Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 maart 2007, 17:03   #16
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waterengel Bekijk bericht
Excuseer ik had een typo gemaakt hahaha Ik ben 35 en word 36 maar ik werd dus inderdaad 26 geschat. Tja toch al een beetje dementerende

RRRRoarrrrr

dat maakt het beest in mij los

met andere woorden:

je ziet er perfect uit en zeker erg jong voor je leeftijd
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2007, 18:04   #17
Blue See
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2007
Berichten: 2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waterengel Bekijk bericht
Ok dan maar met de billen pardon met de haren bloot en een foto'tje van mijn nieuwe aanwinst.

Monotop, wefted, gigamooi vallend en vooral erg licht om te dragen en remyhaar en eindelijk de bos en de lengte die ik al heel heel lang zelf had willen hebben. Sterker nog het haar wat ik als kind en vroege puber had voordat AGA lekker verwoestend tekeer ging. Ik voel me er helemaal goed mee.



Uhm had ik al gezegd dat ik er super blij mee ben.
Hoi Waterengel,

Het is echt een mooie pruik, ik heb zelf op de website gekeken van Realhair in R'dam maar zag er alleen maar kortharige pruiken... In de zaak hebben ze waarschijnlijk dus meer dan ze op de site laten zien?

Liefs,
Blue See is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2007, 18:25   #18
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hallo Blue See,
Dan weet ik niet naar welke website je hebt zitten kijken, want 't barst bij realhair van de langharige pruiken:

http://www.realhair-online.com/gallery/index.php?page=2
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2007, 20:28   #19
Blue See
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2007
Berichten: 2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Hallo Blue See,
Dan weet ik niet naar welke website je hebt zitten kijken, want 't barst bij realhair van de langharige pruiken:

http://www.realhair-online.com/gallery/index.php?page=2
Hoi Hanna,

Bedankt voor de tip, ik had verkeerd gekeken.

Liefs
Blue See is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2007, 11:36   #20
waterengel
HaarWeb lid
 
waterengel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2006
Locatie: West Brabant
Berichten: 40
Zo ga ik nu weer even terug in mijn schoenen staan. Dankdank voor alle complimentjes. Ik moet zeggen sinds dit nieuwe haarwerk vliegen ze me overal rond de oren.

Ganesha ik heb het niet echt warmer met haarwerk dan zonder haarwerk. Nou droeg ik zomers ook altijd iets op mijn hoofd omdat anders mijn hoofdhuid gewoon loeihard verbrande dus ik ben het gewend dat er iets zit. Als ik mijn haar in een staart doe of opsteek dan is het al een stuk minder warm vind ik. Trouwens wat gaaf is de meeste mensen die me nu met mijn nieuwe haarwerk zien vragen zich af waar ik zo'n mooie extensions vandaan heb hahaha ik laat ze maar in de waan. Anderen roepen echt dat ik zo'n geweldig haar heb van mezelf. Ja inderdaad ja geweldig
__________________
"Verdraagzaamheid is als een schat in huis"
waterengel is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2007, 17:48   #21
Ganescha
HaarWeb lid
 
Ganescha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2004
Berichten: 207
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waterengel Bekijk bericht
Zo ga ik nu weer even terug in mijn schoenen staan. Dankdank voor alle complimentjes. Ik moet zeggen sinds dit nieuwe haarwerk vliegen ze me overal rond de oren.

Ganesha ik heb het niet echt warmer met haarwerk dan zonder haarwerk. Nou droeg ik zomers ook altijd iets op mijn hoofd omdat anders mijn hoofdhuid gewoon loeihard verbrande dus ik ben het gewend dat er iets zit. Als ik mijn haar in een staart doe of opsteek dan is het al een stuk minder warm vind ik. Trouwens wat gaaf is de meeste mensen die me nu met mijn nieuwe haarwerk zien vragen zich af waar ik zo'n mooie extensions vandaan heb hahaha ik laat ze maar in de waan. Anderen roepen echt dat ik zo'n geweldig haar heb van mezelf. Ja inderdaad ja geweldig
hahah geweldig he! De mensen in mijn sociale omgeving die weten dat ik een haarwerk draag, aangezien ik hem niet altijd opzet. Maar zelfs kreeg ik de eerste keer dat ze me met haarwerk zagen de vraag of ik extensions had laten zetten. En mensen die me niet kennen denken ook dat het m'n eigen haar is. Dat is toch geweldig!

Wat betreft de hitte. Ik heb het altijd al snel warm en heb van mezelf altijd erg dun haar gehad. Misschien dat het daarom wennen is om zoveel op mijn hoofd te hebben. Ik baal er wel van, want ik krijg er zelfs soms hoofdpijn van. Maargoed alles heeft zijn voor- en nadelen.

Geniet van je haarwerk!
__________________
Het antwoord is de pech van de vraag.

- Nioxin Shampoo (om de dag)
- Vitamine B12 (Kruitvat)
- Haarverzoringssupplement (Hema)
- Minoxidil 5% (2x per dag)

Gestopt met:
- Spironolactone 2% (avond)
- Bethamethason (1tot 3 keer in de week)
- Ketoconazole (om de 2 dagen)
- Denorex
- Androcur 50mg
- Androcur 10mg
Ganescha is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2007, 20:44   #22
spoetnik
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 69
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waterengel Bekijk bericht
Ok dan maar met de billen pardon met de haren bloot en een foto'tje van mijn nieuwe aanwinst.

Monotop, wefted, gigamooi vallend en vooral erg licht om te dragen en remyhaar en eindelijk de bos en de lengte die ik al heel heel lang zelf had willen hebben. Sterker nog het haar wat ik als kind en vroege puber had voordat AGA lekker verwoestend tekeer ging. Ik voel me er helemaal goed mee.



Uhm had ik al gezegd dat ik er super blij mee ben.
Moest je ooit terug dit bericht terug zien.O N G E L O F E L I J K dat je 46???? bent,ik dacht echt een jonge meid zeker niet ouder dan 26 zoals Hanna schreef.Je heb een mooi snoetje en ik slijm ook niet.
spoetnik is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2007, 18:23   #23
vega
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 november 2007
Berichten: 5
Beste schrijver Haarinstituutlimburg heeft een grote voorraad. Er is een prima service en de pruiken zijn voorzien van een antislip formule waar een patent op is. Pruiken hoeven niet geplakt te worden. Maar er zijn ook diverse andere pruiken opvoorraad. Je moet gewoon maar eens bellen voor een vrijblijvende afspraak.
Vriendelijke groet
vega is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2007, 21:48   #24
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Vega,

Jij bent hier dus alleen maar even lid geworden om gratis reclame te maken voor dat instituut.

Wij zijn niet achterlijk.

Toedeloe!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2007, 12:43   #25
bcool
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2007
Berichten: 13
ik vind 36 helemaal niet zo oud, er zijn genoeg mensen die er op 36 jarige leeftijd prima uitzien,.
bcool is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gevaren van medicijnen bestellen via internet Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 13 9 december 2006 12:39
wie o wie heeft reeds via internet een haarwerk verkregen? boes Haarwerken 1 21 mei 2003 10:01
via internet haarwerk bestellen Mie Haarwerken 0 31 oktober 2002 00:39
een grote stap overwonnen! bolleke TTM - Algemeen 11 29 oktober 2002 21:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.