Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 september 2015, 15:59   #16
Esm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 98
Geslacht:
Ik zou fina wel gewoon proberen als ik jou was (of nog een tijdje afwachten of het echt snel erger wordt of niet). Inderdaad, wellicht krijg je er achteraf spijt van als je het nooit hebt geprobeerd. Dat was mijn intentie om het toch uit te proberen, maar ik merk gewoon een aantal bijwerkingen die me bij beide pogingen (de laatste heel recentelijk) hebben laten stoppen. In ieder geval weet ik nu wel dat ik het heb geprobeerd, wat enigszins voor meer (tijdelijke)rust zorgt. Wellicht heb jij geen bijwerkingen, wellicht wel, maar dan kun je altijd stoppen (en op korte termijn kan het sowieso geen schade veroorzaken, althans, doorgaans niet).

je kunt jezelf iig dan achteraf niets verwijten
Esm is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2015, 16:10   #17
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Ben blij dat het af en toe off-topic gaat want zo leer je ook nog es wat over andere onderwerpen. Dat is het mooie aan een forum... lees je off-topic iets over een onderwerp waar je nog niks vanaf wist dan kun je daarop weer verder zoeken. Zo ben ik tenminste wel achter een heel hoop nuttige info gekomen...

En Swimm, als je wilt kan ik je wel een naam geven van een dermatoloog die er aardig wat vanaf weet. Kost wel een paar honderd euro aan onderzoekjes voor hij 100% kan zeggen wat er aan de hand is (aga waarschijnlijk) en hoever je erin zit. Dan moet je in de loop der tijd nog een paar keer op consult gaan, kost ook iets van €100 per keer om te kijken of de situatie (al dan niet met medicijnen die je eventueel gaat gebruiken) beter of slechter is geworden.

Laatst gewijzigd door Reet; 3 september 2015 om 16:15
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2015, 20:26   #18
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
Welke is dat dan Reet?

Ik zou als ik hem was niks doen. Ik vind met zo'n haardos een dermatoloog bezoeken een beetje onzin. Ik zie ook nauwelijks verschil tussen die foto's behalve dat de eerste onder een andere hoek is gemaakt waardoor je minder inham ziet.

Het is best logisch dat je op die leeftijd wat achteruit gaat.
Noob is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.