Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 30 december 2005, 15:30   #46
omerta62
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2005
Berichten: 76
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy
Beste Omerta 62,

Omdat je mij hebt gemist hierbij een reactie. Ja, ik ben even weggeweest. Samen met Donald (Trump) en Paris (Hilton) wezen kijken naar een nieuw bootje. Tussendoor ook nog wat volbloeds gekocht. Dagelijks werk.

Even over Revivogen.

Ik ben begin dit jaar met hen bezig geweest om dit middel in de Benelux te importeren. Zij konden mij echter niet van de werkzaamheid overtuigen.
Ik zal nooit beweren dat een middel niet werkt want dat kan ik niet bewijzen,
en dat is niet mijn taak. Het is hun taak om ons te bewijzen (dubbelblind onderzoek/ FDA approval)) dat iets wel werkt.

Middelen zoals Revivogen zijn er legio. Ik hou mij echter vast aan de FDA.
Als een middel of behandeling daar erkend wordt dan heb je zekerheid.
Om die erkenning te krijgen is niet goedkoop maar na een erkenning gaat je verkoop wel met minstens de factor 10 omhoog. Heb je dus een middel waarvan je overtuigd ben dat het werkt dan moet je als eerste de bank overtuigen. Die zal dan graag die FDA aanvraag financieren als je daar zelf de middelen niet voor zou hebben.

Gegroet,

Diksy
Beste Diksy,

Wat geweldig dat jij de kans krijgt om de rijken der aarde te ontmoeten en dan ook nog boodschapjes met hun te kunnen doen,..fantastisch!
Gezien jou eigen (naar mijn mening) riante vermogen bevreemd mij dat natuurlijk niet.
Heb jij misschien ook de laatst gear voor Elton John zijn haarwerk geleverd?
Want dat is van ongelooflijke schoonheid en vakmanschap!
Alleen snap ik niet dat jij niets van Donald zijn haarpannekoek hebt gezegd ten tijde dat je naar een jacht aan het kijken was?
Daar mag toch wel eens wat aan gedaan worden zeg.
Ondanks jou gepensioneerde status lijkt mij dat het minste wat je voor zo'n goede vriend had kunnen doen.
Het lijkt mij geen pretje om tijdens jullie speurtochten in de haven van Monaco ineens een flap pluishaar van Donald in je ogen te krijgen..toch?
Ook voor Donald niet leuk...en ik weet er alles van want toen ik in 1985 op de Hoekerssingel in Rotterdam mij voor het eerst bij u aanmeldde had ik een zelfde verkrampt angstkapsel!

Groet Omerta

Laatst gewijzigd door omerta62; 30 december 2005 om 15:38
omerta62 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2005, 15:38   #47
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Ontopic...
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2005, 16:09   #48
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
WTF? Niet te geloven. Zoiets had ik dus nooit gedacht van HLT. Er worden daar dingen geroepen waar je stijl van achterover slaat en nu jij iets over hun site te melden hebt, lig je er meteen uit? Echt belachelijk....!

Heel jammer ook want ik vond je posts erg okee. Daarnaast vind ik zelf dat er op HLT net iets meer gasten met verstand van zaken rondhangen dan op Hairlosstalk. Maar ja, da's ook maar n mening...

Apart verhaal hoor.
Goed, eerst mn eigen misser hier maar even rechtzetten. Ik Heb de twee forums door mekaar gehaald. Hairlosshelp en Hairlosstalk: Goedemorgen!

Dat je op Hairlosstalk gebanned bent, zou ik dus niet over wakkerliggen.... 't Is triest, maar de meeste kennis zit op Hairlosshelp. Dat is verreweg 't leukste forum op dit gebied om doortebladeren (nou ja, op Haarweb na, natuurlijk )
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2005, 16:18   #49
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Goede post van Diksy over Revivogen. Veel fabrikanten blijven toch zeggen dat je hun product maar moet gebruiken om erachter te komen of het voor jou werkt.... De omgekkerde wereld, zeg maar.

