Geslacht:
Ziet er echt top uit DHT!! Ik zal morgen of overmorgen weer even een update plaatsen, met foto's van 3 maanden terug en nu
A321 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2016, 20:17   #34
A321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 57
Geslacht:
-----MAAND 3-----

Ondertussen 3 maanden verder na het begin van Minoxidil! Het wordt natuurlijk steeds lastiger om iets nieuws te vermelden. Ik heb nog steeds geen jeuk, geen duizeligheid of donkere kringen rond mijn ogen, dus dat is alleen maar positief!

Witte stukjes in het haar
Het enige waar ik wel van baal is dat ik nog steeds witte stukjes in mij haar heb waar ik maar niet van af lijk te komen(ook te zien in de foto). Ik heb al verschillende soorten shampoo gebruikt maar niets lijkt te helpen. Van jullie heb ik gehoord dat dit vanzelf weg ging maar hier niet.. Dit is tot dus ver mijn enige negatieve punt over mijn 3 maanden gebruik van Minoxidil.

Extra haaruitval
Naar mijn idee is het haaruitval wel iets verminderd. Alhoewel ik bij het douchen toch nog wel haren aan mijn hand heb als ik door mijn haar ga. Helaas, maar wie weet verminderd dit nog.

Maar misschien wel het belangrijkste: Het resultaat tot nu toe!
Ik heb een foto bijgevoegd van de periode vóór ik met Minoxidil begon, naast een foto van een aantal dagen geleden. Als ik naar de oude situatie kijk ben ik wel weer in staat om te janken. Vreselijk... Over het resultaat tot nu toe ben ik wel weer erg tevreden. Ondanks dat ik nog steeds haren op mijn kussen en handen vind, zijn de haren blijkbaar toch iets dikker geworden. In ieder geval, het ziet er al stuk beter uit dan 3 maanden geleden.

Minoxidil lijkt tot nu toe dus redelijk aan te slaan. De kale plekken zijn deels verdwenen. Op de kruin is nog wel dunner haar te zien, maar dit stoort mij minder dan de 'landingsbaan' bovenop het hoofd. Daarnaast zou het kunnen kloppen. Als ik Minoxidil insmeer vestig ik de aandacht op de landingsbaan en inhammen, en de laatste paar druppeltjes op de kruin. Naar mijn idee is 1ml net niet voldoende voor het hele hoofd. Wie weet of de kruin nog gaat verbeteren, maar ik ben tot nu toe positief!

Deze foto toevoegen is best een flinke stap voor mij, maar ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar jullie mening!
De foto's lijken met verschillend licht, maar het is met 2 verschillende telefoons gemaakt. Ik ben op exact dezelfde plek gaan staan met redelijk dezelfde hoeveelheid lichtinval.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (66,9 KB, 585x gelezen)

Laatst gewijzigd door A321; 28 juni 2016 om 20:20
A321 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2016, 00:16   #35
Oase
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 april 2013
Berichten: 27
Wauw, A321... Wat een verschil!
Je ziet duidelijk dat er meer haren zijn gegroeid.
Zo jammer dat ik allergisch ben voor minoxidil...
Ik gebruik nu neofollics lotion. Totaal geen bijwerkingen. Maar ben bang dat het niet zo goed werkt als minoxidil.
Oase is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2016, 03:39   #36
DHTs*x
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2016
Berichten: 39
Geslacht:
Wow.. Dit is duidelijk een verbetering.
Heb je shampoo zonder sodium laureth sulfate geprobeerd.
Ik had ook last van schilfers die zijn nu weg, gebruik dr organic virgin olive oil.
Was mijn haar 2 a 3 keer in de week niet meer.
Nu mijn haar wat langer is, zie ik ook weer iets meer hartaanval, maar niet zo veel als voorheen. In de douch een paar haren is toch normaal.
DHTs*x is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2016, 10:25   #37
A321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 57
Geslacht:
Ben tot nu toe ook erg tevreden. Heb wel een shampoo zonder sls geprobeerd, maar ik ga nu precies dezelfde als jij gebruikt proberen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHTs*x Bekijk bericht
Wow.. Dit is duidelijk een verbetering.
Nu mijn haar wat langer is, zie ik ook weer iets meer hartaanval, maar niet zo veel als voorheen.
Haha vervelende bijwerking van langer haar inderdaad

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oase Bekijk bericht
Ik gebruik nu neofollics lotion. Totaal geen bijwerkingen. Maar ben bang dat het niet zo goed werkt als minoxidil.
Hoe zijn jouw resultaten tot dusver?

Laatst gewijzigd door A321; 30 juni 2016 om 10:28
A321 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2016, 16:29   #38
Oase
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 april 2013
Berichten: 27
Ik gebruik de Neofollics lotion nu een week. Daarnaast Revita shampoo en conditioner en foligain tabletten.
Ook gebruik ik 3 a 4 keer in de week castor olie.
Kan na een week nog niet zeggen of dit regime werkt. Ik hoop het wel.
Oase is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2016, 17:59   #39
DHTs*x
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2016
Berichten: 39
Geslacht:
Naar mijn idee is 1ml net niet voldoende voor het hele hoofd. Wie weet of de kruin nog gaat verbeteren, maar ik ben tot nu toe positief!

Ik gebruik ook 1 ml 2 keer per dag. Wat ik wel merk is als ik de lotion op doe na het gebruik van de dermaroller, dat de lotion makkelijker te verdelen is, omdat de hoofdhuid wat gevoeliger is waardoor je het beter voelt.
DHTs*x is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2016, 19:21   #40
A321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 57
Geslacht:
Ik zie ook dat ik nu Foligain N5 bestelt heb in plaats van P5... Iemand enig idee wat het verschil is, en kan ik nu zonder problemen met N5 verder gaan?
A321 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2016, 06:11   #41
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
@A321
Ja, je kunt ermee verder gaan.

De N5 versie is ook 5% minoxidil, maar bevat alleen minder alcohol en irriteert minder snel de gevoelige hoofdhuid. De alcohol doet de minoxidil in de hoofdhuid sneller absorberen, maar deze absorbeert ook. De N5 versie moet naar mijn idee net zo prima werken als de P5 versie. Gewoon laten intrekken en aan dezelfde 4 uur houden.

Als deze op is kun je zelf kiezen of je de P5 of de N5 wilt nemen. Iemand met een gevoelige hoofdhuid of last voor de alcohol zou eerder de N5 versie nemen. Mijn voorkeur gaat bijvoorbeeld naar de P5 versie.

Laatst gewijzigd door 123hallo; 9 juli 2016 om 06:14
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2016, 11:33   #42
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Update hier na 5 maanden minoxidil (lipogaine). De shedding (of gewoon haarverlies) gaat nog net zo snel door en er groeit niks terug. Ik ben van NW2,5 naar NW 3,5 gegaan in 3/4 maanden.

Ik denk dus dat minoxidil mijn haarlijn verpest en denk erover na om te stoppen. Ook bovenop wordt mijn hoofdhuid zichtbaar.
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2016, 15:23   #43
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Wat een superresultaat zeg bij beiden!
Binum is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.