Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 februari 2003, 15:41   #1
komop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2003
Locatie: nederland
Berichten: 1
Post donshaartjes

Ik kom hier dus voor het eerst omdat ik op zoek was naar wat middelen tegen kaalheid. Mijn kaalheid lijkt niet erger te worden, ik heb bovenop mijn hoofd alleen heel dun donshaar de rest van mijn haar is goed dik. Nu zie ik in bladen advertenties van shampoo's van diverse merken maar ik hoor nooit of dit (goed) werkt. Weet iemand hier iets over, en is het mogelijk dat je door het gebruik van de medicijnen of shampoo de donsharen steviger maakt meer laat groeien en dus voller haar krijgt. daar lees ik niks over.
komop is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2003, 15:55   #2
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Hai,

Jawel hoor onder de rubriek Medicijnen en Haargroeimiddelen wordt hier genoeg over verteld. Je kunt het daar ook vragen. Zitten een paar leden tussen die veel weten over dit soort middelen.

Sucses en groetjes Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2003, 01:43   #3
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hoi

Citaat:
ik heb bovenop mijn hoofd alleen heel dun donshaar de rest van mijn haar is goed dik. Nu zie ik in bladen advertenties van shampoo's van diverse merken maar ik hoor nooit of dit (goed) werkt. Weet iemand hier iets over, en is het mogelijk dat je door het gebruik van de medicijnen of shampoo de donsharen steviger maakt meer laat groeien en dus voller haar krijgt.
Shampoo's helpen hiervoor niet.

Alleen Dutasteride is krachtig genoeg om donshaartjes dikker te maken. Bij enkele mensen wil het met finasteride ook lukken, maar dit zie je zelden. Finasteride kan je haren dikker maken, maar of het ook donshaartjes dik kan maken, bij de een wel en bij de ander niet helaas.

Ik wil niet zeggen dat Dutasteride dit in het echt ook 100% kan, maar theoretisch zou het moeten. Het is zelfs bewezen dat Duta krachtiger is dan Fina. Maar binnen 6 maanden kunnen ik en andere vrienden die ook Duta gebruiken uitsluitsel hierover geven.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2003, 16:20   #4
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2003
Berichten: 1.798
Re: Hoi

Citaat:
Originally posted by Rocco
Ik wil niet zeggen dat Dutasteride dit in het echt ook 100% kan, maar theoretisch zou het moeten. Het is zelfs bewezen dat Duta krachtiger is dan Fina. Maar binnen 6 maanden kunnen ik en andere vrienden die ook Duta gebruiken uitsluitsel hierover geven.
En die 6 maanden zijn inmiddels voorbij... Hoe gaat het nu met je Rocco?
Jammer dat je zowiezo niet meer op dit forum komt, althans niet reageert op threads.. Helemaal, omdat ik juist na al die posts en reacties van jou, de stap heb genomen om over te gaan op duta.
Grt.
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2003, 16:39   #5
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Wat zijn jouw resultaten met duta, pindakaas?
Rocco zegt net dat duta donshaartjes tot echte haren kan veranderen, en aangezien ik op mijn inhammen nu allemaal donshaartjes heb klinkt het verleidelijk om eens duta te gaan proberen ipv fina!
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2003, 19:35   #6
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2003
Berichten: 1.798
Arrow re

Jaapie, zie thread "duta updates" Ik kan je gewoon nog weinig nieuws vertellen, dan wat ik daar heb neergezet. Wat Rocco zegt over die donshaartjes is bij mij zeer zeker het geval. Ik ben er 100% zeker van dat de sterke haren die er nu zitten, voorheen donshaartjes waren. (in m`n fina tijd) Dit zijn er jammergenoeg niet veel. Dus ik hoop ook dat ik na 12 maanden, betere resultaten kan gaan verwachten.

Daarom ben ik ook zo benieuwd hoe het met Rocco himself is...
*Zou het niet bij hem werken en mijd hij daarom ieder kontakt met haarweb
*Of gaat het zo goed, dat hij haarweb niet meer nodig heeft? Niemand die het weet...dus daarom "Rocco, als je dit leest. Geef een teken van leven a.u.b."

Gegroet...

P.s. Is een webmaster eigenlijk in staat om te zien wanneer een member voor het laatst op haarweb.nl is geweest?
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2003, 20:40   #7
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Rocco zien we volgens mij nooit meer terug.

Duta is toch niet het wondermiddel, als hij dacht.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2003, 20:54   #8
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2003
Berichten: 1.798
re

Dat begint er wel zo op te lijken ja....
Pak een willekeurige post van hem en je komt meestal wel iets tegen over duta.... Misschien is de klap voor hem daar juist groter door geworden..Zoveel vertrouwen in één medicijn
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.