Bovendien is het gewoon waar dat Revivogen al veel eerder het label "scam" opgeplakt heeft gekregen. Jaren terug al! Een tijd terug hebben ze de samenstelling van het product geweizigd en plots verschenen er op de Amerikaanse forums weer personen die helemaal vol van dat goedje waren. Echt of niet?

Verder zijn er geen bewijzen of betrouwbare testimonials bijgekomen.
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2005, 16:31   #50
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
Goede post van Diksy over Revivogen. Veel fabrikanten blijven toch zeggen dat je hun product maar moet gebruiken om erachter te komen of het voor jou werkt.... De omgekkerde wereld, zeg maar.

Bovendien is het gewoon waar dat Revivogen al veel eerder het label "scam" opgeplakt heeft gekregen. Jaren terug al! Een tijd terug hebben ze de samenstelling van het product geweizigd en plots verschenen er op de Amerikaanse forums weer personen die helemaal vol van dat goedje waren. Echt of niet?

Verder zijn er geen bewijzen of betrouwbare testimonials bijgekomen.
Toch denk ik niet dat Revivogen zelf een scam is en dat het goede zaken kan doen tegen haaruitval. Het heeft gewoon erg goede backup en bewijzen dat het wel haaruitval tegen gaat. Alleen zijn de foto's nep en is het veelste duur, maar met alles tegen haaruival is het zo. Wat bij de een werkt, hoeft bij de ander totaal niet te werken.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2005, 17:31   #51
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omerta62
Beste Diksy,

Wat geweldig dat jij de kans krijgt om de rijken der aarde te ontmoeten en dan ook nog boodschapjes met hun te kunnen doen,..fantastisch!
Gezien jou eigen (naar mijn mening) riante vermogen bevreemd mij dat natuurlijk niet.
Heb jij misschien ook de laatst gear voor Elton John zijn haarwerk geleverd?
Want dat is van ongelooflijke schoonheid en vakmanschap!
Alleen snap ik niet dat jij niets van Donald zijn haarpannekoek hebt gezegd ten tijde dat je naar een jacht aan het kijken was?
Daar mag toch wel eens wat aan gedaan worden zeg.
Ondanks jou gepensioneerde status lijkt mij dat het minste wat je voor zo'n goede vriend had kunnen doen.
Het lijkt mij geen pretje om tijdens jullie speurtochten in de haven van Monaco ineens een flap pluishaar van Donald in je ogen te krijgen..toch?
Ook voor Donald niet leuk...en ik weet er alles van want toen ik in 1985 op de Hoekerssingel in Rotterdam mij voor het eerst bij u aanmeldde had ik een zelfde verkrampt angstkapsel!

Groet Omerta
Omerta, ik vind dit cynische gepost een beetje kinderachtig moet ik eerlijk zeggen. Ik zou je willen verzoeken on-topic te blijven posten en 'geflame' op medeleden achterwegen te laten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
Goed, eerst mn eigen misser hier maar even rechtzetten. Ik Heb de twee forums door mekaar gehaald. Hairlosshelp en Hairlosstalk: Goedemorgen!

Dat je op Hairlosstalk gebanned bent, zou ik dus niet over wakkerliggen.... 't Is triest, maar de meeste kennis zit op Hairlosshelp. Dat is verreweg 't leukste forum op dit gebied om doortebladeren (nou ja, op Haarweb na, natuurlijk )
Inderdaad Vince, helemaal mee eens. Op het begin was ik heel kwaad en zinde ik op wraak , maar nu het wat bezonken is kan het me totaal niet meer raken. Dat forum stelt toch niet zoveel voor, en ik denk dat het eerder hun probleem is dan mijn probleem als ze leden met veel kennis over haaruitval gaan bannen. Het is gewoon een triest forum.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Toch denk ik niet dat Revivogen zelf een scam is en dat het goede zaken kan doen tegen haaruitval. Het heeft gewoon erg goede backup en bewijzen dat het wel haaruitval tegen gaat. Alleen zijn de foto's nep en is het veelste duur, maar met alles tegen haaruival is het zo. Wat bij de een werkt, hoeft bij de ander totaal niet te werken.
Nee hoor kevin, revivogen heeft helemaal geen goede backup! Sterker nog, er is geen enkel onderzoek naar gedaan. Wel heeft HLT ooit eens een enquete gehouden onder 200 Revivogen-gebruikers, maar daarvan hebben er maar 20 gereageerd ofzo. En goede testimonials heeft iedere scam.

De natuurlijke ingrediënten die lukraak bij elkaar geraapt zijn, de neppe foto's, de hoge prijs en het gebrek aan wetenschappelijke backing wijst erop dat dit een scam van jewelste is.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2005, 17:54   #52
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Qua backup bedoel ik dat de ingredienten wel degelijk goede zaken kunnen doen zoals de omega vetten die erin zitten.

1, 2 en 3

Verder is het van Procyanidin Oligomers aangetoont dat het haargroei stimuleert.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2005, 18:00   #53
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ja, ik ken de ingrediënten van Revivogen, ze staan ook allemaal in het Haarwoordenboekje.

Dat is ook precies wat ze gedaan hebben: ze hebben zoveel mogelijk natuurlijke ingrediënten waarnaar enig onderzoek is gedaan bij elkaar gemikt. Sommige van deze middelen zijn alleen bij dieren getest, maar de meeste zijn alleen in de reageerbuis (in vitro) onderzocht. Dat betekent dat je NIETS kunt zeggen over de werking bij mensen. Ook weet je niet of al de ingrediënten die erin zitten wel samen kunnen gaan, of dat ze elkaar gaan tegenwerken.

Als je wilt weten hoe goed een product werkt moet je het totaalproduct testen op mensen, en niet alle ingrediënten los op dieren of in de reageerbuis.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2005, 20:10   #54
omerta62
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2005
Berichten: 76
Ach tiuru,
misschien heb je gelijk en was mijn reactie fout.
Maar kon het niet laten om deze in te koppen.

Oud zeer is ook zeer...begrijp je?

Groet Omerta
omerta62 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2007, 16:35   #55
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee
Ik heb daar een account aangemaakt ,en de Revivogen Bio-Cleansing Shampoo eens bestelt : http://www.hairshopeurope.com/shop/d...cat=5&path=1,5

Heeft er iemand ervaring met deze shampoo ? ,want die blijkt wel goed te zijn ? .

Laatst gewijzigd door Tiuri; 19 januari 2007 om 16:41
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2007, 17:11   #56
Jkkezh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2005
Berichten: 148
Iemand op HLT heeft Revivogen getest door het aan te brengen op de behaarde huid bij de polsen. Binnen een maand zag hij een duidelijke vermindering van haargroei op die plek, dit zou dus duiden op anti-androgene activiteit omdat het haar daar groeit onder invloed van DHT.

Het is heel makkelijk om op deze manier een (anti-androgene) topical te testen. Het zou mooi zijn als mensen die experimenteren met topical duta, fina, spiro, keto dat ook voor een gedeelte aanbrengen bij de polsen of de baardstreek, dit geeft een goede indicatie of een middel wel of niet werkt, resultaten zou je na ongeveer een maand moeten kunnen zien.
__________________
regime:
status:
nw3


Laatst gewijzigd door Jkkezh; 19 januari 2007 om 17:13
Jkkezh is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2007, 20:01   #57
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Tot mijn verbazing heb ik nog 2 en een half potjes Revivogen hier liggen . Iemand geinteresseerd? Voor een heel zacht prijsje mag je het wel hebben sinds ik echt niks mee doet en het anders de prullenbak in gaat. Hier een overzicht met de ingredienten.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2007, 21:02   #58
MyGame
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2006
Berichten: 43
Op zich wil ik het wel hebben. Maar dat gaat nu nog niet. Ik ga het HW topical testen. Mocht niemand anders het nemen, dan gooi het aub niet weg. Ik gebruik het dan wel na mijn HWTopical test.

Laatst gewijzigd door MyGame; 25 februari 2007 om 21:03 Reden: Normaal nederlands ervan gemaakt :P
MyGame is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 18:12   #59
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Revivogen adds two new topical DHT inhibitors
Posted on February 27th, 2007 in Hair Loss News, Hair Product News by admin | 25 Views

Los Angeles - Advanced Skin and Hair, Inc. announced today that it has made new improvements to their Revivogen natural anti-DHT formula.

Revivogen is a topical DHT inhibitor that’s made from natural plant extracts and is used to treat thinning hair and hair loss.

“In keeping with our commitment to provide the most powerful products for androgenic alopecia using scientifically proven natural ingredients, we have added two new powerful anti-DHT ingredients to the Revivogen formula,” says Dr. Alex Khadavi, board-certified dermatologist and creator of the Revivogen product.

The two new ingredients added are Octyl Gallate and Dodecyl Gallate. According to a study published in Biochemistry and Pharmacology Journal (1) , among multiple natural ingredients that have the potential for inhibition of 5-alpha-reductase activity, Octyl Gallate and Dodecyl Gallate have the greatest inhibition of 5-alpha-reductase activity in both cell-free and whole cell assays in vitro.

“The significance of this finding is that not only do Octyl Gallate and Dodecyl Gallate inhibit both forms of 5-alpha-reductase enzyme (type I and type II), but more importantly they can penetrate the cell membrane and inhibit the enzyme while the cells are in culture. Since 95% of DHT is produced inside the cell, the ability of these ingredients to enter intact living cells is vital for effective inhibition of 5-alpha-reductase enzyme and reducing DHT production,” adds Revivogen co-founder Dr. Alan Shargani.

After further investigation and testing, Octyl Gallate and Dodecyl Gallate were proven to be safe, effective and capable of enhancing the results of the existing Revivogen formula.

“These newly added ingredients make Revivogen the only product that contains the most powerful and scientifically proven natural anti-DHT ingredients,” says Dr. Khadavi.

In addition to these ingredients, Revivogen also contains other natural ingredients which are proven to block the androgen receptor and stimulate the hair follicle’s growth, providing a comprehensive natural solution for those suffering from hair loss.

The new formula has been available and shipped to all customers and vendors since September 2006. The new changes are not reflected in the product packaging yet.

In addition to this hair loss product, Advanced Skin and Hair, Inc also produces Clearogen, another product formulated by Dr. Khadavi which is used for the treatment of hormonal acne and uses the same natural anti-DHT ingredients.

For more information on Revivogen visit this link: http://www.revivogen.com

For more information on Clearogen visit this link: http://www.clearogen.com

References:
1. Biochem Pharmacol. 2002 Mar 15;63(6):1165-76.
Structure-activity relationships for inhibuman 5alpha-reductases by polyphenols.
Department of Biochemistry and Molecular Biology, The Ben May Institute for Cancer Research, and The Tang Center for Herbal Medicine Research MC6027, University of Chicago, 5841 S. Maryland, Chicago, IL 60637, USA.
Bron

Octyl Gallate and Dodecyl Gallate, nooit van gehoord...
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 18:33   #60
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Waarom zou je 2 5AR inhibiters toevoegen als je "the most powerful inhibitors of 5-Alpha Reductase known today" er al in hebt

(van de Revivogen site)
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
combinatie revivogen en spironolactone!!! lanne Medicijnen/haargroeimiddelen 3 26 september 2004 23:41
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 26 september 2004 00:46
Revivogen michiel10 Medicijnen/haargroeimiddelen 0 4 september 2003 23:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.